+1 yılBu şekilde ömür geçmez. Hayatın zevk ve nimetlerini yararlanmak gerek. Bu konuda kaderimizi birleştirebiliriz. Her kalbin, bedenin ve beynin ilgiye, iltifata, sevgiye ve cinselliğe ihtiyaçı var. Bunu arama, bulma ve giderme en doğal hakkındır. Benim gibi güvenilir, sadık, ketum, merhameti, şefkatli, olgun, arzulu ve tecrübeli erkek sana çok iyi gelecektir.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılErkekler böyledir sen çok ilgi gösterirsen umursamazlar ama ondan habersiz arkadaşlarınla cafeye git sonra aksam laf arasında söyle bakalım sonra nasıl merak ediyor
021 Yorumla- +1 yıl
Bazı yalanlardan dolanlardan söylediği lafların arkasında kalmadıktan dolayı bu hale düştük yani şu an arkadaşlarımla değil alem bile yapsam hiçbir zaman umurunda olacağını sanmıyorum ta ki ben arayıp işte şöyleyim böyleyim özledim falan demedim söylüyor beni hayatta araması Ve ben bunu da yapmam yani ben Aslan burcuyum tükürdüğümü yalamam
- +1 yıl
Tükürüğümü yalamam ifadesi bir evliliği yürütemez onu söyleyeyim. Diğer türlü umrunda değilse boşan stres yapmaya değmez
- +1 yıl
50 yaşındaki adamın sağlık sorunları vardır yeterince enerjik değildir. Fazla bir şey bekleme
- +1 yıl
her şey ortada gibi ilgi istiyorsan boşan başka biriyle ol
- +1 yıl
Birde çocuk mu yaptın bu adamdan
- +1 yıl
Seni tutan bir şey göremiyorum tatlım
- +1 yıl
Ayrıl tatlım
- +1 yıl
Hayırlısı olsun
- +1 yıl
Güzel kadinsin tatlım salla gitsin sonrakini iyi seç
- +1 yıl
Çocuğunu düşün ama bir kadın için sevilmek su gibi ihtiyaçtır
- +1 yıl
Mutlu olmaya bak ve boşan bebeğim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılHayır değer vermiyor size
01 Yorumla- +1 yıl
Aynen diğer varsa da Ucunda ölüm olsa da insan karısını yani bu kadar zaman boş bırakmaz yani
- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
+1 yılDemek ki merak etmiyor. Hatta başka bir hatunla vakit geçiriyor da olabilir. Ya da sebepsiz olabilir yapısı öyledir.
03 Yorumla- +1 yıl
Evet. İnsan merak etmese bile usulen arar.
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılÜzgünüm ki Benim ilk aklıma gelen şu Ama öyledir demiyorum Hani belki de başka birini bulmuş olabilir bir ihtimal Tabi bu
01 Yorumla- +1 yıl
Yani Kaç kere böyle kavga ettik falan ama bir şeyini görmedim ya tamamen beni kafada bitirmiş ya da Demek ki o kadar göründüğü gibi çok sevmiyormuş ki umurumda değilim Yani o benim aramamı şey yapmam bekliyor ama yani hata onun hatası ve defalarca konuştum bu konuyu hatalarını düzelt diye ama hiç düzeltmedi Hani tekrar arama gereği duymuyorum Yani belki hatalarını düzeltir Belki adam olur diye çok bekledim ama o da olmuyor
+1 yılSenin merak ettiğin kadar etmiyor salla gitsin tatlım
15 Yorumla- +1 yıl
Öyle görünüyor tatlım boş ver o üzülsün senin gibi bir hatunu kaybettiğine 😊
- +1 yıl
Seni düşünmeyeni sende düşünme artık diyorum tatlım
Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Senin kadar merak etmiyor anlaşılan. Düşünüp stres yapma
08 YorumlaAyrılığın sebebi var mı kaç aydır ayrısıniz bunu yazın yorumumu bekleyin
017 Yorumla- +1 yıl
Peki kocanda ailesinin sözüne gidiyor değilmi gitmese böyle yapmaz gidiyorki eve gelmiyor doğrumu
Para da vermiyor burada ailesini baya dinliyor gibi geliyor... Peki yolu vermenden korkmuyormu çocuğun kaç yaşında ve çocuğunu da kabul etmiyor.
... Bunuda cevap verin sorduğum sorulara - +1 yıl
Çocuğum 5.30 yaşında çocuğuma gideceğim dedim bana para lazım dedim hiç öyle olu olmadı gittim bir işe girdim Çalıştım o şekilde çocuğumu bir şeyler aldım yani 50 milyar maaş alıyor Kendi evinde bile oturamıyoruz Ailesi istemediği için benim evde kalıyoruz kirada ve hiçbir şekilde yani yanında sadece bir koca olarak duruyor üstüne düşen hiç yapmıyor
- +1 yıl
Allah bağışlasın çocuğunu sende Bir güzel bir yuvam olsun diye evlendin ancak kocan umduğun gibi çıkmadı cimri olması zaten başlı başına komik bir durum evlenmek için evlenmiş galiba çocuğunu kabul etmiyor açıkçası seni bu Koca bitirir böyle giderse bu adam ailesine seni ezdiriyor bu bir koca değil adam cimri sana para vermiyor o zaman neden evlenmiş diyesim geliyor ailesinin sözünden çıkmayan biri kocan bu yüzden muhtemelen boşanmayı düşünüyor olabilir al karşına açık açık konuş olmuyorsa yolu ver 😔
- +1 yıl
Ailesine çok aşırı bağımlı yani kardeşi bana ne küfürler ağzı alamayacak hakaretler etti Kavga ettiler ama iki gün sonra telefonda ağlaya ağlaya birbirleriyle konuştular iki bacı gibi ağlaşıp durdular ama ne oldu beni gene aralarını almadılar çocuğumu kabul etmediler şu an Can ciğerler ama biz dışlandık yine müsait de çıkmadı bize ailesine karşı
- +1 yıl
Zaten kardeş ile kavga ettikleri zaman kardeşi dedi Zaten bundan bir b** olmaz bundan böyle olmaz kızım Yazık kendine etme bak söyledi hatta eski karısıyla konuştum o zamanlar bundan olmaz dedi olsa dedi bana yarardı dedi pek faydası olmaz bundan bir şey bekleme diye söylediler Ama işte yani niyetinden şimdi ne olduğunu artık görebiliyoruz yani gözümüzü açtık yani gerçek yüzünü gördük
+1 yılBoşan abla ben arkandayım
23 Yorumla- +1 yıl
Yani şuraya şunu yazdım diye erkekler mesaj kutuma dolmuş varya
- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılTatlım sen neden hala eşim diyorsun şuna, ya sen bana nedeen yaszmiyorsun
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbaşkasını bulmuştur o insan eşini sormadan durur mu bitirmiş kafada artık
015 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılbaşkasına sıcaklık gösteriyordur sana kalmamıştır. gerçekler acı, aç gözünü
zaten niye ayrısınız nasıl bir evlilik bu böyle
Cevap sahibi+1 yılne kadar zamandır evlisiniz, belki yapıcı bir konuşma yapsan en azından belirsizliği kaldırırsın geleceği daha iyi planlarsınız
Cevap sahibi+1 yılhımmm tanıdık gelen vakalardan. yaşanmışlıklar , ilişkiyi bir üst seviyeye taşıdığınızda bazen sıradanlığı da getirebiliyor. burada her şey aynı devam ediyor vurgusu suistimal ediliyor zaman zaman. eşin böyle bir durumda. duygusaldan ziyade, rasyonel konuşmalar yaparsan daha hızlı cevaplar alırsın
Cevap sahibi+1 yılkaybetme korkusu ve aidiyet taşımayan partnerlerin, aşk ve sevgi sorumluluk gibi katkıları olmaz. biraz gerçekçi yaklaşıp daha radikal bir şekilde ele almlalısın bence süreci. yaşını ya da hayat şartlarını bilmiyorum ama önünde seni bekleyen bir geleceğin olduğunu varsayıyorum. bu belirsizlik ve ikinci plana atılmayla kendine de iyilik yapmış olmazsın.
bazen biriyle ilişkinin bitmesi için o kişiyle evlenmiş olman gerekiyor diye bir laf var. biraz o durumdasın bence bunu bir düşün
Cevap sahibi+1 yılniye böyle bir hayat seçtin kendine, sadece aşkla açıklanabilecek tercihler olduğunu düşünmüyorum
- +1 yıl
Yok gerçekten benimki aşk olarak baktım olay yani öyle bundan çıkar sebeple olmadım yani hayırlıyı sorumlulukları Tabii ki ben de oda yerine getirmek zorundayız Çünkü sonuçta bir evlilik yaşıyoruz ama o hiçbir zaman sorumluluğunu yapmadı kabul etmedi boş verdi Yani yanında bir kadın olsun işte yemeğimi yapsın şunu yapsın o yani kullanmak
Cevap sahibi+1 yılSen gerçekten bir evlilik içersinde aktif rol aldığını düşünüyor musun bu tabloda
Cevap sahibi+1 yılBol şans dileyebilirim o halde sadece
+1 yılNe oldu çocuklarını istemiyordu en son boşanma davası açacaktın
01 YorumlaGüzel güzel konuş sana bişey sormak istiyorum
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılEtmiyor demek ki sen de onu etme
11 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBoşandım, taliplerimi beklerim diye sorsan daha iyi olurdu
09 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıladamın neden aramadığı da ortaya çıkmış oldu.. abim benim en güzelini yapmış yoluna gitmiş. ayaklarına sağlık
- +1 yıl
Ne diyorsun lan sen Ne konuşuyorsun sen ha Bilip bilmeden Ha senin Abini de senin de şimdi başlattırma bana ha Gece gece sövdürtme bana kendini İşine bak lan ne konuşuyorsun sen burada boş geveze çok istiyorsan git abinle koyun koyuna git yat Gevezelik yapma Bu da benim canımı sıkma
Cevap sahibi+1 yılabim koynuna almış birilerini o yüzden seni aramıyor. böyle terbiye bilmeyen birini neden arasın ki onu değerli hissettirenleri arar. bilse senin burada açık profilinde böyle soru sorduğunu iyi ki gitmişim derdi
Cevap sahibi+1 yıl30 erkek 2 kadın cevap yazmış. umarım ne demek istediğimi anlamışsındır.. cevap yazan kadının biri de erkek zaten sadece profili kadın.
Cevap sahibi+1 yılikinci kocan da gitmiş sıra 3. kocaya geldi onu da burada ara iyi olur sana koca dayanmıyor
Cevap sahibi+1 yılbide amca 50 yaşındaymış parası için evlendiğini anlamış o yüzden gitmiş helal olsun amcama
- Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılKadın inadıyla tiksindirirse erkeği aramaz artık
05 Yorumla- +1 yıl
Ya ne tiksindireceksin Ben inadıyla çocuğumu bile bile beni kabul etti beni aldı hayatına yani bakmıyorsa etmiyorsa benim çocuğumu istemiyorsa ne yapayım yani çocuğumu atayım Onunla mı yani şey yapayım bunları zaten başta konuştuk yani bunları kabul ederek bana geldi Nikah elbiseme her şeyimi Ben kendim yaptım yani parmağıma bir yüzük takmayan bile bir adamdı Yani gene ses çıkartmadım Yani ben daha buna ne yapayım yani Kendim çalışıp kendimi bir şekilde evime bakmaya çalıştım Son bir aydır çalışıyordu annesini gördüm ben bunu bir ben kalkıp inat edeyim tiksindireyim bunu
- +1 yıl
anlaşıldı dırdır danmış 😂😂😂😂😂
- +1 yıl
adam can havliyle kaçmış 😂😂😂😂😂
Ayrıyken niye merak etsin seni
01 Yorumla- +1 yıl
Ne bileyim yani sonuçta karısıyım yani Ne oldu bu kadar düşman kesildik hata Onun zaten hani ne yapayım yani ben arayayım da Ay çok özledim Ayaklarına kapanayım mı Ne yapayım yani hiç gerek yok yani kendi hatası kendisi Yani beni Seviyorsa bir şekilde bir şeyler yapması lazım benim değil yani benim hatam olsa ben özürümü dilerim her şekilde Ama benim suçum değil
afedersin de canım o zaman eşin
07 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılBaşkasını buldu o zaman
05 Yorumla- +1 yıl
Özlem bulmasa bı erkek kadınını ihmal etmez
- +1 yıl
Belkide sen de suç
- +1 yıl
Vallahi ben de suç olduğunu düşünmüyorum Benim bir ilk eşimden 5,5 yaşında çocuğum var bunları bilerekten aldı ve ben para İstediğim zaman çocuğuma işte bir şeyler alayım dediğim zaman da para vermedi ve ben gittim kendim tekrardan çalıştım arada Ailesi bizi istemiyor Kendi evi var Kendi evinde kalamıyoruz bende kalıyoruz Hani yalanlar sürekli bana başka söylüyor Ben çevreden başka duyuyorum cahil bir adam da değil 50 yaşında kültürlü okumuş meslek sahibi olmuş bir adam yani neden böyle yapıyor ben anlamıyorum yani bir Evliliğin sorumluluğunu neden yapmıyor yani
Demek ki onun için bitmissin.
07 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılNeden ne oldu ki çok mu kırıldı
025 Yorumla- +1 yıl
Pulunuz değil mı neden istemedi ki? Çok mu bencil ilgisizdi
- +1 yıl
Anlıyorum çok zor olmalı senin için bu peki sende çok seviyor muydun
- +1 yıl
Hımmm:( bunu yaşayan sendin bunu hisseden demekki çok üzdü seni :( ilk eşinle neden olmadi
- +1 yıl
Sende hep böyle tipleri mi çekiyorsun canım değerini bilecek kimse yok mu bu hayatta
- +1 yıl
Senle alakalı bir durum değildir eminim öyle birine benzemiyorsun sadece biraz saf mısın
- +1 yıl
Evet ama sevgiye çok ac ve muhtaç gibisin kolay bağlanıyorsun
- +1 yıl
Evet hep böyle olur 4 4lük değil kimse ama sevimlilerde hep eksi
- +1 yıl
Öyle dört dörtlük insan bulamayız Yani ben de dört dörtlük değilimdir ama yani bana yapılan şeyler zoruma gitti Yani çocuğumu istememeler başta kabul edip sonra burun kıvırmalar yalanlar dolanlar ailesinin tarafına tutmalar beni hep geride bırakması Yani bunlar az şeyler değil yani
- +1 yıl
Evet vallahi şeref yoksunu biraz bu kişi oysaki yüzünden belli melek gibisinn :( çok yaramaz ckcuk
- +1 yıl
Yok benim ona karşı bir kötülüğüm olmadı Ne Aldattım ne ihanetleyeyim hiçbir şeyim olmadı verdiği parayla geçinmeyi bildim Ailesi ne kadar Beni sevmiyorsa da bir gün ağzımı açıp da ailesiyle karşı kötü konuşmadım yüz göze almadım her şekilde ben yanında oldum yani Yeri geldi İşe gitmedi çalışmadı Ben ona o harçlık verdim yani erkektir Sonuçta ihtiyacı vardır yani ben ona kötü bir şey yapmadım asla Rabbim biliyor ama o yapmadığı etmediği bana kalmadı yani
- +1 yıl
Yaaa sen rüya gibisin birde onu mesaj ettim ben yaa neden böyle yaptığını sebebini yani biri mı var baska
- +1 yıl
Yanlış anlamadın dimi beni
- +1 yıl
Vallahi sevgiliyken de evlilik döneminde de aldattığını ihanetini hiç görmedim telefonu hiç saklamıyordu ortaya koyuyordu Yani öyle bir şeyini yakalayamadım sadece hani evlendikten sonra böyle sorumluluklarından kaçmaya başladığını fark ettim şu anda Yapacağım edeceğim dediği şeyler hepsi yalan dolan çıkmaya başladı Yani bir nevi evlilik sorumluluğunu kaldıramayacak bir adam evlenmişim
- +1 yıl
Anladım buda senin hayallerini suya düşürdü galiba öyle mı
- +1 yıl
Yazar misin bana?
- +1 yıl
Haklisin her şey de vardır bir hayır çok uzulmeyi hakeden biri değilsin arada dertlenmek ister misin
- +1 yıl
orada mısınız özlem hanim
Aşk İlişkileri konusunda 476 cevap paylaştı. Senden bekliyor olabilir mi
03 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılesin nerde abla tır soforu mı
017 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılnasil yani evde beraber degilmisiniz ki
Cevap sahibi+1 yılevi mi terk etti
Cevap sahibi+1 yıleskorta mi gitti acaba
Cevap sahibi+1 yılne diyim sindi bilemedim yani zor durum
cindel hayatiniz kötu muydü
Cevap sahibi+1 yılanladim o zaman sacma yanin sebep ne acaba
- +1 yıl
Sebep benim çocuğum olduğu halde kabul etti sonra mırın kırın etmeye başladı eve bir şeyler alınacak diye cimrileşmeye başladı Ailesi beni istemiyor diye ağzına alınacak küfürler söyledi Onu bilene ses çıkartmadı yani hep yalan hep dolan yani ne diyeyim buna Yani şimdi ben ne yapayım yoluna baksın Ne diyeyim yani
Cevap sahibi+1 yıle sen tek nasil geçimini saglaycaksin ne yapacaksin
- +1 yıl
Çok şükür kenarda Birikmiş param var yani Zaten 2 gün sonra da bayram bayramda da zaten çalışacağım ondan sonra hayatıma geri devam edeceğim çalışıp kendime de çocuğuma da bakacağım yani Zaten minnet değildim ben bu adam Hani bir aile bir yuvam olsun dedim yani Ama olmadı yani Kısmet Değilmiş
Cevap sahibi+1 yılzoe Allah yardimcin olsjn ne diyelim ablacim
Cevap sahibi+1 yılzor ama
Cevap sahibi+1 yılamin sizdende
+1 yılSende onu arama olsun bitsin
01 Yorumla
+1 yılMerak etse arardı
01 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
+1 yılNeden hayırlısınız
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 27b cevap paylaştı.
+1 yılGeçmiş olsun
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılNe zamandır ayrısınız 🙄🤔
020 Yorumla- +1 yıl
2,5 aydır evliyim 4 gündür Ayrıyız yani hiç arayıp sormuyor Sonuçta eşiyim öldün mü kaldın mı Hastalandın mı hiç merak etmiyor eşsiz zaten bir şekilde ulaşırdı yani bana demek ki bu kadar kötüymüşüm
Cevap sahibi+1 yılO zaman iki ihtimal var, Ya başka birini buldu ya da sana ağır küstü ve o da benim gibi otuzbir çekmekle idare ediyo ama gururundan aramıyo
Cevap sahibi+1 yılYoksa evli bi adamın 4 gün hanımından ayrı kalması normal bişey değil
- +1 yıl
Yani sence yaptığı şeyler yenilir yutulur şeyler mi yani elinden gelen de yapmıyor yani ben ne yapabilirim yani çocuğun bırakıp onu peşine mi düşeyim çocuğumu istemeyen bir adamı ya da ailesinin sözünü dinleyen bir adam peşine mi düşeyim
Cevap sahibi+1 yılYani sen de haklısın tabi, Keşke bu çocuk meselesini evlenmeden önce halletsiydiniz
- +1 yıl
Ya Hallettik zaten konuştuk yani tamam dedi başımın üstünde yeri var dedi sonra burun kıvırmaya başladı istememeye Başladı hiç lafını etmemeye başladı Yani zaten etmiyordu hani böyle olmaz ki yani ben evladımdan nasıl vazgeçeyim Yani bir adam için ben ondan gizli bir şey ya da saklamadım her şeyimi Ortaya koydum konuştum yani kabul etmeseydi o zaman istemeseydi beni En azından bari böyle olmazdı yani
Cevap sahibi+1 yılBen șuan 34 yaşındayım ve bekarım, Dul bi kadınla evlenirim, Çok seviyosam çocuğunu da kabul ederim ama dediğim gibi baştan konușulması gereken şeyler bunlar
Cevap sahibi+1 yılPeki aranızda geceleri sorun oluyo muydu, Yeterince vermiyo muydun acaba, Ondan mı gitti 🙄🤔
- +1 yıl
Tabii ki de başta Zaten ben üstüne basa basa söyledim Bak benim çocuğum var dedim Ben çocuğumu bırakamam edemem dedim bana geleceksen de o şekilde gel dedim ben başka türlü dedim Yani bir istemem ama o her şekilde kabul ederim dedi başımın üstünde yeri var dedi Ondan sonra zaten Ailesi de beni istemedi ailesiyle kavga etti Hadi dedim Bak bu beni de seviyor ediyor dedim Sonra Ailesi ağızda olmayacak laflar söyledi ve bu da öyle karşıdan dinledi sadece yani ertesi gün daha ailesiyle güllük gülistanlık ama beni dışladı
Cevap sahibi+1 yılBak ben bekarım hatta bakirim ama boșanmıș hatta çocuğu olan bi kadınla bile evlenirim, Baştan kabul ettiysem olay bitmiștir, Ömür boyu otuzbir çekecek değilim sonuçta ama dediğim gibi sonradan vermeme durumu olursa iş değişir tabi
- +1 yıl
Evlilik sadece 31 çekerek geçmez yani cinselliği her şekilde yaşarsın iş o değil yani bir kadını seviyorsan onun çocuğuyla onun her şeyini kabul etmek zorundasın adam gibi sahip çıkmak zorundasın kimse el açtırmamak zorundasın 4 gündür ben Ne yiyorum Ne içiyorum açmıyorum tokmuyum hiçbir şekilde yani arayıp sormuyor insan karısı ya Ya kızım kavga etsek de daha Yaşasın tok musun diye bir gün aramayıp sormadı Yani ben ne yapayım öyle erkeği
Cevap sahibi+1 yılAnladım, O onların yanlışı tabi, Hem kaç yaşında adama ailesi ne karıșıyo da 🙄
Cevap sahibi+1 yılHadi ya, Çok üzüldüm bak şimdi durumuna 🥺 şu an nerdesin peki sen, Keşke elimden bişey gelseydi, İnan yapardım, Hatta ailemden ayrı yaşıyo olsam seni alırdım ve bi daha da öyle düşüncesiz insanlara muhtaç etmezdim
- +1 yıl
Adam 50 yaşında ya çocuk değil Bir şey değil yani sorumluluk alabilecek bir insan Bense 31 yaşındayım yani zaten bayramda gene eski işime döneceğim çalışacağım çocuğuma hem havalı pembe balık yapacağım yani Rabbim büyük bir yanlışa düştük evlendik Allah yardımcımız olsun
Cevap sahibi+1 yılAmin inşallah, Çok üzüldüm gerçekten durumuna 🥺 Dediğim gibi ben șuan ailemle yaşıyorum, Bi ara yalnız yaşıyodum, Öyle olsa hemen buyur gel derdim, Ayrı boş oda da vardı, orada kalırdın istediğin kadar..
- +1 yıl
Yok benim kendi evim var zaten sağ olsun ona zaten minnet değildim sadece bir yuvam olsun ailem olsun istedim başka da çok şükür bir sıkıntım yok yani
Cevap sahibi+1 yılBak buna sevindim, Bi daha da seni böyle yarı yolda bırakan bi insanla asla işin olmasın tamam mı, Umarım her şey gönlünce olur 🤗
Cevap sahibi+1 yıl34 yaşında, İnşaat işinden anlayan bi erkekle evlenmek hakkında ne düşünürdün bu arada 🙄 🤔
Cevap sahibi+1 yılBide hangi şehirde yaşıyosun sen
Cevap sahibi+1 yılBen dediğim gibi yaşım 34 oldu, Her ne kadar bekar ve bakir olsam da yaşım baya ilerledi, Eğer ki yaşadığın şehirde iş imkanı varsa güçlerimizi birleștirebiliriz, Benim ailemle bi bağım yok zaten, Önceden de iş bulup başka şehirlere gidip çok ayrı yaşadım
Gizli Üye(25-29)+1 yılYazık olmuş sana
013 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSen aradın mı nerde biliyo musun
Cevap sahibi+1 yılNe kadar süredir tanışıyorsunuz
Cevap sahibi+1 yılYeni evlenmişsin ne zamandır ayrısınız daha cicim aylarında olmanız gerekirken
Cevap sahibi+1 yılEvlendikten sonra mı değişti her şey
Cevap sahibi+1 yılFotoğafını kaldır burdan tavsiye sadece
Cevap sahibi+1 yılTakip et beni sana bu mecrayı anlatayım
Cevap sahibi+1 yılYeni açmışsın nasıl davranması gerektiğini bilmiyorsun
Gizli Üye(30-35)+1 yılNeden ayrisiniz
09 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBoşanmayı düşündün mü
Cevap sahibi+1 yılBosan bencede ihtiyaçların var seninde karşılayamiyor belliki
Cevap sahibi+1 yılZor bir durum ya cidden çocukta ilgi bekler küçük daha
Cevap sahibi+1 yılHaklısın cidden ozeline yazmamda sakinca var mı
Cevap sahibi+1 yılÖzlem
Unutmuştur
00 YorumlaSebep ne
01 Yorumla- +1 yıl
Sebep şöyle Başta benim çocuğumun olduğunu biliyordu çocuğumu sonra böyle kabul etmemeye istememeye başladı bunu Söylemese de ben anlıyordum sonra cimrileşmeye başladı öyle para bırakmamaya ilgilenmemeye başladı Ailesi onların aile Apartmanı var beni istemedi oraya bana ne laflar söyleyen ailesine karşı hiçbir şekilde beni savunmadı ve onlarla konuşmaya devam Yani bir otorite kuramıyor bir sorumluluk alamıyor Başına buyruk yaşıyor Ben de böyle insan sevmiyorum bir erkek sorumluluğunu bilecek kadınına sahip çıkacak bak 4 gündür yok kim bilir nerede
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer