Ayrıldık. Tekrar yazdı. İstemiyorum dedim. Israr etmedi gitti. Bi daha gelmedi. Böyle biri neden aklımdan çıkmıyor?

Bir çocuk vardı iyiydik. Bana yanlışları oldu ben yine de affettim. İyiydik zamanla yoğunum dedi ilgisi azaldı geç yazmalar zaman ayırmamalar başladı. Defalarca uyardım düzelmedi bitirdim. 1 hafta sonra yazdı. Ben istemiyorum dedim. Tamam dedi ısrar etmedi. Düzelebilirim dedi. İnanmıyorum dedim. Tamam zorlamıyorum dedi bitirdik. Ben sonradan yine yazar diye bekliyordum. Ama yazmadı. Beni önemsemeyen biriyle devam etmek istemiyorum zaten ama aklımdan da çıkmıyor bir türlü. Sizce ne yapmalıyım?
Ayrıldık. Tekrar yazdı. İstemiyorum dedim. Israr etmedi gitti. Bi daha gelmedi. Böyle biri neden aklımdan çıkmıyor?
Cevapla