Bir çocuk vardı iyiydik. Bana yanlışları oldu ben yine de affettim. İyiydik zamanla yoğunum dedi ilgisi azaldı geç yazmalar zaman ayırmamalar başladı. Defalarca uyardım düzelmedi bitirdim. 1 hafta sonra yazdı. Ben istemiyorum dedim. Tamam dedi ısrar etmedi. Düzelebilirim dedi. İnanmıyorum dedim. Tamam zorlamıyorum dedi bitirdik. Ben sonradan yine yazar diye bekliyordum. Ama yazmadı. Beni önemsemeyen biriyle devam etmek istemiyorum zaten ama aklımdan da çıkmıyor bir türlü. Sizce ne yapmalıyım?
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Aklından çıkmamasının sebebi o çocuk değil, yarım kalan hislerin aslında 🫠 İçin bi kapanış, bi ego okşanması bekliyor gibi. Tekrar yazsa bile muhtemelen aynı hayal kırıklığına döneceksin. Senin “değer görme” ihtiyacın şu an tetiklenmiş durumda. Kendini meşgul et, sosyal hayatına, hobilerine odaklan, onu idealize etmeyi bırak. Sence onu mu özlüyorsun, yoksa ilgiyi mi? 💭