Arkadaşlar bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz Yorumlarınızı bekliyorum?

Bir erkek kıza aşık defalarca ısrar etti diyelim yıllarca o kızın peşinden koştu ama kız hiç bir şekilde yanaşmadı, istemediğini söyledi ve yüz vermedi, hatta erkeğin mesajlarına bile yanıt vermedi zaman zaman... Ve o erkekte bir daha karşılaşmamak için çapa gösterdi karşısına asla çıkmadı etmedi kız çocuğu göremedi yıllarca... Bu kız bu çocuğu merak eder mi? Ya bir çocuk vardı bana yıllarca yazdı, beni seviyordu. Acaba şu an hala seviyor mudur? Acaba şu an ne yapıyor? Gibisinden aklına gelir mi?

Arkadaşlar bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz Yorumlarınızı bekliyorum?
Cevapla