Acill yardımm, fikirleriniz önemli. Siz olsanız ne yapardınız?

Özet geçiyorum: ben evliyim bir çoçuğum var ve 21 yaşındayım ( bu kadar çabuk evlenmemi aptalığıma vere bilirsinoz🤦🏼‍♀️). Evet, benim eşimle kavgalarımız çok oluyor neden diye sorarsanız narsiste evliyim. Bunun annesiyle ailesiyle arası iyi değil hiç iyi değil. E benim bi zaman iyidi ama şimdi kıt. Ben buna bir kere yazdım yine havga ettik beni annesiyle falan kıyaslıyo kötü özelik falan onun gibiyim diyo. Bir aile meseli yüzünden ve bana inanmıyor ve bende bunu engellim buda uzak bir yerde çalışıyor aşırı gıcık oluyorum bunada. Engeli açmayı düşünmüyor ama ne yaoacağımıda bilmiyorum ama boşanmakda istiyorum (boşan demeyin zaten onu yapmak istiyorum) yani sadece çoçuk için katlanıyorum. İnşAllah beni anlarsın. Ve onuda bilin ki, adam olmayan biri için kendi hayatımı mahv edemem. Onu pişman etmek istiyorum fikirleriniz benim için önemli, teşekkürler…

Acill yardımm, fikirleriniz önemli. Siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla