Bu durumda olsaydınız ne yapardınız fikre ihtiyacım var?

4 senelik ilişkim var ciddi düşünüyoruz onu çok seviyorum ama hoşuma gitmeyen şeyler var. 4 senedir beraberiz ama 1 kere bile dogum günümü hiç kutlamadı unutsa bile sonradan telafisini de yapmadı hiç. Sevgililer günü yıldönümümüz onları da hep gününden sonraki günler de bir iki bişey almıştır o kadar. Ben sevdigim insandan bir şeyler görmek istiyorum özel günleri unutmasın istiyorum bunu onunla konuştum tamam bundan sonra yapıcam dedi ama yine yapmadı. Seviyorum ama böyle şeyler görmemek de beni üzüyor. Bu arada ben hep kutladım onun dogum gününü ama artık kutlamıcam. Siz böyle bir durumda olsanız ne yapardınız ne düşünürdünüz bir fikir verin bana

Bu durumda olsaydınız ne yapardınız fikre ihtiyacım var?
Cevapla