Siz olsanız ne yapardınız? Bana fikir verin ne olur?

5 ay önce nişanlandim. Nişanlımın ailesi ve kendi ailemden uzak bir şehirde çalışıyorum. Kayınpederim, kayınvalidem 5 aydır beni bir kez aramadı. Hep ben onları arıyorum. Bana harçlık vs. Gönderiyor. Herkese de beni övüyormuş. Bunlardan dolayı beni istemiyor diye düşünmüyorum. Ama ne arıyor ne soruyor. Ben aramasam laf yapıyor. Dün babalar günü diye 2 kez aradım açmadı. 1 saat sonra watsaptan babalar gününü kutladım görüldü attı. Sonra nişanlım aradı onu da açmadı. Oda ailesinden bir miktar para istemişti gelinlik almak için. Ailesi düğüne 20 gün kala falan alır demiş. Ben önceden almak istiyordum. Maddi anlamda zor durumda kalmalık bir durum yok ama kendisinin maddi durumu iyi. Ona rağmen ben şimdi ne yapmalıyım. Nişanlimin dedesi bir tek beni arıyor ona bunları söylemeli miyim
Siz olsanız ne yapardınız? Bana fikir verin ne olur?
Cevapla