Benim yerimde olsanız nasıl düşünür nasıl davranırdınız tüm fikirleriniz benim için çok önemli?

Merhaba ben sude. 27 yaşımda tesettürlü bir bayanım. Anneanne ve dedeyle büyüdüğüm için çok sakin saygılı bir aile kızı olarak büyütüldüm. Tek çocuğum. Ve bu yaşıma kadar gerçektende hiç talibim çıkmadı. Çok konuşkan biri değilim erkeklerle fazla iletişime giremiyorum çekiniyorum. Birsürü kız arkadaşım var ama hiç erkek yok. Küçükken kalp ameliyatları geçirdiğim için evlenebilme ihtimalim yok. Ama kimsenin kalbinde hiç yer edinememek üzüyor beni. Üstelik birsürü kötü kalpli şımarık kızlar el üstünde tutulurken böyle bir karakterle hiç değer görmemek çok üzüyor beni. Hiç evlenme şansım yok ama keşke bir kere sevilseydim diye üzülüyorum ve maalesef ki yeşil gözlüyüm itici değilim ama erkekler yeşil göz pek sevmiyorlar bunun sebebini de pek bilmiyorum

Benim yerimde olsanız nasıl düşünür nasıl davranırdınız tüm fikirleriniz benim için çok önemli?
Cevapla