Sizce nasıl düşünmeliyim kendinizi benim yerime koyup tüm fikirlerinizi yazar mısınız?

Merhaba ben Ceyda. 28 yaşındayım. Tek çocuğum anneanne ve dedeyle büyüdüm annem babam çalışıyordu. Belki inanmayacaksınız ama bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı ben biraz çekingen bir yapıya sahibim. Çok konuşkan girişken değilim. Birsürü kız arkadaşım var onlarla çok da vakit geçiririm ama hiç erkeklerle iletişimim olmadı bu zamana kadar. Ve erkekler de zaten hiç beğenmediler beni. Hiç çıkma teklifi bile almamıştım 18-20’li yaşlarımda. 22 ve 23 yaşımdayken 2 kez umre ibadeti yapmak nasip oldu. Allah herkese nasip etsin. Ama ben çocukken 3 kez kalp ameliyatı geçirdim. Ve zaten hiçbir zaman aile kurma ihtimalim yok. Asla zaten gönül eğlendirme gibi bir düşüncem olmadı. Sadece hiçbir zaman sevilmemek beni çok üzdü. Ve biz kirada oturuyoruz birgün annem babam bu hayattan göçüp giderse kirayı faturaları nasıl öderim nasıl geçinirim bu beni çok üzüyor. 3 tane üniversite okudum maaşım var çalışıyorum ama bu pahalılıkta kiralara yetmiyor. Ve en çok da hiçbir zaman evladım olmayacağı için üzülüyorum.

Sizce nasıl düşünmeliyim kendinizi benim yerime koyup tüm fikirlerinizi yazar mısınız?
Cevapla