Sizce kıza bana " Abi " demeyi nasıl bıraktırabilirim?

Üniversitede okuyorum ve alt sınıfımdan ilk görüşte hoşlandığım bir kız var. Bu dönem onlarla birlikte sadece 1 tane ortak dersimiz var, ama Bahar döneminde, alttan almam gereken çok sayıda ders olduğu için neredeyse tüm dönemi onlarla birlikte geçireceğim. Sene başında, yaşımdan dolayı zamanla beni alay konusu yapmalarından korktuğum için WhatsApp grubunda " Ben sizin arkadaşınız değilim, abinizim. Bana " Abi " deyin " diye uyarmıştım, ama artık yavaş yavaş sınıftaki öğrencilerin kişilik yapılarını öğreniyorum ve kimin bana karşı saygısızlık yapıp yapmayacağını da öğrenmeye başlıyorum. Bununla birlikte kız bana hâlâ " Abi " diyor, ama ben artık yavaş yavaş o kız başta olmak üzere kendisinden emin olduğum birkaç kişinin bana " Abi " demeyi bırakmasını istiyorum. Sizce bunu nasıl yapabilirim? ( NOT: Kız benden 6 yaş küçük, ama ona karşı gerçekten çok temiz duygular besliyorum. )

Henüz o sınıftaki öğrencilerle 2 hafta ortak ders işledik, ama ilk haftadan WhatsApp gruplarına girdim ve orada aşırı derecede muhabbet edip reelde olmasa da sanalda sınıftaki birçok kişiyle bayağı samimi oldum. Hatta o kızı ve sınıftaki başka bir kızı İnstagram'da yakın arkadaşlarıma ekledim. )
Sizce kıza bana " Abi " demeyi nasıl bıraktırabilirim?
Cevapla