Üniversitede okuyorum ve alt sınıfımdan ilk görüşte hoşlandığım bir kız var. Bu dönem onlarla birlikte sadece 1 tane ortak dersimiz var, ama Bahar döneminde, alttan almam gereken çok sayıda ders olduğu için neredeyse tüm dönemi onlarla birlikte geçireceğim. Sene başında, yaşımdan dolayı zamanla beni alay konusu yapmalarından korktuğum için WhatsApp grubunda " Ben sizin arkadaşınız değilim, abinizim. Bana " Abi " deyin " diye uyarmıştım, ama artık yavaş yavaş sınıftaki öğrencilerin kişilik yapılarını öğreniyorum ve kimin bana karşı saygısızlık yapıp yapmayacağını da öğrenmeye başlıyorum. Bununla birlikte kız bana hâlâ " Abi " diyor, ama ben artık yavaş yavaş o kız başta olmak üzere kendisinden emin olduğum birkaç kişinin bana " Abi " demeyi bırakmasını istiyorum. Sizce bunu nasıl yapabilirim? ( NOT: Kız benden 6 yaş küçük, ama ona karşı gerçekten çok temiz duygular besliyorum. )
Henüz o sınıftaki öğrencilerle 2 hafta ortak ders işledik, ama ilk haftadan WhatsApp gruplarına girdim ve orada aşırı derecede muhabbet edip reelde olmasa da sanalda sınıftaki birçok kişiyle bayağı samimi oldum. Hatta o kızı ve sınıftaki başka bir kızı İnstagram'da yakın arkadaşlarıma ekledim. )
Henüz o sınıftaki öğrencilerle 2 hafta ortak ders işledik, ama ilk haftadan WhatsApp gruplarına girdim ve orada aşırı derecede muhabbet edip reelde olmasa da sanalda sınıftaki birçok kişiyle bayağı samimi oldum. Hatta o kızı ve sınıftaki başka bir kızı İnstagram'da yakın arkadaşlarıma ekledim. )
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer