Kızların sürekli bana abi demesi rahatsız ediyor?

Arkadaşlar merhaba 29 yaşındayım yani bu sene özellikle çok olmaya başladı bir kızla konuşurken veya bir hanımefendi ile konuşurken benden yaşça büyük kişilerle bana abi diyolar sürekli bu beni çok rahatsız ediyor hatta bir kasiyer bayan benden büyük olmasına rağmen belli yani bana abi diyor ben de iyi akşamlar teyze kolay gelsin dedim bozuldu bu bayanlar bana garezlerimi var nedir sürekli böyle diyolar ben de bu durumu hiç hoş bulmuyorum şimdi bazıları çikacak uzak tutmak için öyle diyoruz diye ben zaten geveşek birisi değilim mizacım sert birisiyim bu durum neden kaynaklaniyor olabilir saçımın üst tarafı seyrek acaba ondan mı öyle yapıyorlar yoksa kıyafetimden falan mı genelde spor giyinirim
Kızların sürekli bana abi demesi rahatsız ediyor?
Cevapla