24 yaşındayım ilk görüşte 20 yaşında birine aşık oldum ama yaşını bilmiyordum sonradan öğrendim sizce vazgeçmeli miyim?

Çok hoşlanıyorum gördüğüm de kalbim yerinden çıkıyor maalesef bugün yaşının küçük olduğunu öğrendim sizce vazmıgeçmeliyim yoksa peşinden mi gitmeliyim o da benden etkilenir mi bilmiyorum sorun gibi mi

24 yaşındayım ilk görüşte 20 yaşında birine aşık oldum ama yaşını bilmiyordum sonradan öğrendim sizce vazgeçmeli miyim?
Cevapla