Ben asistanım, aşık olduğum erkek diş hekimi. Sizce aramızdaki bu statü farkı çok etkiler mi?

Çok üzülüyorum, keşke ben de güzel bir bölüm okusaydım diyorum hep ama DGS ye girip hemşireliğe tamamlayabilirim bölümü. Ben kitap okuyan, yürüyüş yapan, örgü Ören, kendini habire geliştirmeye çalışan biriyim. Ama işte statü farkımız beni çok üzüyor. Keşke daha iyi bir mesleğim olsaydı diyorum hep.

Ben asistanım, aşık olduğum erkek diş hekimi. Sizce aramızdaki bu statü farkı çok etkiler mi?
Cevapla