Flörtümle ikimizde dişhekimiyiz, ama o meslegi benden az taniyor, sizce ayrilmali miyim?

Soru biraz bencilce farkindayim ama bu sekilde daha cok dikkat ceker ve cevap alir diye dusunerek boyle sordum. Flortum dis hekimi ama meslegi benim kadar tanimiyor ve risk alan bir yapiya sahip degil gibi, ilerde butun sorumluluk bana kalir mi dusuncesi kafama takiliyor. Onun disinda maddiyata takilan biriyim, flortumun durumu ortanin biraz ustu, yani cokk iyi degil babasi jinekolog olmasina ragmen. Son olarakda mesafe sorunu var yani uzak biraz. Cok kararsizim?

Flörtümle ikimizde dişhekimiyiz, ama o meslegi benden az taniyor, sizce ayrilmali miyim?
Cevapla