AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
144Cevap
Eskiyi unutur önüne bakarsa sıkıntı yok En sevmediğim Eskiden bahsetmektir
Kolay değil öyle biriyle ilişkiye başlamak aklında vardır hala o kisi
Neden olmasın geçmiş sonuçta. Evlenip boşanmış insanlar bile yeniden başkasıyla olabiliyor
Olurdum, neden olmasın. Geçmiş pek de yadırgamaz aslında...
#D0D000 @D0D000
Evlenip ayrılmış biriyse olurum ama hiç evlenmemiş biriyse olmam
Geçmişi ardında bırakan net biriyse evet. Mızmız biriyse ol-mamm.
Bence kişiyi tanımam lazım. Bana yaklaşımı, bakışı, merakı önemli.
eğer cinsel ilişkiye girmemişse olurum girmişse olmam
Büyük konuşmayayım çünkü her büyük konuşmam başıma geliyor djjdjsjs tercih etmem diyeyim 😅
Açıkçası ben olmam 8-9 yıl içinde Allah bilir neler neler yaşandı ayrıca 8-9 yıl bir insanın yanında kalabilmek için çok büyük bir sevgi lazım benimle o saatten sonra yaşayacağı hicbiseyin heyecanı olmaz çünkü zaten zamanında herşeyi fazlasıyla tatmış olur tatsız tuzsuz bi ilişki de sıkar yani
Şairin dediği gibi hüzünlü bir akşam susmuşuz durgunuz hepsi bu..
Olurum neden olmasın ki daha anlayışlı daha güzel bir kalbe sahip olmuş olur
Hayır tabii ki, ne yapayım o kadar uzun süre karı koca gibi yaşamış insanı?
Olurdum. Hayatlar devam ediyor tabiki birileri girmiş cıkmis olacak.
Olabilir. Evlenip boşanmış olanlar var, onlar da uzun süreli ilişkiler.
Olmam sanırım. Alışmış kudurmuştan beterdir. Artik çoğu şey alışkanlık olmuştur
Olurum çünkü benim de 9 yıllık ilişkim olmuştu zamanında
Yazık etmiş kendine evlenseydi onla bari çoluk çocuğa karisirdi 😊
Lise aşkı galiba. Yok imkansız unutamaz büyük konuşmak istemem de istemem pek.
Benimde 10 yıllık bir ilişkim oldu niye şimdi ben bir ilişki kuramazmiyim 🤔🤔
İnsan iyisiyle kötüsüyle onca yıl verdiği birini kolay kolay unutamaz biraz zor
olurdum diye düşünüyorum bir bağı yoksa ve ilişki yaşamaya hazırsa metal olarak evet olurdum
Olmak istesem de olamam. Ben zaten kafamda kuran bi insanım. Acaba özlüyor mu unutamadı mı diye düşünmekten kafayı yerim o yüzden kalsın.
Kaç sev oldu bu zamana kadar
Geçmişindeki ilişki çok uzun ya hani her şeyi yaşamış neredeyse kağıt üzerinde olmasada evli giibi bir ilişki olmuş.
Bu noktada bana hissettirdikleri önemli, eğer ki unutmadığını hissedersem ya da farklı bir konu o zaman ilişki biter.
Geçmişini unuttuğundan emin olmak gerekir bu durumda, seni yara bandı olarak kullanıp kullanmadığını anlaman gerek.
Evet, geçmişe takılmayın, Avrupa'da geçmişin önemi yok.
Hayır mümkün değil onca yıl sevgili olupta evlenmemiş birinden bana ne hayır gelir ki
Yuhh 8 9 yil o kizla gecirmisse bir zahmet evlenseymis neyi beklemis istemem benden uzak Allaha yakin
Belki kız istemedi bir hatasını görüp ayrıldı
3 yıllık ilişki unutulur da 3 haftalık unutulmazmış biriyle herşeyi yaşamıştır öbüründe yaşayamamanın verdiği acı vardır
O kadar doğru kii
Büyük konuşmak istemem ama ben istemezdim. Evlilik gibi bir süreç yaşanmıştır. Ben kafama takarım mutlu olamam ve edemem. Bu benim düşüncem tabii ki bunu sorun etmeyen insanda vardır. Sonuçta sevmek sevilmek yuva kurmak herkesin hakkı.
Asıl öylesiyle birlikte olunur. Genelde uzun ilişkiden çıkmış insan sonrasında 3-5 ay içinde başka birine nikahı basıyor
Kalbi 9 aylik sevgilideyken bedeni ve mantigi yeni sevgilide yani. Ruhunu satmis olmuyor mu biraz?
Sana 9 aylık değil 9 YILLIK diyor. Doğru oku
Bir insan 9 yıl biriyle birlikte olup sonunda ciddi bir yere gelemediyse zaten çoktan aşkı sevgisi bitmiştir
tamam kızma ya. 9 yıl olsun. Ne gerginsiniz ya.
Açıkcası ben olamam bir azda yaşa bağlı ama 25 yaşındaki bi insanın 8-9 yıllık bi ilişkisi olmuşsa hayatı onla geçmiş demektir bi noktada hep aklında olurmuş gibi geliyor bana nedense
hayır asla olmam 8.09 yıllık ilişkisi olan bir insan benimle birlikte olursa sürekli eski ilişkisi ile beni kıyasla ve ben kimseyle kıyaslanmak istemem
Eğer gerçekten iyi niyetli biriyse olurdum çünkü geçmişte yer almış insanlar geleceğini iyiye çekmek için yanındakine daha dikkatli davranıp daha güzel yerlere götürebiliyor önemli olan niyeti kalbi
Murat Dalkılıçın bir şarkı sözü var geçmişindeki hikaye beni üzmez nasılsa yenisini yazıyoruz artık
Yani geçmiş geçmişte kalır geleceği ikiniz yazacaksınız
hayır tabi ki, bir başkasının hayaletiyle yaşamak istemem.
Ciddi düşünmem öyle birini cinsellik olmuştur illahaki aralarında.
Baya uzun sürmüş ilişki ben açıkçası çekinirim
Eğer kendine eğlenmelik bir ilişki aramıyorsan, ciddi ilişki insanıysan en iyi uzun ilişkiden çıkmış kişiyle yapabilirsin. Hem tecrübesi vardır, hem de sen de onunla aynı kafada olursan mis gibi olur.
Kimsenin yarabandı olamam. O 8 - 9 yıllık ilişkide çoktan karı koca hayatı yaşamışlardır.
Olabilir yani bilemiyorum ama kişinin şu anki durumuna gözlemime göre değişir sonuç
o ladae süre birlikte olan biri berber olduğu kişiyi unuttum derse sadece kendini kandırır
o kadar süre *
8-9 yılda çok şey yaşamış olabilir , daha yaşayacak bir şey kalmamıştır sanırım
Bence kalan unutuyor iyileşiyor ama giden gittiği yerde mutlu değilse ebediyen o mutsuzluklara haps oluyor seninki gidenmi kalanmi
Evet zaten tüketmiş bitmiş bir ilişki
Seven iki günde de aşık oluyor iki günlük kızı da unutamıyor on sene
ayrılığında uzun bir zaman geçtiyse belki olurum sonuçta unutması kolay olmaz yara bandı niyetiylede sana yaklaşıyor olabilir
10 senelik ilişkiden sonra buraya yazıyorum. Ben başka biriyle olamam ne de o toyluk zamanlarımda ki kadar bi insana aşık olabilirim.
Olmazdım. Bu bir evlilik gibi sadece resmiyeti yok. Muhtemelen psikolojisi de ciddi bir şekilde bozuktur
Hayır elbette her haltı yemiş insanla işim olmaz (fiziksel ve duygusal açıdan )
#Hükümdar
Neden olmasın geçmiş geçmiştir yani bu her insan yaşıyor yani sonuçta hata mı dersin artık ne dersen geçmişte kaldıktan sonra sıkıntı yok
O kadar uzun süre ilişki yaşamış ve unutması da zordur her adımda onu hatırlatsa bu ilişki yürümez olunmaz
Hayır çünkü ne olursa olsun onu unutmazdı düşünsene evlisiniz mutlu bir aile tablosu ama o onu unutmamış
Öyle bir kural mı var bu şeye benzemiş fazla km araba alırmısınız gibisinden
Büyük konuşmayayım ama aklımda hep bir şüphe kalırdı olamazdım sanırım
olmazdım kullanılmış hissederdim güvenmem öyle birine
Eğer gerçekten sevecekse o zaman belki kabul edilebilir.
Geçmiş gitmiş ise olurdum sonuçta geçmişte kim hata yapmamıştır ki
Eskiyi kafasında bitirmişse olur en ufak bi şey sezersem biter ama.
Neden olmasın sonuçta insan kavun değildi koklayınca belli olsun
Olmaz çünkü herşeyi görmüş yaşamış tekrar aşık olacagini sanmiyom