İki kişi var. Biri (A) sanırım benden hoşlanıyor, diğerinden (B) de ben hoşlanıyorum. A kişisi sürekli benimle iletişime geçmeye çalışıyor, konu açıyor, reels atıyor, günümü merak ediyor, neler yaptığımı, nasıl olduğumu soruyor, bir konuda istersem ondan yardım alabileceğimi söylüyor gibi gibi. Mesajlara baya geç veriyor ama açıklama yapıyor her seferinde niye geç cevap verdiğine dair. Hoşuma gidiyor ama ben arkadaş olarak konuşuyorum onunla.
B kişisine ise bir cesaretle ilk mesajı ben attım (daha önce hiç yapmadım). Aramızda bir çekim hissetmiştim. Buna dayanarak yazdım. Neyse güzel konuşuyoruz ediyoruz, espiri yapıyoruz karşılıklı, ben açık açık flört ediyorum onunla, ilgili davranıyorum. Ama onun duygularından emin değilim. İki kere ilk mesajı ben attım, bir kere de o attı. Yazışırken beni heyecanlandırıyor, güldürüyor. Sürekli aklımda, hep onunla konuşmak istiyorum, her şeyimi ona anlatmak istiyorum. Ama onu darlamak da istemiyorum. Hep ben hep ben de olmaz farkındayım, ondan adım bekliyorum. Sürekli de aktif instada, acaba başka konuştuğu mu var diye düşünmüyor değilim 😔
Kafam çok karışık ne yapmalıyım sizce, önerisi olan var mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer