İki kişi var, biri benden hoşlanıyor diğerinden de ben hoşlanıyorum, ne yapmalıyım?

İki kişi var. Biri (A) sanırım benden hoşlanıyor, diğerinden (B) de ben hoşlanıyorum. A kişisi sürekli benimle iletişime geçmeye çalışıyor, konu açıyor, reels atıyor, günümü merak ediyor, neler yaptığımı, nasıl olduğumu soruyor, bir konuda istersem ondan yardım alabileceğimi söylüyor gibi gibi. Mesajlara baya geç veriyor ama açıklama yapıyor her seferinde niye geç cevap verdiğine dair. Hoşuma gidiyor ama ben arkadaş olarak konuşuyorum onunla.

B kişisine ise bir cesaretle ilk mesajı ben attım (daha önce hiç yapmadım). Aramızda bir çekim hissetmiştim. Buna dayanarak yazdım. Neyse güzel konuşuyoruz ediyoruz, espiri yapıyoruz karşılıklı, ben açık açık flört ediyorum onunla, ilgili davranıyorum. Ama onun duygularından emin değilim. İki kere ilk mesajı ben attım, bir kere de o attı. Yazışırken beni heyecanlandırıyor, güldürüyor. Sürekli aklımda, hep onunla konuşmak istiyorum, her şeyimi ona anlatmak istiyorum. Ama onu darlamak da istemiyorum. Hep ben hep ben de olmaz farkındayım, ondan adım bekliyorum. Sürekli de aktif instada, acaba başka konuştuğu mu var diye düşünmüyor değilim 😔

Kafam çok karışık ne yapmalıyım sizce, önerisi olan var mı?

İki kişi var, biri benden hoşlanıyor diğerinden de ben hoşlanıyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla