Aşık olmaktan korkuyorum neden bu duygu bu kadar ürkütüyor?

Birinden hoslanıyorum ama korkuyorum o kadar acı tecrübelerim olduki ama kalbim yine atıyor yine birisi heyecanlandırıyor ama o insanda yaralı ve korkuyorum su duygudan ve kullanılmaktan. Kendimi üzmekte istemiyorum çünkü dengi olmadığımında farkındayım. Bu aşk baslamadan nasıl son vermeliyim buna?

Aşık olmaktan korkuyorum neden bu duygu bu kadar ürkütüyor?
Cevapla