Aşık olup acı cekmekten cok korkuyorum bunun sebebi ne olabilir?

Hiç sevgilim olmadı oysaki tanıma yolunda olduğum erkeklerlede ben ayrıldım ya da ortak kararla iletişimi kestik ama iki erkek tarafından reddedilince ağır tramva olarak etkisinde kaldım çok sevmiştim oysaki reddedilmek çok doğal bir şey şu an aşk acısı çekmiyorum ama erkeklere karşı aşırı güvensizlik var bir de ben başkaları gibi değilim çok hassas bir kalbim var psikiyatri ilaçları kullanıyorum anksiyetem var toplam 40ml ilaç kullanıyorum küçükken havale geçirdim ondan da böyle olabilir bilemem genetikte olabilir psikolojik rahatsızlık halamda da vardı güvenliğim şu an maclara gidiyorum güvenlik olarak oradaki herkese evliyim diyorum çünkü insanların samimiyetlerine inanmıyorum bekarım desem dalgaya alacak insanlar var biri bir şey dese sinirlenirim kendimi biliyorum böyle bir uydurmak durumunda kaldım

Aşık olup acı cekmekten cok korkuyorum bunun sebebi ne olabilir?
Cevapla