Siz hiç bir kadının saçlarını kesmesine neden oldunuz mu?

Siz hiç bir kadının saçlarını kesmesine neden oldunuz mu?
En son ne zaman bir kadını sevdin?
Ama öyle öptün, sarıldın, uyudun falan değil; en son ne zaman bir kadını gerçekten sevdin?
Kaybetmekten korkarak, yanındayken bile özleyerek, deli gibi kıskanarak, koruyup kollayarak... Delikanlı adam korkmaz diye bir şey yok. Korkacaksın! Sevdiğin kadını kaybetmekten korkacaksın, kıskanacaksın da... Sokakta elinden tutacaksın, tanıdığın herkesle onu tanıştıracaksın. "İşte benim hayatım bu!" der gibi tanıştıracaksın. Güzel bir kadın sevmek istiyorsan onu gülümseteceksin. Çünkü dünyanın en güzel kadını mutlu bir kadındır.
Bu yüzden kirpiklerini sev bir kadının,
Avuç içlerini,
Makyajsız yüzünü,
Uyku sersemliğini...
Saçlarını kesen bir kadının çektiği acıyı anlayabilecek kadar sev bir kadını.
Ve asla bir kadının saçlarını kesmesine sebep olma...
www.mailce.com/wp-content/uploads/kadin7gq8ar.jpg
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada yazının bu kez asıl sahibi ben değilim. Ya Kahraman Tazeoğlu ya da Nejat işler. Kesin konuşamıyorum. Yani çalmışsın ve buna benzer söz dizelerine gerek görmeyin. Bana ait olan yazıların altına imzamı atarım.:) Teşekkürler katılımınız için.
Güncellemeler
+1 yıl
Buna da uğrarsanız sevinirim. Bu da bana ait olanıdır.

www.kizlarsoruyor.com/.../q2390814-sen-hic-bir-kadini-saclarindan-optun-mu
Siz hiç bir kadının saçlarını kesmesine neden oldunuz mu?
Cevapla