www.kizlarsoruyor.com/.../q2390814-sen-hic-bir-kadini-saclarindan-optun-mu
Siz hiç bir kadının saçlarını kesmesine neden oldunuz mu?
www.kizlarsoruyor.com/.../q2390814-sen-hic-bir-kadini-saclarindan-optun-mu
bir kadın saçlarını neden keser peki hiç düşündünüz mü?
Onu da ben anlatayım. Neden kestim, neden kestik?
Çünkü sevdiğine inandığımız erkek saçlarımıza dokunur okşar koklar öper kadının kokusu tenden ziyade saç tellerindedir savruldukça kadın kokar atmosfer... O saç yeri gelir kısalır uzatılır boyatılır bakım yaptırılır hrpsi daha sağlıklı saçlar için mi hayır o erkeğin soluduğu oksijenr karışan kadın kokusu için iyi bakmak zorundadır. Erkek arada sorar istesem kestirir misin saçlarını? Evet istesen kestiririm, kestiririz. Ama erkek uzunca saç sever kadında kimliktir sanki kandın için saçları. Erkek bir günün sabahına kadını kırmış kendi mutlu uyanırsa kadın o sabaha teni acıyarak saçları ağırlk yaparak uyanır. İlk iş tenindeki acının geçeceğini sanarak duşa girer ve derisini yüzecek kadar hain davranr kendine dokundugun deri kalmasn teninde diye. Sonra çıkar evden sabahn köründe uyandrr kuaförü ve artk saçlarıyla uğraşmanın zor olduğu yalanını söyler zor olan ayrılıktr oysa... Kuaför kısaltmamakta ısrarcıdr lakin o kadın bir erkek kafasyla çkar o kuaförden... Dokundugunuz herseyden kurtulmak isteriz aynaya baktıgımzda gzlerimizin icine bakmayın diye...
Çok güzeldi kelimeleriniz.. Çok teşekkürler.
Sinirlibiber noktayı koydu.
¦¬) Teşekkürler.
Rica ederim.
sinirli biber diye kullanici vrdi onu bulabilir misniz bana lutfennnnn
@platonikask1992 şaka mı yapıyorsunuz.
17 yaşımdayken lisede sebep oldum... kızın biri sene içinde bir kere başımdan bir kaç damla cola döktü. dedim senden intikam alacağım karşılıksız bırakmayacağım. ama unuttum bir şey yapmadım. okulun son günü bu bana dedi ki "hani intikam almadın" ben de dedim ki "tamam seni affettim", bu beni tahrik etmek için "ya ne yapacaktın ki, bir şey yapamazsın zaten" filan deyince ben doğru kantine gidip bir sakız aldım çiğnedim, sonra elimde hamur gibi açtım şöyle 2-3 cm. çapında sonra getirdim kafasının tam tepesine saçlarının dibine yapıştırdım... mecbur o saçları kesmiş kendisi :) kuaföre gittiğinde kuaförü "aaaa kafanızın üzrinde tüyler çıkmış" diye şaşırmış :)))
Kanka kitabın var mi senin ya #V
Var ama bastırmadım henüz.
Çıkınca imzalı istiyorum bir adetcik ;) bakış acimizi genişlet biraz daha ;)
İnşallah.:)
Cevap
93Cevap
Hiçbir erkek için saçlarımı kesmedim..
https://i.hizliresim.com/XDm8lk.jpg
Kesmeyin bundan sonra da umarım.
bir tane küt sacliya saçlarını uzattirdim. Hic sevmezdi uzun saci. Ama benim uzun sacimi da kestirtmezdi. Kicini topladım, yerini yurdunu degistirdim, sosyal cevresini degistirdim. her halini sevdim, o sabah uyku sersemliginde öpmeye bayılırdim. O sıcaklık bambaşka bişey. Belki kendimi en son ana karninda o kadar rahat hissetmisimdir. Vel hasıl geçmiş zaman eki oldu hepsi. Bu söylediklerinin hepsini doya doya yaşadım. Hala yaşıyorum da.. ama hepsi kurmaca, duzmece, yalan dolan gelişimi şimdi. şu an sadece aklıma geldikce içim sizliyor. Başka bir b*k değil. O yüzden artık bir kadın saçını kestiriyorsa defolsun gitsin kestirsin. Zerre umursamam.. öyle bir kadını yere göğe sigdiramaz onsuz olamam dersen ilk o gider. O yüzden sev ama bağlanma, ilgilen ama sahiplenme, herseyi dozunda bırak. Sen kendimi perişan edecegime bırak o perişan olsun. Aşk sevgi falan hepsi zayıflık artık benim için. Öyle sevgiymis falan sktirsin ordan.
benim yüzümden kızıla boyamasına salak salak şekiller vermesine sebep oldum ama ben suclu değildim o haksız yere bana olan sevgisini bitirdi benden ayrılma planları yaptı o saclarına verdiği şekiller vicdan azabıydı benden ayrılması bile kalleşceydi benimle beraberken ayrılıgı içinde yasadı beni kafasında bitirdi kendisini buna hazırladı sonra benden pat diye ayrıldı sonuca gelince ben belki üzüldüm yıkıldım ama sonra kendimi bir toparladım şimdi süperim oda illaki süperdir sikinde değildir ama eminim bazen ulan ben bu cocuga haksızlık ettim deyip pişman oluyodur veya olacaktır bundan adım gibi eminim...
bazıları kendı kestirir.. bazılarınada kader..
Severim bu adamı. Teşekkürler.
Boyatmasina sebep oldum.. birde cok eskiden şaka olsun diye bir kizin sacina kibrit caktim birden alev aldi zor söndürdüm. bide ortalik tuy kokusu sardi ığyy. allahtan. kiz bana asiktida şikayetci falan olmadi.. ya aklima geldikce güluyorm isteyerek yspmadim. ama kaza iSte. bide genclik Ergenlik diyelim. saclari sondukten sonraki hali gorulmege degerdi ceryan carpmis gibi kirpi gibi olmustu.. k. bakma konuyla pek alakali degil. ama saç deyince aklima geldi paylasmk istedim.:D
Biraz daha uzun yazsaydiniz ağlayabilirdim :) Saçlarimi çok kestirdim ama pismanda oluyor insan :)
Olunmayacak gibi değil.. zor, çok zor.
Hep uzamiyor güçlenir diye kestim ama hâlâ uzamiyor ve ince telli bu deli ediyor beni
serseri çapkın problemli adam olduğunu bile bile gidip aşık olur sonra saçlarını kestirirler. gebersin gitsinler. peki erkekleri sırtından vurup da saçlarının dökülmesine sebep olan kızlar ne olacak. hadi saç uzar dökülen saç yerine gelirmi sen onu söyle.
Helal kardeş. Nokta.
Erkekleri de unutmadım onlara da özel sorum var. Haklısınız tabi ki.
şahsen ben hiç bir erkek yüzünden saçımı kesmedim..
Olmasın da umarım.
On yil önce kesmiştim belime kadar uzun saçlarimi neredeyse erkeklerinki kadar kisacik kestim , annem cok kizmisti bana saclarimi cok severdi cunku :)) hala bile der nasil kiydn o saclara diye :) kiydim işte.. Sonra cok pisman oldum ama geri gelmedi saclarim
Kıyılmamalı bence de. :) Tekrarı olmasın umuduyla.:):
Amin.. Ama kadin cani aciyinca saclarini keser bu cok dogru
Maalesef.. :)
Bir kadın saçlarını kısacık kestirmişse: ilişkisinde, ben tohum ektim, vermedi; toprak utansın demiştir.. Bir kadın özenle uzattığı, taradığı, topladığı, ördüğü, boyattığı, yaptırdığı ve okşandığında bir çocuk kadar mutlu ve masum olmasına sebep olan saçlarını kestirecek kadar küsmüşse bilin ki o kadın çok çaresizdir... Kimsenin çaresizliği olmayın...
Soruyla alakalideil belki ama ben bundan 5 sene once kuaforde cirak olarak calisirken bir gece cumartexi gecesi sabaha karsi ustam beni tras etti saclarimi rober hatemonun eski sitiliyapti benim saclarim seyrek oldugundan her sekle giriyodu falan gece eve gittim annem babam almadi geri gittimzaten sifira vurup jiletle sekillerverdiler amabir yerideil heryerijilet. Kompile usturaya vurmak gerekiyodu karsigelmeden tras oldumsabah ciktigimkiz okulun en guzel kiziydi urfali yesil gozlu esmer uzunsacli meger benle sacim icin cikiyomus sapka takiyodum cikardim kiz arkadasindan haber yolladi ayrilalim bende hic nedenini sormadan olur dedim tabi benden sonr a rahat 5 kisi falan yapistirdi ona kasar olducikti
Bir kadının yüreğine giden merdivenler saçlardır.. kadın yıkılırsa o merdivenleri yıkar döker en çok kendi acır kendiini acıtır ama vazgeçişinin en büyük temsilcisi olur o yıkılan merdivenler..
Güzel yorumdu. Teşekkürler.
Saçlarımı kestiğim de canım yandı ben keserken onlar yere düştükçe içimden bir ah sesi geliyordu sanki canı acıyormuşcasına düşüyorlardı yere..
onları keserken bana acı veren şeyleri kesiyormuş gibi oluyordum. bir kadının saçlarını bir erkek için kesmesi fikri saçma ama bir kadın saçlarını o erkek için kesmez. kestiği saç aslında yaşanmışlıklarıdır. hayatından gitmesini istediği şeyler için keser saçını uzaklaştıramayacağı , gücünün yetmediği insanlara saçlarını kurban eder kadın...
Malesef.
Saçları Uzun Kadınları Çok Sevin Azizim
Her Telinde Bir Şiir Yatar O Saçların
Uzun Saçlarını Kesen Kadınları Daha Çok Sevin
Her Telinde Bir Acı Yatar O Saçların
Hele Ki Bir Kadını Saçlarını Kestirecek Kadar Yıktı İseniz
Siz Bir Zahmet Kadınları Sevmeyin Azizim
...
:))
Arkadaş yabancı damatta adamın zikini kesiyolar kız yüzünden.. Hepimizin de başına geldi bu yaani.. Sen daha kızın saçının derdindesin ben neye yanayım? Evet sebep oldum bu arada :)
desenki neden bir kızı seveyim karakteri olmayan bir kızı neden seveyim karakterli sandığın kızı neden o kadar seveyim. diyosunki kendini bile önemsemediğin yerde bir kızı önemse neden? karaktersiz olduğu içinmi? büyük saçmalık. insanın kendisine hakaret
Bana deger vermedigi. ozguvenimi kaybetdirdigi. mutsuz hiss etdigim icin kestim. boyadim. aynaya bile bakmak istemedim. o zaman ki. ben degerliyim. karsimdaki kadir kiymet bilmez biri oldugunu anladim o zamandan saclarimi sevmeye basladim.
Biz kadinlarin gonlunu oksayacak guzel paylasiminiz icin de cok tesekkur ederim:)
Ben teşekkür ederim katılımınız için.
Saçlarımı bir erkek için asla kestirmem :)
Birinin saçını kesmesinede sebep olmadım :)
Şanslısınız.
Farkinda olmasalarda neden olanlar var maalesef. Neredeyse kalcama degen saclarimi omuzlarimda kestirmistim. Kuafor bile inanamad. Bari uclarindan alalim vs. Ama o halde bu keciye laf dinletilmiyor tabi...
Haklısınız. :)
Bende hep herşeyi kaçırıyorum ama tebrikler ellerine sağlık :)
Sağlık olsun.
Bir kadini gercekten uzdum ama gercekten de sevmistim beline kadar olan kahve saclarini kesti biraz zayifladi sigaraya basladi kendimden nefret etmistim gercekten n kadar lanet bir adam olabilirdim ya da ne yapmistim da bunca seyi girdigi melankoliden yapmisti.. Bunun vebali buyuk ve benden cokcada ckti.. Kadinlari sevin azizim onlara deger verin eger bir kadini benm gibi saclarini kestirecek kadar uzduyseniz siz kadinlari sevmeyin azizim..
... ne desem bilemedim.
Valla bende ne yapacagımı bilememiştim hala içimde bir yerlerde kendimden nefret ederim
Güzel yazı. Aklıma bir anımı getirdi. Saçlarımı koklayıp öpen insan gittikten sonra soluğu kuaförde aldım ve nası geçtiysem kendimden o an bayılmışım. Biraz trajikomik :'D gülsem mi ağlasam mı bilemiyorum
Ağlamayın, tebessümünüz daim olsun.
Evet kestirdim bende belimde olan saçlarım omzuma kadar kesilmişti.
Geçmiş olsun öyleyse.
3 yıl oldu sanırım , aslında üzerinden ne kadar geçti hatırlamıyorum. Saçlarımı kısacık kesmiştim. O'ndan kaynaklanan bir sorunlar demetinin son halkasıydı saçlarımı saçlarımı kesmem.. Benim için vazgeçilmez değildi belki o saçlar ama artık sabrımın son demlerinde olduğumun bariz göstergesiydi..
Çok geçmiş olsun.
Bende kestim. Ama saç kestirme muhabbeti cidden doğru istemsiz gidip kestiriyosun aman popüler bilmem ne diye değil amaiyide geliyor yenileniyor değiiikşiğe ihtiyaç duyuyorsun çünkü
Anlıyorum. Bir yönde katılıyorum da.
saçlarını bir erkeğe sinirlenip acı çektiğin için kestirmeleri çok saçma aksine kız saçının rrengini tarzını falan değiştirmeli kendini daha da güzelleştirmeli ki oğlan kızı üzdüğüne pişman olmalı
Teşekkürler. :)
En yakın arkadaşım benim yüzümden kahkül kestirdi jdskjf
kız arkadaşımı terketmiştim hemde aldatmıştım kızı. ona ragmen kız yalvardı yakardı tekrar bir araya geldik ve ben onun en yakın arkadaşıyla onu aldattım kız öğrendi ayrıldık tabi. baktım bir hafta sonra kız mesaj çekti unutamıyorum diye falan öyle dönmedim tabi sevmiyordum çünkü, o da saçlarını kestirip upuzun saçlarını küt yapmıştı
İnanırım. Zor durum...
hala bile vicdanım sızlıyor. evlenmiş kız umarım mutlu olur.
Saçları Uzun Kadınları Çok Sevin Azizim
Her Telinde Bir Şiir Yatar O Saçların
Uzun Saçlarını Kesen Kadınları Daha Çok Sevin
Her Telinde Bir Acı Yatar O Saçların
Hele Ki Bir Kadını Saçlarını Kestirecek Kadar Yıktı İseniz
Siz Bir Zahmet Kadınları Sevmeyin Azizim
Ben kestirtirdim :d öyle yaparak benden gzl kızlar benden tipsiz oldular :S
evet saçına sakız yapıştırdığım için kesmişti kız kıza eziyet
Saclarim gitti. Gecmisim de gitti. Yasanmisligi saclarindadir kadinin. Unutmak istemedigi kadar uzatir onlari. Sora 10 yillik birikmisligi bir anda kökten siler atar.
Haklısınız.
Benim saclarimi bir tek kocam gorsun o kes derse keserim uzat derse uzatirim
Teşekkürler.
Rica ederim
Başlıktaki soruya cevap veriyorum: olmamışımdır herhalde :P düşündüm de saçlarımı kesmeme de sebep olmadı kimse. Kessem de anlamazlardı :)
Bazen anlamazlar. Bazen anlasalar da anlamamazlıktan gelirler..
Daha benim saçlarımı kesmeme neden olacak erkek anasının karnından doğmadı. Doğmayı bırak daha o çocuğu oluşturacak sperm ve yumurtanın sahibi doğmadı.
Ben 9 yaşından beri kestirmediğim srı saçlarımı sırf seviyor diye bir hışımla kestim sonra ne oldu deymedi olan up uzun sçalarıma oldu ve birdaha uzamadı hep aynı boyda
Kadının saçları hisler gibi ruhunun özüdür, ipeğidir, salkımıdır..
Tarumar etmeyin, sebebi olmayin..
Teşekkürler. Haklısınız kesinlikle.
Küçükken kuzenimin saçına sakız yapıştırmıştım benim yüzümden saçlarını kestirdi... :)
Geçen sene bir erkek yüzünden saçlarımı kestirmiştim. Erkeklerin saçı kadar kısa olmuştu. Hala aklıma gelse ağlarım. Unutmadım çünkü onu ve ona ait hiçbir şeyi...
Sacımın kesilmesine çok neden oldu... Ama artık kimse görmesin kendinde bu cesareti. Canımıda alsa kesmem saçımı ;)
Allah korusun.
benimde ablamın saçlarında gözüm kaldıydı kırık aldırmaya gitti kuafor ıkı karıs kesti kısacık kaldı saçları :/
Evet oldum., küçükken bir kızın saçına sakız yapıştırmıştım:)
seni şeker şey seni şirine :))))
:):
Arkadaşlar herkes ne güzel yazmışsın demiş de bu yazı ona ait değil bu bilindik bir yazı ve arkadaş da bu yazıyı paylaşmak istemiş
Romantizm yapıcam diye ne kadar uzun gereksiz anlamsız ve sıkıcıbir soru olmuş.2 kere sevgilim oldu 2 sinide hep el üstünde tuttum çok sevdim ama kadınları böyle vıcık vıcık övüp ilahlaştırman çok anlamsız
Selametle diyerek nokta koyayım.
Noktayı koyan Kahraman Tazeoģlu.
Kimse için saçımı kesmedim kesceğimide sanmam beğenmezsem 2 katı depresyon :)
şair bile lafta bu kadar kibar
böyle erkekler yok
rüyadan inin
Teşekkürler.
olmadım kardeşimde aslında güzel bir intikam şekli kadının saçını kesmek
Zor. O kadar kötü olmayalım biz yine de. :)
Ben kısa saç severim zaten. Kendim bunalırım uzunluktan orda sorun benimde yazdıklarını çok hoş, güzel, naif.. Beğendim :)
Teşekkürler yorumun için. :)
Saçlarımı kesmeme sebep olan bir adam tanıyorum..
:):
Aynen öyle sevdim ve hatta çok daha fazla... Nişanlandım; hayatımın kadını yapacaktım; ama nişanlıyken aldattı or.. pu.
Evet sebeb olmustum sonra bende kesmistim. ... ve ben saclarini kesen kadinin bedenine degil ruhuna dokunmak istedim...
Türkçe konşsaan kız profili :)
İnsaallah oyle bir duruma getirilmem
Kazitirim resmen uzatma sebebim var
İnşallah.
Eyvah! Saçlarım kısacık. Şimdi herkes biri yüzünden kestiğimi mi düşünüyorr? :-o
Belki de.
Ben kesmiştim sonrada onun için değmezmiş diye köpek gibi pişman olmuştum belime kadar saçlarım vardı kesip kapısının önüne bırakmıştım
siz kadınlr ilk ilişkide kazığı çok fena yiyor
sonra diğer erkelere düşman oluyorsunuz
Hiç kimse için değmez.
-Neden olmadım.
-Yakın sayılan bir zaman diliminde...
-Yine o yakın zaman diliminde...
Olmayalım da bundan sonra inşallah.
uzun zaman oldu saçlarımı kestirmedim. inşallah da kıymam :)
İnşallah kıymazsın kuzum. :)
senin yazılarını yorumlarını seviyorum ya 👍 gercekte var mı senin gibiler 😒
Ben de pek işe yarayan biri değilim. Keşke gördüğünüz gibi birisi olsam. Teşekkürler yine de.
Yüzünü jiletlediğini söyleyen olmuştu, inanmamıştım resmini çekti yolladı ayrıldım psikopattan. Ciddiyim
İnanmazdım da benim saçlarımı kesmeme sebep biri olmuştu
Teşekkürler yorumunuz için. :)
Uzatmak için verdiğim emek ilişkim için verdiğim emekten daha kıymetli o yüzden çok şükür kimse için saçımı kesmedim. Ama paylaşımını beğendim. Romantik kişiliğin var gibi
Yazı bana ait değil bu kez. Kahraman'a ait. Ama romantizmi severim. Teşekkürler.
Ben de kesmiştim.. ama güzel olmuştu yani tarzdıı :))
Ne güzel adınıza sevindim. :)
saç kesmek ne ki şehir değiştirdi, benim yüzümden evlenen var, ayrıca bir de evlenemeyen var
Hayat işte. :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar