AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
95Cevap
ünv. ikinci sınıfta kesmiştim:(
hemde uzatana kadar baya uğraştıgım halde
Oldular hem de nasıl oldular uzun saçlı biriydim her telinde ayrı bir şiir yatardı saçlarımı kesip kıyamayıp yazdığım o şşirleri bir çırpıda yortıp attım olsun kısa saçlarımla mutluyum ben
Mutluluğunuz kalıcı olsun dileğiyle. :)
Umarım azizim umarım..
Cok duygulu güzel bir yazı ama böyle sevilmek cok nadir olur gibime geliyor.
Nadir bile yetersiz. .. :)
ben deli gibi sevdim unutmadim I sevmedi ama gun gelicek ayni seyi beni deli gibi seven bir kiza yapicam intikam soguk yenen yemektir bugune kadar hic bir kiz ilgilenmedi onunda intikami
Bende tam güzel yazmışsınız nişan bey dicektim güncellemeyi gördüm ama yinede güzel olmuş bizi mahrum bırakmadın güzel sözlerden :)
Teşekkürler. :)
Pardon Nisan yazcaktım :)
bir kadını saclarının tumunu sarıya boyatıcak kadar ve boynunda kestirecek kadar cok uzmeyin derim.
çok sevişen kadınlarda küt kestiriyor
Katılıyorum.
uyurken agzımda sakızı çıkartmayı unutmuşum sabah kalktiqmda saçima yapışmışti kesmek zorunda kalmstm
bu nasıl rahatlık ya
bende böyle olmak isityom
bu dediğin ilk okula giderken oldu değilmi tüh buz koysan çıkardı o sakız :))))
Zor durum. :)
Eskiden sınıfımda piskopat bir kız vardı saçınımi kesmiş bak saçın dökülmüş diyo . Bende tekme tokat dalmistim. :)
:) Teşekkürler.
saçlarımı kestirmiştim ama döküldüğü için :D o dönemde sevgiliden de ayrılmıştık ama bırakan bendim zaten takmadım pek.
Saçlarımı kestirmeme kimse sebep olamaz sadece kırıklarım 😃😃
Saç kestirmek görsel demogoji ve ajitasyondan ibaret, kanmayın ;)
Bencede oyle bir neden olmamak gerek kimse icin
Katılıyorum usta.
Saçlarımı kesmeme neden olmuştu biri bir zamanlar...
Saç değilde sakal kesmesine neden oldum kiz arkadasimdi
Kesmistim. Sinirim ve öfkem ile başka birisine veya başka birşeye zarar vermemek için. Sadece sevdiğim erkek yüzünden olmuştu.
:( cok severdi saclarimi ayrilinca dayanamadim kestirdim.
Sitede en gıcık kaptigim kişisin ergenlerle dalga geçiyorsun ya hani onlardan farkın yok açıkçası eleştiri yaparken son lafını yazıp engelledin aferin egoist adam
Teşekkürler.
hiçkimse bana saçlarımı kestıremez depresyona soksa bile :D
Ya, duygusal havanın içine edicem biliyorum da, eski sevgilim saçlarını jiletle kısaltıyordu manyak :D
Estagfirullah. Teşekkürler. :)
Kalcama gelen saclarımı omzuma kadar kestirmistim..
artık kalçaya kadar oluncada kötü duruyor bence iyi yapmışsın
Teşekkürler.
valla söylicek söz bulamıyorum buda gecenin en güzel konusu olmalı.
Evet biri benim kestirmeme neden oldu hatta ölçmüştüm.60 cm kestirdim
Geçmiş olsun. :)
Babam kalp krizi geçirdiğinde 3 gün üst üste farklı renklere boyadım.
Değişik bir psikoloji. O hareketi yapmış olmak bile acı verdi aslında.
Çok geçmiş olsun.
Harika yazmışsın ama kimse saçlarım kadar kıymetli olamaz
Bu kez ben değil, Kahraman Tazeoğlu yazdı bunu sanırım. Hakkını yemeyelim. Onun adına teşekkürler ama.
Saclarımı hep kendım istedıgım için kestırmışımdır. Kesılırkende Asla yere düşen saclarıma bakmam
Şanslısınız öyleyse.
Seni burada tanıyorum paylaşımlarını ve yorumlarını cok beğeniyorum..
Çok da güzel bir konuya değinmişsiniz
Teşekkür ederim. Gurur duyarım.
Peki sen hiç bir kadının saçlarına kesmesine neden oldun mu?
Oldum... Günahıyla acır içim hep.
Acilarini kestirip atamadi kadin yureginden. Gitti saclarini kestirdi.
Sen aşık olmadin mi len?:)
:): beceremedi demek..
sacımı kısacık kestırdıgımde bır arkadasım hangı erkek sana bunu yaptı demıstı:s ben anlam verememıstım
:): Doğrudur.
:) vay temiz kalplim
@_AKA_ çok temız kalplıyım:s
Soru erkeklere sorulmuş. Kızlar 2 katı fazla cevap vermişler. Demek ki suçunu itiraf edemeyen erkeklerin yerine de konuşmuş kızlar.
Katılıyorum. :)
Sınıftan 29 yasında bir abla var 9 yıllık sevgilisi onu aldattığını öğrenince kesmişti çok üzülmüştüm
Üzücü...
Saçlarımı kesmeme neden olan bir adam vardı. Üzücü kısmı bu değil. Üzücü kısmı onun bundan haberi bile yoktu.
Bu daha da zor.. Teşekkürler.
Sizin gibi erkeklerin nesli tükenmemiş sevindim
o lafları uygulayan erkekler neptünde yaşıyor!
Bizden çok var eminim.
Sinirli Biber benimle evlenirmisin?
Pişman olacağınız şeyler istemeyin. Güzel şaka. :)
:) saka tabiki ama boyle dusunen erkeklerin oldugnu bilmek cok hos
Teşekkürler :)
Kokunden kazitmama sebep oldu eski eşim. İhanetiyle..
Geçmiş olsun :)
Sinirli biber noktayı koydu ama virgül koysan iyiydi :)
Saçlarımı kimse için kestirmem.. Öpüp koklayan seven biri olsa bile.
hayır saçlarımı bır adam ıcın kesmem bılemedın rengını dgeıstırım oda kendımı hoş gormek için yaparım , bu zamanda onun bunun ıcın yaşanılmıyor.
Sinirli biber çok kırıp kızdırdı bir ara kel kalcam sandım:( revamııı :(
Değil tabi ki.
Çocukken bir kızın saçlarına sakız yapıştırmıştım. Kesmek zorunda kalmıştı. Sayılır mı?
Saymayalım. Bu masum :)
ewet bende kesmiştim o güzelim saçlarımı :/ Ama tekrar uzadı şimdi artık kimse için bir teline kıymam :)
Kıymayın kesinlikle.
Saç ne ki
Intihara teşebbüs ettirmişliğim bile var
Kurtarilmasaydi bir ömür vicdan azabı çekerdim...
Allah korusun...
Hiç sorma dostum
Bir de buradan tanıştığım birisiydi
Ama inanki benim bir suçum yoktu:(
bir erkek icin intihar etmek isteyen kadinlardan nefret ediyorum. hicmi beyinleri yok bunlarin acaba..
Ben kestirdim. Beni bir adam evlenicez vaadiyle kandırdı. Ve ben saçlarımı uzattım. Sonrada kestirdim. Allaha havale ediyorum
En güzelini yapmışsınız. :)
Kimseyi saçlarımı kestirmeye kıyacak kadar sevemedim.. :)
Çok güzel bir soru olmuş, tebrik ederim. Cevabım ise; hayır, sebep olmadım kimsenin saçlarını kesmesine.
Olmazsınız da umuyorum.
Bundan 7 Yıl önce 2 kez neden oldum ve şimdi çok pişmanım...
İlk defa çok uzattığım saçlarımı kestirmeme sebep olan olaylar olmuştu.
Ben sevgilim için saçlarımı kestim. Oda saçlarını 0 numara kazitti kendi sacimdan çok ona uzuldum
Karşılıklı olmuş en azından. Şanslısın. :)
Ne çok buyutuluyor bu saç kesme olayı yav. Moda arkadaşlar o bu sene trend. Kestirmeyen kızlar olarak neslimiz tukeniyor marjinaliz
Arkadaşıma dedim saçların çok uzun kezban gibi aslında dalga geçiyordum tamamen şakaydı kesti zaten benim saçlarımda ondan uzundu yazık oldu
bildiğn buradaki kızların kaka dediği lanetlediği erkeklerin yaptıgına benzer birşey yapmışsın :))))
Saclarimi kestirmeme sebep olan eski sevgilime burdan selam yolluyorum sinirlibiber
takvimlerden haberin yok geçiyor yıllar :)) kullanıcı adın güzelmiş.
Adimsoyadim iste ::D
Ben de Ve aleykum selam diyorum. :)
bilmiyorum ama umarım olmamışımdır bu ağır bir yük
Çok hem de. Teşekkürler.
Eyvallah kadın şefkat ister. De işte arızaya bağlayınca olmuyor. 😊
Bazen durum zor oluyor. :)
Arızanın şiddetini ayarlayabilen kadın tuttuğunu koparır. Alın hepinize şifre. 😊
Oldum, sanırım aşık oldum belli ettim terk etti. Yani bu yazdığın tez yanlış dostum ;)
Benim tezim değil. Ama sevmeye değecek kadınlar için doğru bir tez.
Kadınlar hassas olur bence her erkek isterse bunu yapabilir. d
Belki de. :)
Saclarim herseyden herkesten kiymetlii
Peki onları koklayan birisi var mı?
Evet kendim vl:)
Dediğimi anladın sen. Öyleyse ne değeri kaldı? :)
Ahahah ben de kendim kokluyorum başkasına dokundurtmam :d
@tesbihinimamesi alınma ama profil resminde sibel kekilliye benzemişsin
@ohadiyorummm Hanfendi bir yerden tanıdık geliyomu bu cümle size?
Gelmez mi zaten saç konusu geçince senin beni nişan almaman imkansız
yok öyle bişeye sebep olmadım ama ablama para veriyorum o gidip saçını kestiriyor bu sayılır mı?
Kucukken uhu yapistirmistim kesmek zorunda kaldi...
Bir kere özgün olun. Kopyala yapıştır nereye kadar.
Yeterince özgünüz. Güzel olanı paylaşmak diyorlar buna. Bir kere de ortama girip çıkıntı olmayın. Olsanız da dilinizin sınırını bilmeyi öğrenin. Selam ile girip eleştirinizi yerinde yapın. Teşekkürler.
Bu özgün olmuş halin mi? Bilmeyen biri okusa bunu sen yazdın sanar. Eleştiri yaptıktan sonra güncelleme ile yazmışsın.