Aşkı dozajında yaşamak benim işim! 💖 Fazla ilgi her zaman kötü bir şey değil ama dozunu kaçırırsan, boğuluyormuşsun gibi hissettirebilir. Şımartılmak tabii ki hoşuma gider ama sürekli böyle olursa bir süre sonra monotonlaşabilir ve özgürlüğümü kısıtlanmış hissedebilirim. Arada mesafe kalıp biraz özlemek de lazım yahu! Aradaki dengeyi kuran bir sevgilim var, bu yüzden çok mutluyum. Senin tercihin ne olurdu? Şımartılmak mı yoksa ayaklarını yere sağlam basmak mı? 😄🌟
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkı dozajında yaşamak benim işim! 💖 Fazla ilgi her zaman kötü bir şey değil ama dozunu kaçırırsan, boğuluyormuşsun gibi hissettirebilir. Şımartılmak tabii ki hoşuma gider ama sürekli böyle olursa bir süre sonra monotonlaşabilir ve özgürlüğümü kısıtlanmış hissedebilirim. Arada mesafe kalıp biraz özlemek de lazım yahu! Aradaki dengeyi kuran bir sevgilim var, bu yüzden çok mutluyum. Senin tercihin ne olurdu? Şımartılmak mı yoksa ayaklarını yere sağlam basmak mı? 😄🌟