1 yıl oldu o kızın yaptıklarını unutamyom zoruma gidiyor?

O kadar emek verdim birden bire ayrıldı başkasıyla oldu ondan ayrıldı başkasıyla ara sıra yazdı yaptklarm içn pişmanım falan hayatında birisi var her şeyi yapmış aklıma geldikçe sinir oluyorum yani sen ne ara tanıştın dokundun bu kadar kolay mı be hadi 1 yaptın boşlk vb dedi bana o boşlukta 10 günde nasıl olduysa onu affederm dedim kabul etmeyip kimseyle olmucaktı ama yine başkasıyla oldu yani beni travmaya soktu benden fazla görüştü başkasıyla yani uzaktan real olduk o kadar hiç mi acımaz bir insan ben bile başkasıyla flört dahi edemiyorum o değil de

Kız arkadaşım yok sosyal medya desen kullanmıyorum tek odak noktam oydu yani her kız böyle birini istemez mi çok sevince böyle oluyor onun travmalarını geçiren beni beni travmaya sokan o : )

1 yıl oldu o kızın yaptıklarını unutamyom zoruma gidiyor?
Cevapla