O kadar emek verdim birden bire ayrıldı başkasıyla oldu ondan ayrıldı başkasıyla ara sıra yazdı yaptklarm içn pişmanım falan hayatında birisi var her şeyi yapmış aklıma geldikçe sinir oluyorum yani sen ne ara tanıştın dokundun bu kadar kolay mı be hadi 1 yaptın boşlk vb dedi bana o boşlukta 10 günde nasıl olduysa onu affederm dedim kabul etmeyip kimseyle olmucaktı ama yine başkasıyla oldu yani beni travmaya soktu benden fazla görüştü başkasıyla yani uzaktan real olduk o kadar hiç mi acımaz bir insan ben bile başkasıyla flört dahi edemiyorum o değil de
Kız arkadaşım yok sosyal medya desen kullanmıyorum tek odak noktam oydu yani her kız böyle birini istemez mi çok sevince böyle oluyor onun travmalarını geçiren beni beni travmaya sokan o : )
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer