Bu kızı unutabilir misiniz veya içiniz biraz olsun acımaz mı?

Size o kadar değer veriyorki başkasının desteklemediği işimizde hep yanınızdaydı. 7 saat trenle geldi bir keresinde, sonrasında 4 buçuk saat arabayla, bir keresinde başka şehire uçtu… sonra 1 yıl geçti yine 6 saatlik araba yolculuğu yaptı.. hep yanınızdaydı sizin varlığınızı herkese hissettirmek istiyordu.. siz en son dediniz ki gel ertesi günde görüşelim sonrasından ektiniz bu kızı. Kız da sizi o kadar seviyor ki bir şey olmaz sana zahmet olmasın yazıyo sizde bunun üzerine kocaman bir özür paragrafı yazıyorsunuz ama bu kadar.. bir erkek bu kız hakkında ne düşünür? Bu arada kızı görünüş olarak beğendiği ortada..

Bu kızı unutabilir misiniz veya içiniz biraz olsun acımaz mı?
Cevapla