Ex barışmak istiyordu ama samimiyetine güvenemedim ve borç istiyim gerçekten emin olmak için dedim borç olayından sonra yazmadı?

Cidden bu saçma sapan davranışları kendinden emin olmayışı samimiyetsiz tavırları beni iyice soğuttu son olarak bu mesajı yazmayı düşünüyorum bakar mısınız

-seni tanıdığıma özellikle de hayatıma aldığıma o kadar pişmanım ki bu ilişki benim için yükten başka bir şey olmadı duygusal olarak da yanımda hissettirmediğin ve Kayıtsız kaldığın her an beni o kadar derinden etkiledi ki aşkı sevgiyi unutturdun resmen cidden sen var ya sevmeyi bilmiyorsun ilişkinin başlarında sevimli gözükmekle olmuyor bu işler samimiyet içtenlik yok aşırı yapmacık davranıyorsun ayrıca sadece ilişkilerinde değil çevrene de böyle olduğunu fark ettim seninle ayrılarak ne kadar mantıklı bir karar verdiğimi geçen gün borç meselesinden sonra bir kez daha anladım ve bu iletişimin oluru yok bir kez daha anlamış oldum bidaha yazmazsan iyi olur.
Ex barışmak istiyordu ama samimiyetine güvenemedim ve borç istiyim gerçekten emin olmak için dedim borç olayından sonra yazmadı?
Ex barışmak istiyordu ama samimiyetine güvenemedim ve borç istiyim gerçekten emin olmak için dedim borç olayından sonra yazmadı?
Cevapla