Cidden bu saçma sapan davranışları kendinden emin olmayışı samimiyetsiz tavırları beni iyice soğuttu son olarak bu mesajı yazmayı düşünüyorum bakar mısınız
-seni tanıdığıma özellikle de hayatıma aldığıma o kadar pişmanım ki bu ilişki benim için yükten başka bir şey olmadı duygusal olarak da yanımda hissettirmediğin ve Kayıtsız kaldığın her an beni o kadar derinden etkiledi ki aşkı sevgiyi unutturdun resmen cidden sen var ya sevmeyi bilmiyorsun ilişkinin başlarında sevimli gözükmekle olmuyor bu işler samimiyet içtenlik yok aşırı yapmacık davranıyorsun ayrıca sadece ilişkilerinde değil çevrene de böyle olduğunu fark ettim seninle ayrılarak ne kadar mantıklı bir karar verdiğimi geçen gün borç meselesinden sonra bir kez daha anladım ve bu iletişimin oluru yok bir kez daha anlamış oldum bidaha yazmazsan iyi olur.
Ex barışmak istiyordu ama samimiyetine güvenemedim ve borç istiyim gerçekten emin olmak için dedim borç olayından sonra yazmadı?
hicbirsey yazma yazdikca ona kendinden yuz veriyorsun en iyisi o engeli at birdahada kaldirma seni haketmeyen birisiyle dahada konusmanin bir anlami yok bos yere konusmus olursun vakit kaybi yani
o senin tek secenegin degil engellediyse engelledi sende onu engelle gec uzatma istenilmedigini sevilmedigini bildigin halde s414k gibi arkasindan aglaman cok 4ptalca ya benim anlamadigim birsey var sizi surunduren acı cektiren sizi aglatan sizi ezen birisine nasıl hala sevgilim sevdigim diyebiliyorsunuz sana deger vermeyene sen niye deger veriyorsun seni sevmeyeni sen niye seviyorsun biraz mantikli dusun aklini basina al millete kendini kullandirtma seni seveni sev arkasindan kopek gibi kosturani degil insanlara karsi biraz gozlerini ac ki seni saf s414k yerine koymasinlar senden faydalanmasinlar bana yapilan k4hpeligi hicbirzaman unutmam unutturmam bana yanlis yapan herkesi mezara gomdum birdahada o mezarin onunden bile gecmeyecegime yemin ettim ant ictim herkesi icimde öldürdüm baskalarinin yoklugu koymaz bana ben en kralini bir gecede sildim igrenc basit bir yuregi ucuz orspu cocugunun hicbirseyi koymaz bana bu saatten sonrasi bedel odetecegiz sonumuz ya mapushane ya mezar
sana it muamelesi yapiyorsa sana zerre saygisi yoksa dahada konusmaya gerek yok engelle gec uzatma yoluna bak seni gercekten sevseydi sana karsi saygili olurdu seven sevdigine herturlu fedakarligi yapar hicbirsekilde birakmaz birakamaz seven sevdiginin sacinin bir teline bile zarar gelmesini istemez seven sevdigine boyle igrenclikleri yapmaz yapamaz sevdigi kizi ozel biri olarak gorur ama yinede boyle terbiyesizlikleri yapmaz demekki neymis sevmiyormus engelle gec uzatma
Kendi öyle zannediyor ancak manipül edebileceğim zannediyor da canı deyince yazacak olaylar soğuyunca istemeyince gidecek Yok öyle yama Sgsin gitsin artık Çok bile taviz verdim cidden ayar oluyorum ya
ve bence guzel taktik. bana da surekli yazip rahatsiz eden takintili oldugunu dusundugum bir tip vardi. yani araliskiz 10 senedir ara ara yaziyordu gorusmek istiyordu, ona aynen benzerini yaptim. para istedim. bir daha aramadi😂
Evet biliyorum genelde erkekler öyle oluyormuş niyetleri o şekilde ortaya çıkıyormuş o yüzden ben de bu taktiği deneyeyim dedim ama çevremdeki herkes yanlış yapmışsın karşı tarafa yanlış ifade etmişsin kendini falan diyorlar ama benim içim rahat en azından bazı şeyleri fark etmiş oldum
yillar once bir uzak akrabamin oglu ciddi niyet diyerek yaklasti bana, annem de tani bakalim dedi. Cocukla konusmamizin birinde bana yazligimiz hakkinda soru sordu, malimizi mulkumuzu ogrenmeye calisti.. Babam vefat ettigi icin bize kalmisti o donem, bana ve erkek kardesime. Ben de soyle dedim, bizde mal mulk erkegindir, ben yazi yazdim imzaladim cekildim mirastan dedim, oyle bir sey olmamasina ragmen😂 o da uzerind edurmamis gorundu o an. ama 2 hafta sonra baska seyi bahane edip ayrildi...
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Ex barışmak istiyordu ama samimiyetine güvenemedim ve borç istiyim gerçekten emin olmak için dedim borç olayından sonra yazmadı?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
yav engelle gec uzatma seni tezgaha dusurup duygu somurusu yapmaya calisiyor engelle gec yoluna bak
Mesajı yazayım mı
hicbirsey yazma yazdikca ona kendinden yuz veriyorsun en iyisi o engeli at birdahada kaldirma seni haketmeyen birisiyle dahada konusmanin bir anlami yok bos yere konusmus olursun vakit kaybi yani
o senin tek secenegin degil engellediyse engelledi sende onu engelle gec uzatma istenilmedigini sevilmedigini bildigin halde s414k gibi arkasindan aglaman cok 4ptalca ya benim anlamadigim birsey var sizi surunduren acı cektiren sizi aglatan sizi ezen birisine nasıl hala sevgilim sevdigim diyebiliyorsunuz sana deger vermeyene sen niye deger veriyorsun seni sevmeyeni sen niye seviyorsun biraz mantikli dusun aklini basina al millete kendini kullandirtma seni seveni sev arkasindan kopek gibi kosturani degil insanlara karsi biraz gozlerini ac ki seni saf s414k yerine koymasinlar senden faydalanmasinlar bana yapilan k4hpeligi hicbirzaman unutmam unutturmam bana yanlis yapan herkesi mezara gomdum birdahada o mezarin onunden bile gecmeyecegime yemin ettim ant ictim herkesi icimde öldürdüm baskalarinin yoklugu koymaz bana ben en kralini bir gecede sildim igrenc basit bir yuregi ucuz orspu cocugunun hicbirseyi koymaz bana bu saatten sonrasi bedel odetecegiz sonumuz ya mapushane ya mezar
sana it muamelesi yapiyorsa sana zerre saygisi yoksa dahada konusmaya gerek yok engelle gec uzatma yoluna bak seni gercekten sevseydi sana karsi saygili olurdu seven sevdigine herturlu fedakarligi yapar hicbirsekilde birakmaz birakamaz seven sevdiginin sacinin bir teline bile zarar gelmesini istemez seven sevdigine boyle igrenclikleri yapmaz yapamaz sevdigi kizi ozel biri olarak gorur ama yinede boyle terbiyesizlikleri yapmaz demekki neymis sevmiyormus engelle gec uzatma
Manipüle gücü yüksek ve ilgisiz samimiyetsiz diye yorumladım boş konuşuyor engelle geç
Kendi öyle zannediyor ancak manipül edebileceğim zannediyor da canı deyince yazacak olaylar soğuyunca istemeyince gidecek Yok öyle yama Sgsin gitsin artık Çok bile taviz verdim cidden ayar oluyorum ya
Aynen öyle yap ayrı bı enerji geliyor insana sonra
Engelle geç bişey yazma
kisa mesajla cevap veren sen misin
Evet çünkü önceki mesajlara bakarsan sebebini anlarsın kanka ondan öncesinde uzun uzun mesajlar yazmıştım
ve bence guzel taktik. bana da surekli yazip rahatsiz eden takintili oldugunu dusundugum bir tip vardi. yani araliskiz 10 senedir ara ara yaziyordu gorusmek istiyordu, ona aynen benzerini yaptim. para istedim. bir daha aramadi😂
Evet biliyorum genelde erkekler öyle oluyormuş niyetleri o şekilde ortaya çıkıyormuş o yüzden ben de bu taktiği deneyeyim dedim ama çevremdeki herkes yanlış yapmışsın karşı tarafa yanlış ifade etmişsin kendini falan diyorlar ama benim içim rahat en azından bazı şeyleri fark etmiş oldum
Ayrıca sence belirttiğim mesajı yazayım mı yoksa direkt engelleyeyim mi
yillar once bir uzak akrabamin oglu ciddi niyet diyerek yaklasti bana, annem de tani bakalim dedi. Cocukla konusmamizin birinde bana yazligimiz hakkinda soru sordu, malimizi mulkumuzu ogrenmeye calisti.. Babam vefat ettigi icin bize kalmisti o donem, bana ve erkek kardesime. Ben de soyle dedim, bizde mal mulk erkegindir, ben yazi yazdim imzaladim cekildim mirastan dedim, oyle bir sey olmamasina ragmen😂 o da uzerind edurmamis gorundu o an. ama 2 hafta sonra baska seyi bahane edip ayrildi...
bence bitirdiysen aciklama bile yapmana gerek yok. her yazdigin aciklama , senin onu onemsedigini gosterir.
demekki olay bitmiş
boş ver