Kızlar, 6 yıllık evliyim 2 çocuk var. Bu güne kadar eşimin telefonunu hiç kurcalamadım. İlk defa bu gün bakmak istedim ama vermedi?

Bu güne kadar hiç bakmadın, neden şimdi? Neden bakmak istedin diye sordu. Özel bir sebebimin olmadığını söyledim. Yine de vermedi?

Ne düşünmeliyim?

Güncellemeler
1 yıl
var mı farklı bir görüş, öneri?
Kızlar, 6 yıllık evliyim 2 çocuk var. Bu güne kadar eşimin telefonunu hiç kurcalamadım. İlk defa bu gün bakmak istedim ama vermedi?
Cevapla