Bayramda eşimin ailesini aramadım, eşim de benimkini aramıyor; siz olsanız ne yapardınız?

Sorun da yok, aramıyor deyince sen de bizimkiler arama sen bilirsin dedi, ben de aramadım. Haksız mıyım? Annesi beni arayıp bana dese neden aramadın bayramda diye, annesi bu şeyler söyler ama benim ailem bir kez bile aramadı demediler.

Bayramda eşimin ailesini aramadım, eşim de benimkini aramıyor; siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla