Her defasında evimde misafir ettiğim arkadaşım eşimi ve beni evinde istemedi siz olsanız naparsınız?

Arkadaşım bekar bir kız İstanbul'da 1+1 evde kalıyor İstanbul'da tanıştık memleketimiz aynı ben evlenio memlekete döndüm o da ailesini görmeye her geldiğinde evime çağırdım ağırladım dünyanın masrafıyla kal diye de ısrar ettim kalmadı şimdi geçen sene 10 günlüğüne yılbaşını geçirmek için onda kalmıştık İstanbul'da şimdi bu sene de geleceğimizi söyledik ev 1+1 olmuyor kabul edemiycem dedi aşırı zoruma gitti mesaja cevap bile veremedim siz ne derdiniz
Her defasında evimde misafir ettiğim arkadaşım eşimi ve beni evinde istemedi siz olsanız naparsınız?
Cevapla