Güncellemeler
1 yıl
Hala, day, teyze, amca bilmem ne gelmesinler uğraşmak istemiyorum onlarla anneannem de 3 ay kaldı dönecek artık. Burada sorun ben miyim?
Güncellemeler
1 yıl
Kaba davranınca ayıp algılanıyor ama ne yapayım yani
Annem, anneannem ve ben duruyoruz evde ama ben evde misafir sevmiyorum gitsin istiyorum yanlış mı düşünüyorum?
Bende sevmem gelince sorun etmem ama şu pandeminin bir iyi yönü bu oldu kimse kimseye gitmiyor artık😅 kurtulduk. Benim için yine de sorun yok zaten konu komşuluk yok akraba da yok arkadaş da dışarıda kalıyor böylesi daha iyi ama bende sevmem misafiri
Cevap
4Cevap
İnsanları sevmiyorsun demek ki gadası
Ben de sevmem genelde misafir ya kim olduğuna bağlı gerçi
Ev senin değil
Benim üzerime
Kim gelsin?
Doğruuu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?