Artık kendimi yorgun mutsuz ümitsiz hissediyorum, her şeyini kaybetmiş gibi?

Kendimi her şeyini kaybetmiş yolun ortasında umursamazca duran biri gibi hissediyorum. Sevdiğim adamın kaç aydır pişman olup dönmesini bekledim. Hep Tarot baktım kendime her baktığımda kartlar aynı şeyi söylüyor. Ritüeller bile yaptım ne durumlara düştüm ağladım fotoğraflarına bakıp bakıp sızlandım. İçim gidiyor. Unutmaya çalışıyorum kaç aydır anlamadığım bir şekilde olmuyor çıkmıyor her şey onu hatırlatıyor. Ben yokmuş gibi hissediyorum kendimi.
Artık kendimi yorgun mutsuz ümitsiz hissediyorum, her şeyini kaybetmiş gibi?
Cevapla