• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Kadınlar neden 1.80'den kısa erkeklerle sevgili olmazlar? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
23
Yapay Zekaya Sor
Kadınlar neden 1.80'den kısa erkeklerle sevgili olmazlar?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
5 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

64

Cevap

43

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Ayzibeyzi
    Ayzibeyzi Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 98%
    1 yıl

    170 üstü olsun da ideal bence

    1
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @Ayzibeyzi
      Kanka olmak için ama sevgili olmak için en az 1.80 olması idealden öte şart değil mi?

      Yorumla
    • Ayzibeyzi
      Ayzibeyzi
      1 yıl

      Yoo kanka da olur sevgili de neden olmasın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @Ayzibeyzi
      Sadece kanka olurlar ama asla sevgili olmazlar

      Yorumla
    • Ayzibeyzi
      Ayzibeyzi
      1 yıl

      Ben olurum çünkü 170 üstü her erkek bana bigboy boy 154 tsk✌🏻

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @Ayzibeyzi
      1.54 1.55 kızlar 1.90 dan kısa erkekleri reddediyorlar.

      Yorumla
    • Ayzibeyzi
      Ayzibeyzi
      1 yıl

      Ben etmem merak etme

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @Ayzibeyzi
      Zengin olursa reddetmezsin değil mi?

      Yorumla
    • Ayzibeyzi
      Ayzibeyzi
      1 yıl

      Ben kendi maddi durumuma bakarım karsimdakinin maddi durumu beni alakadar etmiyor.. babamdan para istemeye utanıyorum zengin erkek peşinde kosucak değilim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @Ayzibeyzi
      O zaman 1.80 den uzun erkek bulamayınca 1.80 den kısa erkekleri kabil edersin.

      Yorumla
  • hayalg
    hayalg Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    boyu uzun aklı kısa demisler atalarimiz

    0
    16 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @hayalg
      Ama siz kısa ve zeki erkek yerine yine uzun boylu erkekleri tercih edersiniz.

      Yorumla
    • hayalg
      hayalg
      1 yıl

      hic boya takmam erkek maymundan hallice olsun yeter demişimdir hep

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @hayalg
      Dedi ve 1.70 erkeği kısa diyerek reddetti

      Yorumla
    • hayalg
      hayalg
      1 yıl

      bilmeden yargılayan birisiyle muhtab olmuycam öyle san

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @hayalg
      Sanmakla alakası yok. Keza hiçbir kız 1.80 den kısa erkekle sevgili olmaz.

      Yorumla
    • hayalg
      hayalg
      1 yıl

      genelleme yapmasanaaa uzun boylu erkegi napcam pez.. vk serefsizse eyer

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @hayalg
      Size güven veriyor ya.

      Yorumla
    • hayalg
      hayalg
      1 yıl

      Ne güveni boyla güvenmi olur ilk defa duyuyorum. tipe bakib evlenen o tipten kaçacak delik arar sora cogusu oyle.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @hayalg
      Niyeyse kızlar uzun boylu erkekleri boşamıyorken zengin olduğu için evlendikleri kısa boylu erkekleri boşuyorlar. Ayrıca ilk defa duymadın, gayet iyi bilirsinki uzun boylu erkek siz kızlara güven ve koruma hissi verir. Bu yüzden sadece uzun boylu erkekleri seversiniz.

      Yorumla
    • hayalg
      hayalg
      1 yıl

      yav he seviyoruz biktirdin haa kac gdnur ayni şeyi yazib duruyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @hayalg
      Aynen seviyorsunuz. Ayrıca nasıl siz kısa boylu erkekleri reddetmekten bilmiyorsanız bizde bu soruları açmaktan bıkmıyoruz.

      Yorumla
    • hayalg
      hayalg
      1 yıl

      kudur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @hayalg
      Gerçekleri söylediğim için mi?

      Yorumla
    • hayalg
      hayalg
      1 yıl

      konuyu bukadar uzattığın icin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @hayalg
      Gerçekleri söyleyerek uzattım

      Yorumla
    • hayalg
      hayalg
      1 yıl

      genelleme naparsan yap

      Yorumla
  • acemihemsire
    acemihemsire Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 93%
    1 yıl

    problemin boyda değil kendini kandırma

    0
    7 Yorumla
    • Karakamyon
      Karakamyon
      1 yıl

      Gayet boyunda hanginize sorsak sevgilisi 1.80+

      Yorumla
    • acemihemsire
      acemihemsire
      1 yıl

      bulan gayet buluyor yanlıs düsünüyorsun

      Yorumla
    • Karakamyon
      Karakamyon
      1 yıl

      180 altı erkekler kız bulmuyor alayı yalnız

      Yorumla
    • acemihemsire
      acemihemsire
      1 yıl

      hayır değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @acemihemsire
      Gayet boyda ayrıca sadece uzun boylu erkekler sevgili bulurlar.

      Yorumla
    • acemihemsire
      acemihemsire
      1 yıl

      uzun boylular değil ağzı laf yapan ve karakteri düzgün olanların sevgilisi oluyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @acemihemsire
      Öyle olsaydı benim olurdu. Ayrıca uzun boylu olup karaktersiz ve ağzı laf yapmayan hatta içine kapanık erkeğe kızlar kendileri yazarlar ama 1.80 den kısa erkekleri direkt reddederler.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Boyum 168, 170lik erkek arkadaşım bile oldu. Boyla alakasız bir durum var

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      1.70 lik kankam oldu demek istedin herhalde ayrıca boyla gayette alakalı.

      Yorumla
  • k1ssee
    k1ssee Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    İlk kez senden duydum

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @k1ssee
      Demek ki ilk defa bu konuyu duymuşsun.

      Yorumla
  • morumsupatlıcan
    morumsupatlıcan Takip Et
    Bilge Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl

    170 benim için kısa çünkü 174üm

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @morumsupatlıcan
      1.50 de olsan en az 1.90 isteyecektin. Ayrıca acaba gerçekten 1.74 müsün? Keza buradaki kızların boylarını sorsak TR kadın ortalaması1.64 değil 1.70 olur.

      Yorumla
    • morumsupatlıcan
      morumsupatlıcan
      1 yıl

      maalesef öyleyim boyumu sevmiyorum keşke daha kısa olsaydım boyuma göre erkek yok piyasada 190ları 160lıklar kapmış

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @morumsupatlıcan
      Sende 1.60 olsan 1.90 erkek isteyecektin

      Yorumla
  • motorlu-20
    motorlu-20 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl

    Boş bu kızlar

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @motorlu-20
      1.80 den kısa erkeği reddetmeyen kız yok.

      Yorumla
  • Renalzey
    Renalzey Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 88%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Babamın boyu 168 annemle severek evlendiler.

    0
    2 Yorumla
    • Karakamyon
      Karakamyon
      1 yıl

      Çünkü onların zamanında kadınlar boya takık değildi ama şu an öyle babası 1.70 olan kızların sevgilileri 1.85 oluyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @Renalzey
      Onlar eski kuşak. Ayrıca seninde en kısa sevgilin 1.80 olmuştur.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Bu bana çok yalvardı nolur benimle sevgili ol diye ben nıç olmaz dedim boyu 185 yani ama iğrenç anlatabiliyor muyum @SosyoAltuNn

    0
    15 Yorumla
    • SosyoAltuNn
      SosyoAltuNn
      1 yıl

      Wpxjwodhdo sana yalvarcağıma giderim bk yerim daha iyi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Sus büyük konuşma qokzkjxxj

      Yorumla
    • Karakamyon
      Karakamyon
      1 yıl

      kimi kandırıyon mk flörtleştiğiniz besbelli o evlatları

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @Karakamyon hayır bu değişik yaratık ile nasıl yaksitirirsin beni senle bile olur bunla olmaz (gay bu arada dikkat et )

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @Eftelyaoura
      Demek ki sen en az 1.90 erkek istiyorsun.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      ya bu insanlar neden Türkçe özürlü 180 USTUUUU ISTEMIYPRUMMMMMM DEMEK NE DEMEK AQ NASIL BIR KOMPLEKS SIZIN KI ITLER

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @Eftelyaoura
      Tamam işte 1.80 üstü istemiyorum derken 1.80-1.90 aralığı istemiyorsun. Demek ki 1.90 + istiyormuşsun.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Seni boy takıntılı 160-170 ARASI JSTIYORUM OKEY?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @Eftelyaoura
      Kanka olmak için istiyorsun ama sevgili olmak için en az 1.80 istiyorsun değil mi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      150 istiyorum aq sevgili olmak için

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @Eftelyaoura
      Klavyende sorun var galiba. 8 yerine 5 yazmışsın.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      hadi ordan oc

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Cevap veremeyince küfür

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Ulan neyin cevabı iki saattir bağırıyorum burada 180 ALTI DIYE OLM INSAN ISTIYORUM INSAN BIKTIM HERKESTEN YA YEMIN EDIYORUM INSAN OLSUN 10 CM BOYU OLSUN IYICE OYUNCAK BEBEK GIBI

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Dedi ve 1.70 erkeği kısa diyerek reddetti

      Yorumla
  • sesizlerinsesi
    sesizlerinsesi Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Ben 170im eski sevgilimde öyleydi

    0
    20 Yorumla
    • King_122
      King_122
      1 yıl

      1.65 ancak varsin

      Yorumla
    • sesizlerinsesi
      sesizlerinsesi
      1 yıl

      Ölçen benim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @sesizlerinsesi
      Eski kankam 1.70 di demek istedin herhalde

      Yorumla
    • sesizlerinsesi
      sesizlerinsesi
      1 yıl

      Terk edildim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @sesizlerinsesi
      Sen 1.80 den kısa diye onu terk etmiş olmayasın?

      Yorumla
    • sesizlerinsesi
      sesizlerinsesi
      1 yıl

      O beni terk etti ben asla bir insanı dış görünüşüne göre yadırgamam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @sesizlerinsesi
      Dedi ve 1.70 erkeği kısa diyerek reddetti. Uzun boylu erkek bulamayınca onla sevgili olmuşsundur. O da bunu anlamış ve beni gerçekten sevmiyor diyerek terk etmiştir.

      Yorumla
    • sesizlerinsesi
      sesizlerinsesi
      1 yıl

      Sen sevgiyi dış görünüş olarak anlıyorsun ama ben senin gibi değilim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @sesizlerinsesi
      Kızların sevgisi tamamen dış görünüştür.

      Yorumla
    • sesizlerinsesi
      sesizlerinsesi
      1 yıl

      Araştır bak bakalım erkeklerin mi kızların mı dış görünüş mü

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @sesizlerinsesi
      Araştırdım ve gördüm. Evet kızların sevgisi tamamen dış görünüş. Keza en çirkin kıza bile bin tane erkek birden yazarken 1.80 den kısa erkekler her defasında red yiyorlar.

      Yorumla
    • sesizlerinsesi
      sesizlerinsesi
      1 yıl

      Her kız aynı değil ve siz erkekler kızlardan daha fazla önem veriyorsunuz güzelliğe

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @sesizlerinsesi
      Tabi canım. Onun için en çirkin kızın bile sevgilisi olurken 1.80 den kısa erkeklerin sevgilisi olmuyor

      Yorumla
    • sesizlerinsesi
      sesizlerinsesi
      1 yıl

      Oluyor aslında da sen hiç görmedin hayatında

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @sesizlerinsesi
      Zenginse ancak olur. Onda da kız sevdiği için değil parası için sevgili olur.

      Yorumla
    • sesizlerinsesi
      sesizlerinsesi
      1 yıl

      Ya Allah için yeter ya ne diyorsun kimse seni bu halinle sevmemiş kalbini kırmak istemiyorum ama sen benim hakkımda atıp tutuyorsun yaran olabilir ama acısını benden çıkarm

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @sesizlerinsesi
      Kızlar sadece uzun boylu erkekleri severler. Bu yüzden 1.80 den kısa olduğum için hiçbir kız tabi ki de beni bu halimle sevmedi. Ayrıca benim kalbim kaç kere kırılmış zaten. Keza kısa boylu erkekleri asla hiçbir kız sevmez ve sevgili olmaz. Olursada ya parası için ya da uzun boylu erkek bulamayınca olur.

      Yorumla
    • sesizlerinsesi
      sesizlerinsesi
      1 yıl

      İki sevgilim oldu ikisi 170 ve 178 di ve ikisinidede terk edildim ister inan ister inanma

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @sesizlerinsesi
      Demek ki senin 1.80 üzeri erkek bulamadığın için onlarla sevgili olduğunu ve kendilerini gerçekten sevmediğini anladılar. O yüzden terk ettiler.

      Yorumla
    • sesizlerinsesi
      sesizlerinsesi
      1 yıl

      Ya bi git ben ne diyorum sen ne diyorsun

      Yorumla
  • 7densonra
    7densonra Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl

    Boyum 153 ben ölmeye gidiyorum

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @7densonra
      Tek çare boy uzatma ameliyatı.

      Yorumla
  • isabella181919
    isabella181919 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.

    Öyle seviyorlar demek ki

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @isabella181919
      O zaman nelik kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir diyorlar. Madem erkeklere muhtaç değiller neden erkek uzun boylu olup kadını koruyup kollayacak diyorlar. Erkeklere muhtaç değilseler gerçekten o zaman kendilerini koruyup kollamaları gerekir.

      Yorumla
  • Elleira
    Elleira Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 99%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Oluyorlar sen denk gelmemişsin demek.

    0
    12 Yorumla
    • Karakamyon
      Karakamyon
      1 yıl

      Olmuyorlar hangi kıza sorsam sevgilisi 180 üstü

      Yorumla
    • Elleira
      Elleira
      1 yıl

      Valla oluyorlar denk gelmedin sadece

      Yorumla
    • Karakamyon
      Karakamyon
      1 yıl

      Neredeler kim o 180 altı erkekle sevgili olanlar

      Yorumla
    • Elleira
      Elleira
      1 yıl

      Bilmiyorum sjjdjd ama varlar yani benim çevremde görüyorum

      Yorumla
    • Karakamyon
      Karakamyon
      1 yıl

      Bilmediğine göre demekki yoklar

      Yorumla
    • Elleira
      Elleira
      1 yıl

      Çevremde var diyorum ya nerde olduklarını söylesem nolcak ahhahah

      Hadi ben varım diyorum sana
      Daha önce çıktığım kişiler 168/170/175 tiler ee noldu yani

      Boy her şey değil ki. Bazı kızlar için boy herșeydir ona bișey diyemem

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @Elleira
      Olmuyorlar, sadece kanka oluyorlar. Sende 1.68 1.70 1.75 erkeklerle en fazla kanka olmuşsundur

      Yorumla
    • Elleira
      Elleira
      1 yıl

      Yoo sevgili de oldum çok da güzel oldu. Noldu şimdi? Beni deeeeevv gibi bir adamın tepesinde kendimi minyon hissetmedim diye ağlicam mi? 😀Ne yașıyorsunuz olm siz🤣 takılmayın la bu kadar. Sanki hepimiz dört dörtlüğüz de karşımızdakini de dört dörtlük istiyoruz. Tey Allahım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @Elleira
      O zaman 1.80 üzeri erkek bulamadığın için onlarla sevgili oldun.

      Yorumla
    • Elleira
      Elleira
      1 yıl

      Aynen kanka

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @Elleira
      İtiraf ettin demek ki sonunda

      Yorumla
    • Elleira
      Elleira
      1 yıl

      Aynen

      Yorumla
  • Gof34
    Gof34 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.

    Çünkü onları istiyorlar bakış acısı bu

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @Gof34
      Kendilerine güven verdiği için ve koruyacakları için , sözde erkekler muhtaç değiller, yersen

      Yorumla
  • Kpssicinactim17
    Kpssicinactim17 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Çirkin duruyor çünkü

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @Kpssicinactim17
      O yüzden değil. Sözde eşit olduğunuz ve muhtaç olmadığınız erkekler sizi korusun kollasın diye.

      Yorumla
  • Gündüzsadece
    Gündüzsadece Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 98%
    1 yıl

    Herkesin bir tercihi var

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @Gündüzsadece
      Kadın yaparsa tercih erkek yaparsa o kızların kalbi yok mu?

      Yorumla
    • Gündüzsadece
      Gündüzsadece
      1 yıl

      Katılıyorum sana doğru Çok çeşit düşüncesiz insanlar var takıntı olanlar herkesin bir nasibi var

      Yorumla
  • miirena
    miirena Takip Et
    Xper 7 Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Boy önemli bir faktör ama tip daha önemli bence

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @miirena
      2 side önemli. Boy 1.80 kısaysa tipin bir önemi kalmıyor. Zengin olmadıkça reddediyor kızlar.

      Yorumla
  • düşünmektükenmektir
    düşünmektükenmektir Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 98%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Bence çok saçma.

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @düşünmektükenmektir
      Dedi ve 1.70 erkeği kısa diyerek reddetti

    • düşünmektükenmektir
      düşünmektükenmektir
      1 yıl

      Okuma yazman da yokmuş desene.

    • düşünmektükenmektir
      düşünmektükenmektir
      1 yıl

      Yazdığın şeyin saçma olduğunu yazmışım.

    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @düşünmektükenmektir
      Saçma olduğunu buraya yazıyorsun ama reelde eminim 1.80 den kısa sevgilin olmamıştır.

  • KillaKedy
    KillaKedy Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl

    cocuklarimiz sirinler mi olsun

    0
    65 Yorumla
    • Hasan-ARSLAN
      Hasan-ARSLAN
      1 yıl

      Ne yani ucube falan mı olsunlar 🙄

      Yorumla
    • KillaKedy
      KillaKedy
      1 yıl

      iste o yuzden 180+ zeki erkek lazim hasan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @KillaKedy
      Erkek çocukları boy genini anne tarafındaki erkeklerden alır. Kız çocukları baba tarafındaki kadınlardan alır. Kız halaya oğlan dayıya diye boşuna dememişler. Ayrıca Michael Jordan in anne babası 1.75 iken (ikiside), Jordan 1.98 . Hatta sana şunu söyleyeyim aynı boydaki çiftlerin çocukları genelde uzun boylu oluyorlar.

      Yorumla
    • düşünmektükenmektir
      düşünmektükenmektir
      1 yıl

      Sen çok mu kraliçesin ki?

      Yorumla
    • Hasan-ARSLAN
      Hasan-ARSLAN
      1 yıl

      Ama zeka boyda değil ki

      Yorumla
    • Hasan-ARSLAN
      Hasan-ARSLAN
      1 yıl

      Peki ya kalbi nasıl olsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @düşünmektükenmektir seninde 1.80 den kısa sevgilin olmamıştır. Boşuna teselli etme bizi.

      Yorumla
    • KillaKedy
      KillaKedy
      1 yıl

      dusunmektukenmektir abla bu soran kisisiyle muhtemelen bes bin kez tartistim bi bes bin daha istiyorum ve evet kraliceyim 👸🏻

      Yorumla
    • KillaKedy
      KillaKedy
      1 yıl

      @soran 150 kizlar olarak cocuklarimizin boylarini riske atamayiz 175 bir kadin uzun kadindir jordani da dogurmayacagiz yapcwk bisi yok 170ler olarak aglamaya dvm

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @KillaKedy
      Senin çocuğun yine babanın ve erkek kardeşlerinin boy genini alacaktır sonuçta.

      Yorumla
    • KillaKedy
      KillaKedy
      1 yıl

      sictilar

      Yorumla
    • Hasan-ARSLAN
      Hasan-ARSLAN
      1 yıl

      Boy takıntısı yüzünden siz kızların aklı bulanmış iyice uzun boylu erkek istersiniz ama huyunu suyunu bilmeden bodoslama atlarsınız uzun boylu erkekle evlenmek için. Evlendikten sonrada sıkılırsınız o evlilikten

      Yorumla
    • KillaKedy
      KillaKedy
      1 yıl

      evet hasan obur 180lerle evleniriz sonra

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @KillaKedy
      Yani sizin uzun boylu erkek istemeniz tamamen korunma içgüdüsüdür. Keza lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama niyeyse ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz.

      Yorumla
    • Hasan-ARSLAN
      Hasan-ARSLAN
      1 yıl

      2 metreye kadar yolu var diyosun yani 7. ciyede nikah kıyıp 7 kocalı hürmüze çıkar adın şimdiden hayırlı olsun 😂😂

      Yorumla
    • KillaKedy
      KillaKedy
      1 yıl

      hayir sadece cocuklarimi dusunuyorum dogadaki tum disilerin yaptigi gibi. kadin erkek hak, hukuk, toplumsal vb acilardan esittir biyolojik olarak kimse esit demiyor

      Yorumla
    • Hasan-ARSLAN
      Hasan-ARSLAN
      1 yıl

      Senin gibi boy takıntısı olanlara Allah akıl fikir versin ne diyim

      Yorumla
    • KillaKedy
      KillaKedy
      1 yıl

      he valla once erkeklere versin akli

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @KillaKedy
      Yani kadın erkek işimize gelince eşit işimize gelmeyince değildir diyorsunuz.

      Yorumla
    • Hasan-ARSLAN
      Hasan-ARSLAN
      1 yıl

      Boyum 1.70 aklım yerinde çok şükür.
      Boy takıntısı olanlar neredeymiş akıl dağıtılırken

      Yorumla
    • KillaKedy
      KillaKedy
      1 yıl

      @soran osurttun hahssiakjsow bamyanla dusunmeyi birak bebegim

      Yorumla
    • düşünmektükenmektir
      düşünmektükenmektir
      1 yıl

      Sen takıntılı biri oldugun için burdaki kızlara yardiriyorsun. Sen önce kendi içinde sıkıntıları cozmelisin. Daha yazdığımı anlamaktan acizsin. 180den aşağısı olmaz diyen kıza yazdım ben

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @KillaKedy
      Yooo gayette mantıklı düşünüyorum.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @düşünmektükenmektir
      Öyle diyorsunuz ama dışarıda hiçbirinizin sevgilisi 1.80 den kısa değil. Seninde 1.80 den kısa sevgilin olmamıştır.

      Yorumla
    • Hasan-ARSLAN
      Hasan-ARSLAN
      1 yıl

      @düşünmektükenmektir
      Bu boy takıntısı olayı nedir kızlarda ya anlayamıyorum bir türlü senin bir fikrin var mı bu konuda.
      Neymiş efendim erkek uzun boylu olursa doğacak olan çocuklarda uzun boylu olurmuş var mı böyle bir saçmalık nasıl bir zihniyet bu?

      Yorumla
    • KillaKedy
      KillaKedy
      1 yıl

      amacimiz kisa erkekleri yok etmek hasan

      Yorumla
    • Hasan-ARSLAN
      Hasan-ARSLAN
      1 yıl

      Katilsin sen hain
      inşallah evde kalırsın 😂

      Yorumla
    • KillaKedy
      KillaKedy
      1 yıl

      ins kalirim

      Yorumla
    • Hasan-ARSLAN
      Hasan-ARSLAN
      1 yıl

      @KillaKedy 😏

      Yorumla
    • Karakamyon
      Karakamyon
      1 yıl

      @killakedy 1.50 boyla uzun erkek bulsan bile çocuğun kendi neslinde kısa olacak en iyisi hiç üreme sen bu sayede gelecek nesle kısa boy aktarılmaz

      Yorumla
    • KillaKedy
      KillaKedy
      1 yıl

      yavas yavas uzicak

      Yorumla
    • Hasan-ARSLAN
      Hasan-ARSLAN
      1 yıl

      @KillaKedy
      Yavaş yavaş mı uzayacak
      sen 😅😂 aklını kaçırmışsın sakın evlenme sen sakınn

      Yorumla
    • nicksiiisiiz
      nicksiiisiiz
      1 yıl

      Kisa kizlar evlenip uremeye kalkarsa zaten cougunuz sirinler olabilir 😂 boy genetiginin sadece babadan gecmedigini anladiginizda buyumus olgunlasmis olacaksiniz

      Yorumla
    • KillaKedy
      KillaKedy
      1 yıl

      babadan gecicek sus

      Yorumla
    • nicksiiisiiz
      nicksiiisiiz
      1 yıl

      Hayir alakasi yok babasi 165 70 olup oglu 180 ustu olan tonlarca erkek var

      Yorumla
    • Hasan-ARSLAN
      Hasan-ARSLAN
      1 yıl

      Susmam haklıyım çünkü 😂

      Yorumla
    • KillaKedy
      KillaKedy
      1 yıl

      tamam da benden uzun boy gecme ihtimali dusuk babasi uzun olmazsa hobbit olacak bebegim ak? babayo uzun secerek ihtimali artiriyoruz

      Yorumla
    • Hasan-ARSLAN
      Hasan-ARSLAN
      1 yıl

      Babadan ne geçecek çocuklara uzun olmak mı 😂 senin bu söylediğin şey tıbba hakaret 😂😅

      Yorumla
    • nicksiiisiiz
      nicksiiisiiz
      1 yıl

      Evlenme o zaman knk ya da cocuk yapma 😂 seninki bencillik kendini dusunuyorsun cocugunu dusunuyorsan hic evlenmezsin

      Yorumla
    • Hasan-ARSLAN
      Hasan-ARSLAN
      1 yıl

      Sus daha fazla güldürme beni 😂😂😂

      Yorumla
    • nicksiiisiiz
      nicksiiisiiz
      1 yıl

      Babadan gecmez sadece diyorum ihtimali arttirmaz siz ikiniz kisada olsaniz cocugunuz uzun olabilir bilim sana genetik der bu genetigi biz bilemeyiz

      Yorumla
    • KillaKedy
      KillaKedy
      1 yıl

      uf sizle evlenmicem diye agliyosunuz 🙄🤙🏻😏

      Yorumla
    • nicksiiisiiz
      nicksiiisiiz
      1 yıl

      Senin veya onun ailesinde sulalenizde uzun gen vardir ona ceker

      Yorumla
    • KillaKedy
      KillaKedy
      1 yıl

      bende yok hepimiz 150yiz

      Yorumla
    • nicksiiisiiz
      nicksiiisiiz
      1 yıl

      Bu arada 183um ben beni bile kisa goruyorsan ben buna gulerim 😂

      Yorumla
    • KillaKedy
      KillaKedy
      1 yıl

      185 asagis kendine erkek mi diyomus ya 🤣

      Yorumla
    • nicksiiisiiz
      nicksiiisiiz
      1 yıl

      Aynen knk yanyana dursak gorunmezsin bile djdjdjd

      Yorumla
    • KillaKedy
      KillaKedy
      1 yıl

      bucur

      Yorumla
    • nicksiiisiiz
      nicksiiisiiz
      1 yıl

      😂😂

      Yorumla
    • Karakamyon
      Karakamyon
      1 yıl

      @killakedy o boyla üreme knk çocuğun hobbit gibi olur uzun baba bulsan bile max 175 olur

      Yorumla
    • Hasan-ARSLAN
      Hasan-ARSLAN
      1 yıl

      @KillaKedy
      Sen bu akılla alzheimer olursun

      Yorumla
    • KillaKedy
      KillaKedy
      1 yıl

      hasan Alzheimer boyle mi olunuyo ak 40 yasina gelmissin bilmiyosun hala 😆

      Yorumla
    • KillaKedy
      KillaKedy
      1 yıl

      kamyon sanane?

      Yorumla
    • nicksiiisiiz
      nicksiiisiiz
      1 yıl

      Evlenme knk cocugun babasi 195 bile olsa max 175 olabilir cocuk cunku dedesi falanda onemli komple kisaysaniz cok buyuk risk yani uzun geni bitirirsin vallahi

      Yorumla
    • KillaKedy
      KillaKedy
      1 yıl

      arada bir iki tane 170 adam var bence bisi olmaz

      Yorumla
    • nicksiiisiiz
      nicksiiisiiz
      1 yıl

      170de kisa ki sjjdjd max 180 olur zaten 20 yil sonra ortalama 185 olcak gibi yani her turlu kisa kalir cocugun

      Yorumla
    • KillaKedy
      KillaKedy
      1 yıl

      yok kalmicak gorustum ben allahla

      Yorumla
    • nicksiiisiiz
      nicksiiisiiz
      1 yıl

      Tovbe tovbe ne bicim konusuyor ya

      Yorumla
    • Hasan-ARSLAN
      Hasan-ARSLAN
      1 yıl

      @KillaKedy
      Dur hemen olmazsın korkma hemen olmak istiyosan az kaldı alzheimer olmana dengesiz 😂😂

      Yorumla
    • Hasan-ARSLAN
      Hasan-ARSLAN
      1 yıl

      @KillaKedy
      Allah o aklı senden alsında ihtiyacı olana versin dicek bişi bulamıyorum seninle uğraşmıcam artık senin gibi cahille baş edemiyorum yıldım senle uğraşmaktan anlayışın kıt çünkü 🥴

      Yorumla
    • KillaKedy
      KillaKedy
      1 yıl

      ne anlatiyon hala ak bulmaca cozsene sen

      Yorumla
    • Hasan-ARSLAN
      Hasan-ARSLAN
      1 yıl

      Bulaşma bana şeytan 😈 uzak dur benden yazma bana engelle beni ya

      Yorumla
    • Adinisenkoy43
      Adinisenkoy43
      1 yıl

      @killakedy 170 birisini seversen görürüm

      Yorumla
    • KillaKedy
      KillaKedy
      1 yıl

      sevdim bile cok gec

      Yorumla
    • Adinisenkoy43
      Adinisenkoy43
      1 yıl

      Hahahhaha olur arada öyle 170 kısa değil zaten

      Yorumla
  • çpkn_kuruFASULYE007
    çpkn_kuruFASULYE007 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.

    fakir kısaları sevmiyorlar

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @çpkn_kuruFASULYE007
      Zengin kısalarlada parası için sevgili oluyorlar.

      Yorumla
    • çpkn_kuruFASULYE007
      çpkn_kuruFASULYE007
      1 yıl

      ilerleme kaydettik bak bakış açında

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @çpkn_kuruFASULYE007
      Ne yani? Beni değil paramı sevecek kızı ne yapayım. Afedersin malum yere gitmekten tek farkı evlenme durumunda arada nikah olması.

      Yorumla
    • çpkn_kuruFASULYE007
      çpkn_kuruFASULYE007
      1 yıl

      nafaka olan yerde evlenmek saçmalık dostum zaten!

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @çpkn_kuruFASULYE007
      Hangi ülkede yok ki? Lafta kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir derler ama niyeyse nafakaya gelince çalışıp para kazanmak yerine hemen alırlar. Madem erkeklere muhtaç değiller nafakayı da almasın çalışsınlar.

      Yorumla
    • çpkn_kuruFASULYE007
      çpkn_kuruFASULYE007
      1 yıl

      erkekler uyandı
      artık

      Yorumla
  • hullysa
    hullysa Takip Et
    Xper 2 Yaş: 22
    1 yıl

    Kendi boyum 167 ve topuklu giyince 180 e yakın oluyorum o yüzden kısa birini istememem doğal ama bu 150 santimlik kızların da sizi beğenmemesi ayrı komedi o ayrı

    0
    11 Yorumla
    • kafkass31
      kafkass31
      1 yıl

      Topukluyu boydan saymak da ne bileyim

      Yorumla
    • hullysa
      hullysa
      1 yıl

      Düğün de topuklu giymeyecek miyim🤣 ha yinede saymazsak bile 167 kısa değil gayette kızlara göre iyi ortalık 150 liklerle dolu

      Yorumla
    • kafkass31
      kafkass31
      1 yıl

      170 normaldir kızlarda, 167 kısa sayılır

      Yorumla
    • Karakamyon
      Karakamyon
      1 yıl

      150 li kızlar 180 üstü erkeklerle oluyor hep

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @hullysa
      Erkekte tabanlık giyer. Topuklu bahane. Ayrıca 1.50 olsaydın da en az 1.80 erkek isteyecektin.

      Yorumla
    • hullysa
      hullysa
      1 yıl

      @soran Boyu 150 olanlar bile 190 istiyor biz isteyince mi suç zaten 170 e yakın boyum var bi zahmet hakkim olsun 150 olupta beğenmeyenlere çemkirin siz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @hullysa
      Sende 1.50 olsan 1.80 erkek isterdin. Ama 1.80 den kısa erkek herhangi bir kızla sevgili olmak isteyince kabahat oluyor.

      Yorumla
    • hullysa
      hullysa
      1 yıl

      Şöyle düşün 190 boyunda bir erkekte 150 boyundaki kızla kendi isteğiyle çıkabiliyor ama bunun tam tersi olunca kiz istemiyor burada sorun 190 lık erkeklerin çok kısa kızlara bakıp egolarını şişirme si

      Yorumla
    • Karakamyon
      Karakamyon
      1 yıl

      @hullysa umarım 1.80 1.90 erkeklerin hepsi 1.50lik kızlarla olur da siz boşta kalırsınız

      Yorumla
    • hullysa
      hullysa
      1 yıl

      Zaten boşum zaten merak etme birisini aramıyorum kendime kariyer yapmakla meşgulüm 🤣🤣 ama sen bence 150 lik bir tane hızlıca tükenmeden bul malum ondan başka şansınız yok ya 🤣

      Yorumla
    • Karakamyon
      Karakamyon
      1 yıl

      uzun erkekler sana değil 1.50 lere bakıyor diye ağlama

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Ben 186yim sevgilim 175. Oluyoruz yani

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Tabi canım. Eminim öylesinizdir. Yavaş salla derler.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    1.70 gene iyi ya 1.65 olsaydın.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      1.80 den kısasını reddediyorlar.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Kız arkadaşım 1.63 ben 1.73

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Kankam demek istedin herhalde

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Yoo 3 yıllık sevgiliyiz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Demek ki uzun boylu erkek bulamayınca senle sevgili oldu.

      Yorumla
  • Ssnnzz
    Ssnnzz Takip Et
    Xper 1 Yaş: 20
    1 yıl

    İnsanın şansı çok takma illa bulursun ben boya bakarak sevmedim 55im o 80 tamamen şans illa 1.80 olacak dememiştim.

    0
    33 Yorumla
    • Karakamyon
      Karakamyon
      1 yıl

      Kesin dememişsindir yalancı

      Yorumla
    • Ssnnzz
      Ssnnzz
      1 yıl

      @Karakamyon vallahi demedim bak görmemiştim bile internetten tanıştık. Hatta tanışmadan önce kısa olduğum için 70 olsun falan diyodum çok boy farkı olmasın diye inan bana

      Yorumla
    • Karakamyon
      Karakamyon
      1 yıl

      Bırak hepinizde aynı teraneler ülkede o kadar 170 175 adam var hiç mi bunlar denk gelmiyor da gidip 180 190 adamlarla oluyorsunuz tabiki denk geliyor ama siz onları görmezden geliyorsunuz kanka çekiyorsunuz 170 olsun diyorsan 180 adamla olmazdın zaten 180 olsun diyen kız internette tanıştığı erkek 170 çıkınca sevgili oluyor mu hayır olmuyor boşa kandırmayın insanları gayet de boya bakarak seviyorsunuz 180 190 sevgililerinizin kolundan utanmadan boya bakmıyoruz demeyin 170 erkekle sevgili olun önce sonra boya bakmıyoruz dersiniz

      Yorumla
    • Ssnnzz
      Ssnnzz
      1 yıl

      @Karakamyon iyi misin kanka niye yalan söyliyim çok boş yapmışsın. 1.70 olsa boyuma yakın olur iyi olur diye düşünüyodum sevdiğim kişi 1.80 çıktı. 1.80 çıktı diye yok olmaz ben 1.70 düşünüyodum diyip sevmicem mi. ya da 1.80 olsa iyi olur deseydim de 1.70 karşıma çıksaydı yok olmaz seni sevdim ama sevmeyi bırakıcam 1.80 istiyorum mu dicem. Tabii ki hayır. Sen genelleme yapmışsın herkes aynı değildir. 1.50 boyuma bakmadan 1.80 diye şart koymam ben neden 30 cm farkı göze alıyım. Ama olduysa da oldu sevmişim boyunu görmeden. 1.70 olsaydı da bişey değişmezdi. Anladın?

      Yorumla
    • Karakamyon
      Karakamyon
      1 yıl

      @ssnnzz hepiniz bunları diyor ama birinizin sevgilisi 1.70 olmuyor hepinizi 1.80+ larla sevgilisiniz dediklerinizin inandırıcılığı yok ayrıca evet 1.80 olsun diyen kız karşına çıkan erkek 1.70 çıkınca hoşlansa da soğuyup red ediyor boyunu görmeden sevdim falan da hikaye eninde sonunda boyunu öğrendin devam etmeni sağlayan şeyi de boyu

      Yorumla
    • Ssnnzz
      Ssnnzz
      1 yıl

      @Karakamyon kanka sen iyi misin ne yaşıyosun ya ahshshsh o kadar gülüyorum ki. Tamam sensin kanka tamam. 1.80 beni sevmiş ben onu olay bitmiştir seni acıtan ne. Bak eğer ayrılırsam 1.70 sevgilim olursa sana yazıcam mutlu ol diye. Tekrar söylüyorum genelleme yapma tanımadan okeyy

      Yorumla
    • Karakamyon
      Karakamyon
      1 yıl

      Gül gül ben de sevdiğiniz uzun pçler sizi anıtsayaca yazdırınca gülüyorum sen yazıl sana da gülerim :d

      Yorumla
    • Ssnnzz
      Ssnnzz
      1 yıl

      @Karakamyon sen kafayı yemişsin cidden 1.70 misin yoksa noluyo sana

      Yorumla
    • Karakamyon
      Karakamyon
      1 yıl

      @ssnnzz puhahahha hemen 1.70 erkek ezikleme moduna geçmiş sonra o 1.70 ler kadın düşmanı olunca ağlıyorsunuz

      Yorumla
    • Ssnnzz
      Ssnnzz
      1 yıl

      @Karakamyon ya sen iyi misin bana sataşmanın anlamı ne ben kimseyi eziklemiyorum da seni de anlayamıyorum ahshshsg. 1.75 sevgilim de oldu gayet mutluyduk boy sorun değil ağlayan da yok.

      Yorumla
    • Karakamyon
      Karakamyon
      1 yıl

      @ssnnzz 1.75 sevgilisi de olmuşmuş allah razı olsun 1.75 sevgilim de :d resmen 1.75 leri aslında sevgili olunmayacak ama lütfedip olmuş gibi anlatıyor ayrıca madem mutluydunuz da niye ayrıldınız

      Yorumla
    • Ssnnzz
      Ssnnzz
      1 yıl

      @Karakamyon aüsğdkdkkddk ya yorma be cidden yorma. Her boydan kızla her boydan erkek sevgili olabilir kanka tamam mı oldu mu. Kendisi amerikaya gitti mutlu mutlu ayrıldık kavgasız bak boyla ilgili en ufak sorun yoktu aüdoskdnskdn

      Yorumla
    • Karakamyon
      Karakamyon
      1 yıl

      @ssnnzz kesin öyle olmuştur bu 1.70 1.75 ler hep eski sevgiliniz zaten birinizin de şuanki sevgilisi 1.75 olmaz

      Yorumla
    • Ssnnzz
      Ssnnzz
      1 yıl

      @Karakamyon ok

      Yorumla
    • Karakamyon
      Karakamyon
      1 yıl

      umarım 170 bir erkek seni anıt sayaca sokar kşar seni

      Yorumla
    • Ssnnzz
      Ssnnzz
      1 yıl

      @Karakamyon hadi ordan git kuzum

      Yorumla
    • Karakamyon
      Karakamyon
      1 yıl

      https://anitsayac.com/ 😂😂😂😂

      Yorumla
    • Ssnnzz
      Ssnnzz
      1 yıl

      @Karakamyon sen nasıl bir insansın bu dalga geçilecek bişey mi sence. Sizin gibi zihniyetsiz insanlar olduğu sürece ülke gelişmez. Gülüyo bide insanlarn ölmesi komik mi. Acınacak haldesin. Umarım annenin kardeşinin ya da tanıdığın herhangi birinin başına gelmez

      Yorumla
    • Karakamyon
      Karakamyon
      1 yıl

      😂😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @Ssnnzz tabi canım ne demezsin? Tamamen şansa 1.80 miş. 1.55 1.60 kızların 1.80 den kısa sevgilisi olmuyor ki. Eminim 1.70 olsa direkt reddedecektin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @Ssnnzz
      Ayrıca 1.75 erkekle en fazla kanka olmuşsundur

      Yorumla
    • Ssnnzz
      Ssnnzz
      1 yıl

      Bütün canım beni mi bulur boy umrumda değil diyorum tabi canım öyledir diyosunuz ne isterseniz düşünün size bişey ispat etmek zorunda değilim. Tahminleriniz size kalsın soran olmadı. Bence sizinle boydan değil bu çeneniz yüzünden birlikte olmuyor bu kızlar..

      Yorumla
    • Ssnnzz
      Ssnnzz
      1 yıl

      S*lağı canım yapan KS ashdhdh

      Yorumla
    • Karakamyon
      Karakamyon
      1 yıl

      Zorla birlikte olurlar o zaman

      Yorumla
    • Ssnnzz
      Ssnnzz
      1 yıl

      @Karakamyon bir de o kadar boşsun ki burada anında cevap vermek başarı başka işin yok belli ki bak birlikte olmamaları için bi sebep daha çıktı. Zorla da birlikte olmak zorunda değil kimse.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @Ssnnzz
      1.80 olsaydık öyle birde sevgilimiz olacaktı ki. Red yeme sebebimiz tamamen 1.80 den kısa olmamızdır.

      Yorumla
    • Karakamyon
      Karakamyon
      1 yıl

      Yok zorla birlikte olmak zorundalar :d

      Yorumla
    • Ssnnzz
      Ssnnzz
      1 yıl

      Yok kanka tipin düzgünse red yemezsin bi boy yüzünden. Tabii sizin gibi genelleme yapmiyim kendi adıma konuşiyim ben. Tipi karakteri iyiyse hiç fark etmiyor 1.80 üstü veya altı. Siz anlamamaya devam edin😃

      Yorumla
    • Ssnnzz
      Ssnnzz
      1 yıl

      @Karakamyon yok değiller hayatım😘

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @Ssnnzz
      Tabi canım. Acaba sevgilin 1.80 den kısa olsa kabul edecekmiydin?

      Yorumla
    • Karakamyon
      Karakamyon
      1 yıl

      @ssnnzz öyleler biz de zorla beraber oluruz kızlarla rahat ol :d

      Yorumla
    • Ssnnzz
      Ssnnzz
      1 yıl

      Tamam kes senin kafada sorun var belli

      Yorumla
    • Ssnnzz
      Ssnnzz
      1 yıl

      @Karakamyon tamam kes sesini

      Yorumla
  • Mario45
    Mario45 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 95%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7,4b cevap paylaştı.

    Hayır oluyorlar 😄

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @Mario45
      Kanka oluyorlar

      Yorumla
  • Aslanlaraslanı
    Aslanlaraslanı Takip Et
    Guru Yaş: 25
    1 yıl

    kucuk erkegı napacak

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @Aslanlaraslanı
      Hani erkeklere muhtaç değildiler.

      Yorumla
  • SadeceMia
    SadeceMia Takip Et
    Xper 6 Yaş: 19 , eic 100%
    1 yıl

    Boyda keramet var

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @SadeceMia
      Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri.

      Yorumla
    • SadeceMia
      SadeceMia
      1 yıl

      Boş yapma

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @SadeceMia
      Yooo gayet dolu konuşuyorum.

      Yorumla
  • kirazzz3427
    kirazzz3427 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    1 yıl

    Fiziğe göre aşık oluyorlar o yüzden.🤦‍♀️😄

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @kirazzz3427
      Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri.

      Yorumla
    • kirazzz3427
      kirazzz3427
      1 yıl

      Bunu bana söyleme abicim bende erkekler ile hemfikirim o tür kızlara karşıyım zaten

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @kirazzz3427
      Sende öylesindir 1.80 den kısa erkek istemezsin.

      Yorumla
    • kirazzz3427
      kirazzz3427
      1 yıl

      Başlarım 180 ne de 190 na da karaker olsun kardeşim.! Karakteri olmadıktan sonra, hollywood yıldızı olsa ne yazar...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @kirazzz3427
      Ne 1.80 ne de 1.90 diyorsun haa. Demek ki en az 2 m erkek istiyormuşsun ve 2 m den kısa erkekleri reddediyormuşsun.

      Yorumla
    • kirazzz3427
      kirazzz3427
      1 yıl

      Sokayım topunada diyorum noktaaaa...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @kirazzz3427
      Verecek cevap bulamayınca küfür.

      Yorumla
  • demgüzar
    demgüzar Takip Et
    Xper 1 Yaş: 35
    1 yıl

    Katılmıyorum, çok var sevgili olan

    0
    2 Yorumla
    • Karakamyon
      Karakamyon
      1 yıl

      Anca 50 60 yaşındaki evli çiftlerde var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @demgüzar
      Kanka olan var demek istedin galiba.

      Yorumla
  • AyemTony
    AyemTony Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26
    1 yıl

    O tr kızında var sadece

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @AyemTony
      Yooo tüm dünya kadınlarında var.

      Yorumla
  • berilmutsuzolanhanii
    berilmutsuzolanhanii Takip Et
    Guru Yaş: 19 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Beniml için 175 okey

    0
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @berilmutsuzolanhanii
      Kanka olmak için. Ama sevgili olmak için en az 1.80 okey.

      Yorumla
    • berilmutsuzolanhanii
      berilmutsuzolanhanii
      1 yıl

      Yo sevgili olmak için 175 iyi. Ben 160ım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @berilmutsuzolanhanii
      Tabi 1.75 zenginse. O zaman da sevdiğin için değil parası olduğu onla sevgili olursun.

      Yorumla
    • berilmutsuzolanhanii
      berilmutsuzolanhanii
      1 yıl

      Abi bu ne önyargı ya. Benim hoşlandığım kişi 175 ve asgari civarı maaş alan bir öğretmen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @berilmutsuzolanhanii
      Demek ki 1.80 üzeri bulamayınca onu tercih ettin.

      Yorumla
    • berilmutsuzolanhanii
      berilmutsuzolanhanii
      1 yıl

      Abi senin akıldan problemin falan mı var? Eski sevgilim 187ydi. Sen özgüvensiz olabilirsin ama seni teselli edecek kişi ben değilim bı psikoloğa git

      Yorumla
    • berilmutsuzolanhanii
      berilmutsuzolanhanii
      1 yıl

      Senin problemin boyun değil kızlarla iletişim kuramıyorsun sohbet edemiyorsun problemin bu eğer 170 altıysan evet boy da büyük problem

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @berilmutsuzolanhanii
      1.70 im. Ama erkekte problem boy 1.80 altı olmak. Keza bir erkek 1.80 den uzunsa özgüvensiz olsa bile siz kızlar kendiniz yazarsınız. Ama 1.80 den kısa ise ne kadar özgüvenli olursa olsun direkt reddeder hatta bu boyla bu özgüven ne dersiniz. Ayrıca geçmişte gayet özgüvenli iken yazdığım her kızdan direkt red yiyordum.

      Yorumla
    • berilmutsuzolanhanii
      berilmutsuzolanhanii
      1 yıl

      Özgüvensiz erkeğe 180 olsa da hiç bir kız bakmaz. Ki çoğu erkek 175 civarı ve çoğunun sevgilisi var. Biraz beynini kullan lütfen. Sen şu an da geçmişte de özgüvensizmişsin k yüzden red yemişsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @berilmutsuzolanhanii
      Yooo geçmişte gayet özgüvenli ikende devamlı red yiyordum. Ayrıca erkek 1.80 üzeri ise özgüvensiz olsa bile kızlar öyle birde yazarlar ki hatta erkek rastgele sevgili olmayı teklif etse kabul bile ederler ama erkek 1.80 den kısaysa istediği kadar özgüvenli olsun direkt red yer. Ayrıca yeni kuşak erkekler hep 1.80 üzeri.

      Yorumla
  • Sisifoss_
    Sisifoss_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Komik duruyor çünkü

    1
    28 Yorumla
    • Adinisenkoy43
      Adinisenkoy43
      1 yıl

      Üzdün🥺

      Yorumla
    • Sisifoss_
      Sisifoss_
      1 yıl

      @Adinisenkoy43 1.70 normal ne üzülüyorsun

      Yorumla
    • Adinisenkoy43
      Adinisenkoy43
      1 yıl

      163 üm 😅

      Yorumla
    • Sisifoss_
      Sisifoss_
      1 yıl

      @Adinisenkoy43 aynıyız 😬

      Yorumla
    • Adinisenkoy43
      Adinisenkoy43
      1 yıl

      İyi sendede var mı abla boy takıntısı

      Yorumla
    • Sisifoss_
      Sisifoss_
      1 yıl

      @Adinisenkoy43 Abla mı 😅 yok ablası ama absürt durmamalı

      Yorumla
    • Adinisenkoy43
      Adinisenkoy43
      1 yıl

      Ne diyeyim aramızda 6 yaş var. Mesela senle aynı boyda birini kabul eder miydin 170 olsam zaten iyi

      Yorumla
    • Sisifoss_
      Sisifoss_
      1 yıl

      @Adinisenkoy43 Ederim 😅

      Yorumla
    • Adinisenkoy43
      Adinisenkoy43
      1 yıl

      Ben takıntı yaptım boyumu kız meselesi yüzünden değil ama tipimde yok bunalımdayım

      Yorumla
    • Sisifoss_
      Sisifoss_
      1 yıl

      @Adinisenkoy43 daha ergensin bir dur tipin davranışların değişir

      Yorumla
    • Adinisenkoy43
      Adinisenkoy43
      1 yıl

      Umarım fazla özgüvensizim bu yüzden üniversiteye başlicam bu yıl arkadaş edinsem yeterli

      Yorumla
    • Sisifoss_
      Sisifoss_
      1 yıl

      @Adinisenkoy43 Edinirsin merak etme sakin ol biraz herkes sevgili yapmak için kudurmuş ya 😅

      Yorumla
    • Adinisenkoy43
      Adinisenkoy43
      1 yıl

      Benim var zaten. Mevzu sevgili değil iletişim kurmakta zorlanıyorum o yüzden kızlar umrumda değil zaten. Sadece fazla sessizim

      Yorumla
    • Sisifoss_
      Sisifoss_
      1 yıl

      @Adinisenkoy43 ilk ilişkinse normal zamanla onu da aşıyor insan merak etme

      Yorumla
    • Adinisenkoy43
      Adinisenkoy43
      1 yıl

      Yok sevgiliyle iletişimde değil sorun nasıl sosyalleşeceğimi bilmiyorum, insanlarla tanışacağımı sitede onu arıyorum şu an belki taktik veren olur diye sosyal yeteneğim yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @Sisifoss_ O yüzden değil güven veremiyoruz size de o yüzden.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @Sisifoss_
      Tok açın halinden anlamazmış. 1.80 den kısa bir erkek olup Rex yeseydin bizden beter sevgili yapmak isteycektin muhtemelen. Kız olup bir sürü 1.80 üzeri sevgilin olunca anlamıyorsun bizi.

      Yorumla
    • Sisifoss_
      Sisifoss_
      1 yıl

      Bir sürü olduğunu nerden biliyorsun ya 😅bu boy mevzusu kızlarda kilodur canım sizi anlamadığımız için değil takmadığım için sizde takmayın 😬

      Yorumla
    • Adinisenkoy43
      Adinisenkoy43
      1 yıl

      abla bu kişi 170 zaten takacak bir şeyi yok bide bence çokta aynı şey sanki değil kilo genelde verilebiliyor.

      Yorumla
    • Sisifoss_
      Sisifoss_
      1 yıl

      @Adinisenkoy43 siz erkeklerin işi gücü yok saçma sapan işlere takılıyorsunuz 😅 bize göre boy değil sevmeniz değer vermeniz önemli size göre başka şeyler ahh ahh

      Yorumla
    • Adinisenkoy43
      Adinisenkoy43
      1 yıl

      tartışalım istersen ben bu siteye ilk girdiğimde deney için 1000 kişiye sormuşumdur 160 biriyle sevgili olur muydun diye nazikçe sordum evet diyen insan sayısı bir kaç kişiydi ama bunlardan hiçbiri görünüşe baktığını kabul etmiyordu. haksızsam haksızsın de. sadece kızlardan bahsetmiyorum bu arada boyun çok kısaysa insanlar daha az saygı duyuyor zaten

      Yorumla
    • Sisifoss_
      Sisifoss_
      1 yıl

      @Adinisenkoy43 bilemicem baskı altında olan sensin benim şahsi fikrim görünüşe bakarım eğer benim yanımda absürt durmuyorsa sorun yoktur karakter daha fazla önemli benim için tartışmaya meyilli birisi değilim hiç gelemem öyle şeylere 😅 sakin ol

      Yorumla
    • Adinisenkoy43
      Adinisenkoy43
      1 yıl

      yok sakinim zaten ama kızlar dış görünüşe bakmıyor diyince biri bir şeyler oluyor bana.

      Yorumla
    • Sisifoss_
      Sisifoss_
      1 yıl

      @Adinisenkoy43 Tamam ablası ne diyim yani ben bakmam oldu mu 😅

      Yorumla
    • Adinisenkoy43
      Adinisenkoy43
      1 yıl

      ):

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @Sisifoss_
      Bir sürü olmamışsa bile bir tane olmuştur ve o olan asla 1.80 den kısa değildir. Ayrıca en kilolu kıza bile 1000 tane erkek birden yazar ama 1.80 den kısa erkek her kızdan direkt red yer.

      Yorumla
    • Sisifoss_
      Sisifoss_
      1 yıl

      Böyle dert ettiğinizi bilmiyordum 🫡🤷🏻‍♀️ ne diyim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @Sisifoss_
      Erkek olsaydın ve 1.80 den kısa olsaydın sende dert ederdin.

      Yorumla
  • Depresif1907
    Depresif1907 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 25
    1 yıl

    mal oldukları için

    0
    0 Yorumla
  • SheWolfWoman
    SheWolfWoman Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    1 yıl

    Bilmiyorum benim boy takıntım hiç yok.

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @SheWolfWoman
      Dedi ve 1.70 erkeği kısa diyerek reddetti

      Yorumla
    • SheWolfWoman
      SheWolfWoman
      1 yıl

      🤣🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @SheWolfWoman
      Yalan mı?

      Yorumla
    • SheWolfWoman
      SheWolfWoman
      1 yıl

      Şu an iftira atıyorsun cevabımı bir daha oku bence.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @SheWolfWoman tabi canım en kısa sevgilin 1.80

      Yorumla
    • SheWolfWoman
      SheWolfWoman
      1 yıl

      🤣🤣🤣🤣🤦

      Peki.

      Yorumla
  • GölgeWise
    GölgeWise Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    1 yıl

    Altın oran kanunu geçerli olduğu için.

    0
    0 Yorumla
  • yahyayucel
    yahyayucel Takip Et
    Xper 3 Yaş: 21
    1 yıl

    Koca toplarımı yalasınlar

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Benim de sevgilim 1.81 tesadüf mü acaba

    0
    28 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Değil tabi ki. Eğer 1.70 olsa direkt reddederdin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Hmm belki de

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss tatlısu Feministleri.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Evet doğan çocuklar hobbit mi olsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Sonuçta erkek çocukları boy genini anne tarafındaki erkeklerden alır. Yani babandan ve erkek kardeşlerinden.

      Yorumla
    • Karakamyon
      Karakamyon
      1 yıl

      1.50 falansan senin doğuracağın çocuğu 1.81 adam da kurtaramaz gelecek nesli çok düşünüyorsanız siz de üremeyin

      Yorumla
    • nicksiiisiiz
      nicksiiisiiz
      1 yıl

      @Karakamyon kesinlikle katiliiyorum bunlarin amaci zaten cocuk mocuk degil bunlar bahane cocugum kisa mi kalsin dedikleri bir bahaneden ibaret cok dusunuyorsa evlenmesin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Boyum 1.50 değil bu arada tamamıyla kısmet olarak sevgilimin boyu uzun. Siz sadece takıntı yapıp bize saldırıyorsunuz.

      Yorumla
    • nicksiiisiiz
      nicksiiisiiz
      1 yıl

      Boyun kac 151 mi? Tam olarak kac

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      1.65

      Yorumla
    • Karakamyon
      Karakamyon
      1 yıl

      1.81 yeni nesil için normal bir boy ayrıca kısa erkekler kızlara saldırmakta haklı

      Yorumla
    • nicksiiisiiz
      nicksiiisiiz
      1 yıl

      165se iyi kisa degilsin zaten 181 erkeklede uyumlusunuz mutluluklar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
    • Karakamyon
      Karakamyon
      1 yıl

      Umarım anıt sayaca girersin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Aynısı sanada

      Yorumla
    • Karakamyon
      Karakamyon
      1 yıl

      Anıt sayaca senin cinsiyet giriyor yalnız 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Böyle bir dileğin olduğu için seni erkekten saydığımı kim söyledi

      Yorumla
    • nicksiiisiiz
      nicksiiisiiz
      1 yıl

      Ne demek rica ederim benim sinir oldugum konu 160in altinda olup erkeklere kisa demeleri 185den asagisina kisa demeleri cahil cahil konusmalari sizinle ilgili derdimiz hic yok boyunuz gayet guzel 150liler kadar da kompleksiniz egonuz da yok

      Yorumla
    • Karakamyon
      Karakamyon
      1 yıl

      Senin saymana ihtiyacım mı var eksik cinsiyet mensubu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Ya benim sevgilimle çıkma sebebim ne onun boyu ne de başka bir şeyi hatta birçok konuda benden yetersiz sayılır ama onu canı gönülden sevdim. Sadece kısmet yani öyle denk gelmemiz.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @Karakamyon Yürü git hobbit güzel kızlar ancak seninle paran için birlikte olur

      Yorumla
    • nicksiiisiiz
      nicksiiisiiz
      1 yıl

      Cok sansli ya ☹️ tipi iyi degilse birde bende 183um hic kiz arkadasim olmadi kismetim yok herhalde benim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Ya kısmetten değil senin için özgüven lazım. O yerine gelirse kim bakmış kim bakmamış değeri olmaz senin için.

      Yorumla
    • nicksiiisiiz
      nicksiiisiiz
      1 yıl

      Oz guvenim yok evet :(

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Sen onu geliştirmeye bak

      Yorumla
    • Karakamyon
      Karakamyon
      1 yıl

      Bize ne aq senin maymun sevgilinden :d ikinizin de b0k pçi olduğuna eminim :d

      Yorumla
    • Karakamyon
      Karakamyon
      1 yıl

      Zaten siz boy ya da parayla satın alınan varlıklarsınız :d

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      İşine bak!!

      Yorumla
  • tucee022
    tucee022 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 20 , eic 92%
    1 yıl

    Kısa diye

    0
    16 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri.

      Yorumla
    • tucee022
      tucee022
      1 yıl

      Abi bana niye diyorsun bunu git o dusuncedekilere soyle

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @tucee022
      Öyle olmayan kız varmıymış.

      Yorumla
    • tucee022
      tucee022
      1 yıl

      Var var karakter olmadıktan sonra sadece sırıktan farkı ne ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @tucee022 ama karaktersiz olsada her kız uzun boylu erkekleri tercih edip kısa boylu ve karakterli erkekleri reddediyorlar.

      Yorumla
    • tucee022
      tucee022
      1 yıl

      Ne diyim onlar düşünsün

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @tucee022
      Sende 1.80 den kısa erkekleri reddediyorsundur

      Yorumla
    • tucee022
      tucee022
      1 yıl

      Hayır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @tucee022
      Hayır dediğine göre demek ki 1.85 den kısa erkekleri reddediyorsun.

      Yorumla
    • tucee022
      tucee022
      1 yıl

      Offff

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @tucee022
      Yalan mı

      Yorumla
    • tucee022
      tucee022
      1 yıl

      Yalan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @tucee022
      O zaman demek ki 1.90 dan kısa erkekleri reddediyorsun.

      Yorumla
    • tucee022
      tucee022
      1 yıl

      Yok knk 4 metre bilemedin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @tucee022
      4 m erkek olsa en az 4 m sınırı koyarsınız

      Yorumla
    • tucee022
      tucee022
      1 yıl

      Aferin böyle akıllı ol

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    yo ben oluyorum

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Kanka oluyorum demek istedin herhalde

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      boyu çok önemli değil benden kısa olan bi sevgilim olmuştu ve çok seviyodum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Demek ki kendisi zengindi. Uzun boylu bulunca terk ettin değil mi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      ya ne kadar sığ bi düşünce demekki hayatın boyunca hiç sevilmemişsin ve kendini böyle avutuyosun yazık

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Evet sevilmedim. Sebebinide yıllar sonra anladım. Boyumun kısa olmasıymış.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    180 altı erkeği kim ne yapsın ya iýy

    0
    4 Yorumla
    • Fakuli
      Fakuli
      1 yıl

      Yaşın kaç kız zilli

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @Fakuli 27

      Yorumla
    • Fakuli
      Fakuli
      1 yıl

      Sana foto atıyım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    cekici degiller

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Çekicilikten değil koruyamayacağını düşündüğünüzden. Keza lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri.

      Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Kadınlar neden 1.80'den kısa erkeklerle sevgili olmazlar?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kadınlar 1.80 den kısa erkeklerle neden asla sevgili olmuyor? 10 cevap verildi
Kadınlar neden 1.85 den kısa erkeklerle sevgili olmuyorlar? 7 cevap verildi
Kadınlar neden 1.80 den kısa erkekleri itici buluyor? 11 cevap verildi
Kadınlar neden 1.80 den kısa erkekleri reddederler? 5 cevap verildi
1.80 den kısa erkeklerle hiçbir kız neden asla sevgili olmaz? 10 cevap verildi
1.80 den kısa erkeklerle neden hiçbir kız asla sevgili olmuyor? 12 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Muska takmak gunumuzde çok mu sacma?
  • Eşimle /sevgilimle baş başa kaldığımızda... mutlaka yaparız🤣 ?
  • Şu an tatile gidecek olsan nereye giderdin?
  • Sizcede haklı değil miyim?
  • Göz yanmasını azaltmak için soğanı açık havada soymak gerçekten işe yarıyor mu?
  • İnternet konusunda en sık yaptığınız aktivite nedir?
  • İnsan kendini en çok hangi yaşta tanımaya başlıyor?
  • Zayıf yanınız nedir?
  • Gönül ferman dinler mi?
  • İğneden korkar mısın?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨