AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
43Cevap
170 üstü olsun da ideal bence
@Ayzibeyzi
Kanka olmak için ama sevgili olmak için en az 1.80 olması idealden öte şart değil mi?
Yoo kanka da olur sevgili de neden olmasın
@Ayzibeyzi
Sadece kanka olurlar ama asla sevgili olmazlar
Ben olurum çünkü 170 üstü her erkek bana bigboy boy 154 tsk✌🏻
@Ayzibeyzi
1.54 1.55 kızlar 1.90 dan kısa erkekleri reddediyorlar.
Ben etmem merak etme
@Ayzibeyzi
Zengin olursa reddetmezsin değil mi?
Ben kendi maddi durumuma bakarım karsimdakinin maddi durumu beni alakadar etmiyor.. babamdan para istemeye utanıyorum zengin erkek peşinde kosucak değilim
@Ayzibeyzi
O zaman 1.80 den uzun erkek bulamayınca 1.80 den kısa erkekleri kabil edersin.
boyu uzun aklı kısa demisler atalarimiz
@hayalg
Ama siz kısa ve zeki erkek yerine yine uzun boylu erkekleri tercih edersiniz.
hic boya takmam erkek maymundan hallice olsun yeter demişimdir hep
@hayalg
Dedi ve 1.70 erkeği kısa diyerek reddetti
bilmeden yargılayan birisiyle muhtab olmuycam öyle san
@hayalg
Sanmakla alakası yok. Keza hiçbir kız 1.80 den kısa erkekle sevgili olmaz.
genelleme yapmasanaaa uzun boylu erkegi napcam pez.. vk serefsizse eyer
@hayalg
Size güven veriyor ya.
Ne güveni boyla güvenmi olur ilk defa duyuyorum. tipe bakib evlenen o tipten kaçacak delik arar sora cogusu oyle.
@hayalg
Niyeyse kızlar uzun boylu erkekleri boşamıyorken zengin olduğu için evlendikleri kısa boylu erkekleri boşuyorlar. Ayrıca ilk defa duymadın, gayet iyi bilirsinki uzun boylu erkek siz kızlara güven ve koruma hissi verir. Bu yüzden sadece uzun boylu erkekleri seversiniz.
yav he seviyoruz biktirdin haa kac gdnur ayni şeyi yazib duruyorsun
@hayalg
Aynen seviyorsunuz. Ayrıca nasıl siz kısa boylu erkekleri reddetmekten bilmiyorsanız bizde bu soruları açmaktan bıkmıyoruz.
kudur
@hayalg
Gerçekleri söylediğim için mi?
konuyu bukadar uzattığın icin
@hayalg
Gerçekleri söyleyerek uzattım
genelleme naparsan yap
problemin boyda değil kendini kandırma
Gayet boyunda hanginize sorsak sevgilisi 1.80+
bulan gayet buluyor yanlıs düsünüyorsun
180 altı erkekler kız bulmuyor alayı yalnız
hayır değil
@acemihemsire
Gayet boyda ayrıca sadece uzun boylu erkekler sevgili bulurlar.
uzun boylular değil ağzı laf yapan ve karakteri düzgün olanların sevgilisi oluyor
@acemihemsire
Öyle olsaydı benim olurdu. Ayrıca uzun boylu olup karaktersiz ve ağzı laf yapmayan hatta içine kapanık erkeğe kızlar kendileri yazarlar ama 1.80 den kısa erkekleri direkt reddederler.
Boyum 168, 170lik erkek arkadaşım bile oldu. Boyla alakasız bir durum var
1.70 lik kankam oldu demek istedin herhalde ayrıca boyla gayette alakalı.
İlk kez senden duydum
@k1ssee
Demek ki ilk defa bu konuyu duymuşsun.
170 benim için kısa çünkü 174üm
@morumsupatlıcan
1.50 de olsan en az 1.90 isteyecektin. Ayrıca acaba gerçekten 1.74 müsün? Keza buradaki kızların boylarını sorsak TR kadın ortalaması1.64 değil 1.70 olur.
maalesef öyleyim boyumu sevmiyorum keşke daha kısa olsaydım boyuma göre erkek yok piyasada 190ları 160lıklar kapmış
@morumsupatlıcan
Sende 1.60 olsan 1.90 erkek isteyecektin
Boş bu kızlar
@motorlu-20
1.80 den kısa erkeği reddetmeyen kız yok.
Babamın boyu 168 annemle severek evlendiler.
Çünkü onların zamanında kadınlar boya takık değildi ama şu an öyle babası 1.70 olan kızların sevgilileri 1.85 oluyor
@Renalzey
Onlar eski kuşak. Ayrıca seninde en kısa sevgilin 1.80 olmuştur.
Bu bana çok yalvardı nolur benimle sevgili ol diye ben nıç olmaz dedim boyu 185 yani ama iğrenç anlatabiliyor muyum @SosyoAltuNn
Wpxjwodhdo sana yalvarcağıma giderim bk yerim daha iyi
Sus büyük konuşma qokzkjxxj
kimi kandırıyon mk flörtleştiğiniz besbelli o evlatları
@Karakamyon hayır bu değişik yaratık ile nasıl yaksitirirsin beni senle bile olur bunla olmaz (gay bu arada dikkat et )
@Eftelyaoura
Demek ki sen en az 1.90 erkek istiyorsun.
ya bu insanlar neden Türkçe özürlü 180 USTUUUU ISTEMIYPRUMMMMMM DEMEK NE DEMEK AQ NASIL BIR KOMPLEKS SIZIN KI ITLER
@Eftelyaoura
Tamam işte 1.80 üstü istemiyorum derken 1.80-1.90 aralığı istemiyorsun. Demek ki 1.90 + istiyormuşsun.
Seni boy takıntılı 160-170 ARASI JSTIYORUM OKEY?
@Eftelyaoura
Kanka olmak için istiyorsun ama sevgili olmak için en az 1.80 istiyorsun değil mi?
150 istiyorum aq sevgili olmak için
@Eftelyaoura
Klavyende sorun var galiba. 8 yerine 5 yazmışsın.
hadi ordan oc
Cevap veremeyince küfür
Ulan neyin cevabı iki saattir bağırıyorum burada 180 ALTI DIYE OLM INSAN ISTIYORUM INSAN BIKTIM HERKESTEN YA YEMIN EDIYORUM INSAN OLSUN 10 CM BOYU OLSUN IYICE OYUNCAK BEBEK GIBI
Dedi ve 1.70 erkeği kısa diyerek reddetti
Ben 170im eski sevgilimde öyleydi
1.65 ancak varsin
Ölçen benim
@sesizlerinsesi
Eski kankam 1.70 di demek istedin herhalde
Terk edildim
@sesizlerinsesi
Sen 1.80 den kısa diye onu terk etmiş olmayasın?
O beni terk etti ben asla bir insanı dış görünüşüne göre yadırgamam
@sesizlerinsesi
Dedi ve 1.70 erkeği kısa diyerek reddetti. Uzun boylu erkek bulamayınca onla sevgili olmuşsundur. O da bunu anlamış ve beni gerçekten sevmiyor diyerek terk etmiştir.
Sen sevgiyi dış görünüş olarak anlıyorsun ama ben senin gibi değilim
@sesizlerinsesi
Kızların sevgisi tamamen dış görünüştür.
Araştır bak bakalım erkeklerin mi kızların mı dış görünüş mü
@sesizlerinsesi
Araştırdım ve gördüm. Evet kızların sevgisi tamamen dış görünüş. Keza en çirkin kıza bile bin tane erkek birden yazarken 1.80 den kısa erkekler her defasında red yiyorlar.
Her kız aynı değil ve siz erkekler kızlardan daha fazla önem veriyorsunuz güzelliğe
@sesizlerinsesi
Tabi canım. Onun için en çirkin kızın bile sevgilisi olurken 1.80 den kısa erkeklerin sevgilisi olmuyor
Oluyor aslında da sen hiç görmedin hayatında
@sesizlerinsesi
Zenginse ancak olur. Onda da kız sevdiği için değil parası için sevgili olur.
Ya Allah için yeter ya ne diyorsun kimse seni bu halinle sevmemiş kalbini kırmak istemiyorum ama sen benim hakkımda atıp tutuyorsun yaran olabilir ama acısını benden çıkarm
@sesizlerinsesi
Kızlar sadece uzun boylu erkekleri severler. Bu yüzden 1.80 den kısa olduğum için hiçbir kız tabi ki de beni bu halimle sevmedi. Ayrıca benim kalbim kaç kere kırılmış zaten. Keza kısa boylu erkekleri asla hiçbir kız sevmez ve sevgili olmaz. Olursada ya parası için ya da uzun boylu erkek bulamayınca olur.
İki sevgilim oldu ikisi 170 ve 178 di ve ikisinidede terk edildim ister inan ister inanma
@sesizlerinsesi
Demek ki senin 1.80 üzeri erkek bulamadığın için onlarla sevgili olduğunu ve kendilerini gerçekten sevmediğini anladılar. O yüzden terk ettiler.
Ya bi git ben ne diyorum sen ne diyorsun
Boyum 153 ben ölmeye gidiyorum
@7densonra
Tek çare boy uzatma ameliyatı.
Öyle seviyorlar demek ki
@isabella181919
O zaman nelik kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir diyorlar. Madem erkeklere muhtaç değiller neden erkek uzun boylu olup kadını koruyup kollayacak diyorlar. Erkeklere muhtaç değilseler gerçekten o zaman kendilerini koruyup kollamaları gerekir.
Oluyorlar sen denk gelmemişsin demek.
Olmuyorlar hangi kıza sorsam sevgilisi 180 üstü
Valla oluyorlar denk gelmedin sadece
Neredeler kim o 180 altı erkekle sevgili olanlar
Bilmiyorum sjjdjd ama varlar yani benim çevremde görüyorum
Bilmediğine göre demekki yoklar
Çevremde var diyorum ya nerde olduklarını söylesem nolcak ahhahah
Hadi ben varım diyorum sana
Daha önce çıktığım kişiler 168/170/175 tiler ee noldu yani
Boy her şey değil ki. Bazı kızlar için boy herșeydir ona bișey diyemem
@Elleira
Olmuyorlar, sadece kanka oluyorlar. Sende 1.68 1.70 1.75 erkeklerle en fazla kanka olmuşsundur
Yoo sevgili de oldum çok da güzel oldu. Noldu şimdi? Beni deeeeevv gibi bir adamın tepesinde kendimi minyon hissetmedim diye ağlicam mi? 😀Ne yașıyorsunuz olm siz🤣 takılmayın la bu kadar. Sanki hepimiz dört dörtlüğüz de karşımızdakini de dört dörtlük istiyoruz. Tey Allahım
@Elleira
O zaman 1.80 üzeri erkek bulamadığın için onlarla sevgili oldun.
Aynen kanka
@Elleira
İtiraf ettin demek ki sonunda
Aynen
Çünkü onları istiyorlar bakış acısı bu
@Gof34
Kendilerine güven verdiği için ve koruyacakları için , sözde erkekler muhtaç değiller, yersen
Çirkin duruyor çünkü
@Kpssicinactim17
O yüzden değil. Sözde eşit olduğunuz ve muhtaç olmadığınız erkekler sizi korusun kollasın diye.
Herkesin bir tercihi var
@Gündüzsadece
Kadın yaparsa tercih erkek yaparsa o kızların kalbi yok mu?
Katılıyorum sana doğru Çok çeşit düşüncesiz insanlar var takıntı olanlar herkesin bir nasibi var
Boy önemli bir faktör ama tip daha önemli bence
@miirena
2 side önemli. Boy 1.80 kısaysa tipin bir önemi kalmıyor. Zengin olmadıkça reddediyor kızlar.
Bence çok saçma.
@düşünmektükenmektir
Dedi ve 1.70 erkeği kısa diyerek reddetti
Okuma yazman da yokmuş desene.
Yazdığın şeyin saçma olduğunu yazmışım.
@düşünmektükenmektir
Saçma olduğunu buraya yazıyorsun ama reelde eminim 1.80 den kısa sevgilin olmamıştır.
cocuklarimiz sirinler mi olsun
Ne yani ucube falan mı olsunlar 🙄
iste o yuzden 180+ zeki erkek lazim hasan
@KillaKedy
Erkek çocukları boy genini anne tarafındaki erkeklerden alır. Kız çocukları baba tarafındaki kadınlardan alır. Kız halaya oğlan dayıya diye boşuna dememişler. Ayrıca Michael Jordan in anne babası 1.75 iken (ikiside), Jordan 1.98 . Hatta sana şunu söyleyeyim aynı boydaki çiftlerin çocukları genelde uzun boylu oluyorlar.
Sen çok mu kraliçesin ki?
Ama zeka boyda değil ki
Peki ya kalbi nasıl olsun
@düşünmektükenmektir seninde 1.80 den kısa sevgilin olmamıştır. Boşuna teselli etme bizi.
dusunmektukenmektir abla bu soran kisisiyle muhtemelen bes bin kez tartistim bi bes bin daha istiyorum ve evet kraliceyim 👸🏻
@soran 150 kizlar olarak cocuklarimizin boylarini riske atamayiz 175 bir kadin uzun kadindir jordani da dogurmayacagiz yapcwk bisi yok 170ler olarak aglamaya dvm
@KillaKedy
Senin çocuğun yine babanın ve erkek kardeşlerinin boy genini alacaktır sonuçta.
sictilar
Boy takıntısı yüzünden siz kızların aklı bulanmış iyice uzun boylu erkek istersiniz ama huyunu suyunu bilmeden bodoslama atlarsınız uzun boylu erkekle evlenmek için. Evlendikten sonrada sıkılırsınız o evlilikten
evet hasan obur 180lerle evleniriz sonra
@KillaKedy
Yani sizin uzun boylu erkek istemeniz tamamen korunma içgüdüsüdür. Keza lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama niyeyse ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz.
2 metreye kadar yolu var diyosun yani 7. ciyede nikah kıyıp 7 kocalı hürmüze çıkar adın şimdiden hayırlı olsun 😂😂
hayir sadece cocuklarimi dusunuyorum dogadaki tum disilerin yaptigi gibi. kadin erkek hak, hukuk, toplumsal vb acilardan esittir biyolojik olarak kimse esit demiyor
Senin gibi boy takıntısı olanlara Allah akıl fikir versin ne diyim
he valla once erkeklere versin akli
@KillaKedy
Yani kadın erkek işimize gelince eşit işimize gelmeyince değildir diyorsunuz.
Boyum 1.70 aklım yerinde çok şükür.
Boy takıntısı olanlar neredeymiş akıl dağıtılırken
@soran osurttun hahssiakjsow bamyanla dusunmeyi birak bebegim
Sen takıntılı biri oldugun için burdaki kızlara yardiriyorsun. Sen önce kendi içinde sıkıntıları cozmelisin. Daha yazdığımı anlamaktan acizsin. 180den aşağısı olmaz diyen kıza yazdım ben
@KillaKedy
Yooo gayette mantıklı düşünüyorum.
@düşünmektükenmektir
Öyle diyorsunuz ama dışarıda hiçbirinizin sevgilisi 1.80 den kısa değil. Seninde 1.80 den kısa sevgilin olmamıştır.
@düşünmektükenmektir
Bu boy takıntısı olayı nedir kızlarda ya anlayamıyorum bir türlü senin bir fikrin var mı bu konuda.
Neymiş efendim erkek uzun boylu olursa doğacak olan çocuklarda uzun boylu olurmuş var mı böyle bir saçmalık nasıl bir zihniyet bu?
amacimiz kisa erkekleri yok etmek hasan
Katilsin sen hain
inşallah evde kalırsın 😂
ins kalirim
@KillaKedy 😏
@killakedy 1.50 boyla uzun erkek bulsan bile çocuğun kendi neslinde kısa olacak en iyisi hiç üreme sen bu sayede gelecek nesle kısa boy aktarılmaz
yavas yavas uzicak
@KillaKedy
Yavaş yavaş mı uzayacak
sen 😅😂 aklını kaçırmışsın sakın evlenme sen sakınn
Kisa kizlar evlenip uremeye kalkarsa zaten cougunuz sirinler olabilir 😂 boy genetiginin sadece babadan gecmedigini anladiginizda buyumus olgunlasmis olacaksiniz
babadan gecicek sus
Hayir alakasi yok babasi 165 70 olup oglu 180 ustu olan tonlarca erkek var
Susmam haklıyım çünkü 😂
tamam da benden uzun boy gecme ihtimali dusuk babasi uzun olmazsa hobbit olacak bebegim ak? babayo uzun secerek ihtimali artiriyoruz
Babadan ne geçecek çocuklara uzun olmak mı 😂 senin bu söylediğin şey tıbba hakaret 😂😅
Evlenme o zaman knk ya da cocuk yapma 😂 seninki bencillik kendini dusunuyorsun cocugunu dusunuyorsan hic evlenmezsin
Sus daha fazla güldürme beni 😂😂😂
Babadan gecmez sadece diyorum ihtimali arttirmaz siz ikiniz kisada olsaniz cocugunuz uzun olabilir bilim sana genetik der bu genetigi biz bilemeyiz
uf sizle evlenmicem diye agliyosunuz 🙄🤙🏻😏
Senin veya onun ailesinde sulalenizde uzun gen vardir ona ceker
bende yok hepimiz 150yiz
Bu arada 183um ben beni bile kisa goruyorsan ben buna gulerim 😂
185 asagis kendine erkek mi diyomus ya 🤣
Aynen knk yanyana dursak gorunmezsin bile djdjdjd
bucur
😂😂
@killakedy o boyla üreme knk çocuğun hobbit gibi olur uzun baba bulsan bile max 175 olur
@KillaKedy
Sen bu akılla alzheimer olursun
hasan Alzheimer boyle mi olunuyo ak 40 yasina gelmissin bilmiyosun hala 😆
kamyon sanane?
Evlenme knk cocugun babasi 195 bile olsa max 175 olabilir cocuk cunku dedesi falanda onemli komple kisaysaniz cok buyuk risk yani uzun geni bitirirsin vallahi
arada bir iki tane 170 adam var bence bisi olmaz
170de kisa ki sjjdjd max 180 olur zaten 20 yil sonra ortalama 185 olcak gibi yani her turlu kisa kalir cocugun
yok kalmicak gorustum ben allahla
Tovbe tovbe ne bicim konusuyor ya
@KillaKedy
Dur hemen olmazsın korkma hemen olmak istiyosan az kaldı alzheimer olmana dengesiz 😂😂
@KillaKedy
Allah o aklı senden alsında ihtiyacı olana versin dicek bişi bulamıyorum seninle uğraşmıcam artık senin gibi cahille baş edemiyorum yıldım senle uğraşmaktan anlayışın kıt çünkü 🥴
ne anlatiyon hala ak bulmaca cozsene sen
Bulaşma bana şeytan 😈 uzak dur benden yazma bana engelle beni ya
@killakedy 170 birisini seversen görürüm
sevdim bile cok gec
Hahahhaha olur arada öyle 170 kısa değil zaten
fakir kısaları sevmiyorlar
@çpkn_kuruFASULYE007
Zengin kısalarlada parası için sevgili oluyorlar.
ilerleme kaydettik bak bakış açında
@çpkn_kuruFASULYE007
Ne yani? Beni değil paramı sevecek kızı ne yapayım. Afedersin malum yere gitmekten tek farkı evlenme durumunda arada nikah olması.
nafaka olan yerde evlenmek saçmalık dostum zaten!
@çpkn_kuruFASULYE007
Hangi ülkede yok ki? Lafta kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir derler ama niyeyse nafakaya gelince çalışıp para kazanmak yerine hemen alırlar. Madem erkeklere muhtaç değiller nafakayı da almasın çalışsınlar.
erkekler uyandı
artık
Kendi boyum 167 ve topuklu giyince 180 e yakın oluyorum o yüzden kısa birini istememem doğal ama bu 150 santimlik kızların da sizi beğenmemesi ayrı komedi o ayrı
Topukluyu boydan saymak da ne bileyim
Düğün de topuklu giymeyecek miyim🤣 ha yinede saymazsak bile 167 kısa değil gayette kızlara göre iyi ortalık 150 liklerle dolu
170 normaldir kızlarda, 167 kısa sayılır
150 li kızlar 180 üstü erkeklerle oluyor hep
@hullysa
Erkekte tabanlık giyer. Topuklu bahane. Ayrıca 1.50 olsaydın da en az 1.80 erkek isteyecektin.
@soran Boyu 150 olanlar bile 190 istiyor biz isteyince mi suç zaten 170 e yakın boyum var bi zahmet hakkim olsun 150 olupta beğenmeyenlere çemkirin siz
@hullysa
Sende 1.50 olsan 1.80 erkek isterdin. Ama 1.80 den kısa erkek herhangi bir kızla sevgili olmak isteyince kabahat oluyor.
Şöyle düşün 190 boyunda bir erkekte 150 boyundaki kızla kendi isteğiyle çıkabiliyor ama bunun tam tersi olunca kiz istemiyor burada sorun 190 lık erkeklerin çok kısa kızlara bakıp egolarını şişirme si
@hullysa umarım 1.80 1.90 erkeklerin hepsi 1.50lik kızlarla olur da siz boşta kalırsınız
Zaten boşum zaten merak etme birisini aramıyorum kendime kariyer yapmakla meşgulüm 🤣🤣 ama sen bence 150 lik bir tane hızlıca tükenmeden bul malum ondan başka şansınız yok ya 🤣
uzun erkekler sana değil 1.50 lere bakıyor diye ağlama
Ben 186yim sevgilim 175. Oluyoruz yani
Tabi canım. Eminim öylesinizdir. Yavaş salla derler.
1.70 gene iyi ya 1.65 olsaydın.
1.80 den kısasını reddediyorlar.
Kız arkadaşım 1.63 ben 1.73
Kankam demek istedin herhalde
Yoo 3 yıllık sevgiliyiz
Demek ki uzun boylu erkek bulamayınca senle sevgili oldu.
İnsanın şansı çok takma illa bulursun ben boya bakarak sevmedim 55im o 80 tamamen şans illa 1.80 olacak dememiştim.
Kesin dememişsindir yalancı
@Karakamyon vallahi demedim bak görmemiştim bile internetten tanıştık. Hatta tanışmadan önce kısa olduğum için 70 olsun falan diyodum çok boy farkı olmasın diye inan bana
Bırak hepinizde aynı teraneler ülkede o kadar 170 175 adam var hiç mi bunlar denk gelmiyor da gidip 180 190 adamlarla oluyorsunuz tabiki denk geliyor ama siz onları görmezden geliyorsunuz kanka çekiyorsunuz 170 olsun diyorsan 180 adamla olmazdın zaten 180 olsun diyen kız internette tanıştığı erkek 170 çıkınca sevgili oluyor mu hayır olmuyor boşa kandırmayın insanları gayet de boya bakarak seviyorsunuz 180 190 sevgililerinizin kolundan utanmadan boya bakmıyoruz demeyin 170 erkekle sevgili olun önce sonra boya bakmıyoruz dersiniz
@Karakamyon iyi misin kanka niye yalan söyliyim çok boş yapmışsın. 1.70 olsa boyuma yakın olur iyi olur diye düşünüyodum sevdiğim kişi 1.80 çıktı. 1.80 çıktı diye yok olmaz ben 1.70 düşünüyodum diyip sevmicem mi. ya da 1.80 olsa iyi olur deseydim de 1.70 karşıma çıksaydı yok olmaz seni sevdim ama sevmeyi bırakıcam 1.80 istiyorum mu dicem. Tabii ki hayır. Sen genelleme yapmışsın herkes aynı değildir. 1.50 boyuma bakmadan 1.80 diye şart koymam ben neden 30 cm farkı göze alıyım. Ama olduysa da oldu sevmişim boyunu görmeden. 1.70 olsaydı da bişey değişmezdi. Anladın?
@ssnnzz hepiniz bunları diyor ama birinizin sevgilisi 1.70 olmuyor hepinizi 1.80+ larla sevgilisiniz dediklerinizin inandırıcılığı yok ayrıca evet 1.80 olsun diyen kız karşına çıkan erkek 1.70 çıkınca hoşlansa da soğuyup red ediyor boyunu görmeden sevdim falan da hikaye eninde sonunda boyunu öğrendin devam etmeni sağlayan şeyi de boyu
@Karakamyon kanka sen iyi misin ne yaşıyosun ya ahshshsh o kadar gülüyorum ki. Tamam sensin kanka tamam. 1.80 beni sevmiş ben onu olay bitmiştir seni acıtan ne. Bak eğer ayrılırsam 1.70 sevgilim olursa sana yazıcam mutlu ol diye. Tekrar söylüyorum genelleme yapma tanımadan okeyy
Gül gül ben de sevdiğiniz uzun pçler sizi anıtsayaca yazdırınca gülüyorum sen yazıl sana da gülerim :d
@Karakamyon sen kafayı yemişsin cidden 1.70 misin yoksa noluyo sana
@ssnnzz puhahahha hemen 1.70 erkek ezikleme moduna geçmiş sonra o 1.70 ler kadın düşmanı olunca ağlıyorsunuz
@Karakamyon ya sen iyi misin bana sataşmanın anlamı ne ben kimseyi eziklemiyorum da seni de anlayamıyorum ahshshsg. 1.75 sevgilim de oldu gayet mutluyduk boy sorun değil ağlayan da yok.
@ssnnzz 1.75 sevgilisi de olmuşmuş allah razı olsun 1.75 sevgilim de :d resmen 1.75 leri aslında sevgili olunmayacak ama lütfedip olmuş gibi anlatıyor ayrıca madem mutluydunuz da niye ayrıldınız
@Karakamyon aüsğdkdkkddk ya yorma be cidden yorma. Her boydan kızla her boydan erkek sevgili olabilir kanka tamam mı oldu mu. Kendisi amerikaya gitti mutlu mutlu ayrıldık kavgasız bak boyla ilgili en ufak sorun yoktu aüdoskdnskdn
@ssnnzz kesin öyle olmuştur bu 1.70 1.75 ler hep eski sevgiliniz zaten birinizin de şuanki sevgilisi 1.75 olmaz
@Karakamyon ok
umarım 170 bir erkek seni anıt sayaca sokar kşar seni
@Karakamyon hadi ordan git kuzum
https://anitsayac.com/ 😂😂😂😂
@Karakamyon sen nasıl bir insansın bu dalga geçilecek bişey mi sence. Sizin gibi zihniyetsiz insanlar olduğu sürece ülke gelişmez. Gülüyo bide insanlarn ölmesi komik mi. Acınacak haldesin. Umarım annenin kardeşinin ya da tanıdığın herhangi birinin başına gelmez
😂😂😂
@Ssnnzz tabi canım ne demezsin? Tamamen şansa 1.80 miş. 1.55 1.60 kızların 1.80 den kısa sevgilisi olmuyor ki. Eminim 1.70 olsa direkt reddedecektin.
@Ssnnzz
Ayrıca 1.75 erkekle en fazla kanka olmuşsundur
Bütün canım beni mi bulur boy umrumda değil diyorum tabi canım öyledir diyosunuz ne isterseniz düşünün size bişey ispat etmek zorunda değilim. Tahminleriniz size kalsın soran olmadı. Bence sizinle boydan değil bu çeneniz yüzünden birlikte olmuyor bu kızlar..
S*lağı canım yapan KS ashdhdh
Zorla birlikte olurlar o zaman
@Karakamyon bir de o kadar boşsun ki burada anında cevap vermek başarı başka işin yok belli ki bak birlikte olmamaları için bi sebep daha çıktı. Zorla da birlikte olmak zorunda değil kimse.
@Ssnnzz
1.80 olsaydık öyle birde sevgilimiz olacaktı ki. Red yeme sebebimiz tamamen 1.80 den kısa olmamızdır.
Yok zorla birlikte olmak zorundalar :d
Yok kanka tipin düzgünse red yemezsin bi boy yüzünden. Tabii sizin gibi genelleme yapmiyim kendi adıma konuşiyim ben. Tipi karakteri iyiyse hiç fark etmiyor 1.80 üstü veya altı. Siz anlamamaya devam edin😃
@Karakamyon yok değiller hayatım😘
@Ssnnzz
Tabi canım. Acaba sevgilin 1.80 den kısa olsa kabul edecekmiydin?
@ssnnzz öyleler biz de zorla beraber oluruz kızlarla rahat ol :d
Tamam kes senin kafada sorun var belli
@Karakamyon tamam kes sesini
Hayır oluyorlar 😄
@Mario45
Kanka oluyorlar
kucuk erkegı napacak
@Aslanlaraslanı
Hani erkeklere muhtaç değildiler.
Boyda keramet var
@SadeceMia
Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri.
Boş yapma
@SadeceMia
Yooo gayet dolu konuşuyorum.
Fiziğe göre aşık oluyorlar o yüzden.🤦♀️😄
@kirazzz3427
Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri.
Bunu bana söyleme abicim bende erkekler ile hemfikirim o tür kızlara karşıyım zaten
@kirazzz3427
Sende öylesindir 1.80 den kısa erkek istemezsin.
Başlarım 180 ne de 190 na da karaker olsun kardeşim.! Karakteri olmadıktan sonra, hollywood yıldızı olsa ne yazar...
@kirazzz3427
Ne 1.80 ne de 1.90 diyorsun haa. Demek ki en az 2 m erkek istiyormuşsun ve 2 m den kısa erkekleri reddediyormuşsun.
Sokayım topunada diyorum noktaaaa...
@kirazzz3427
Verecek cevap bulamayınca küfür.
Katılmıyorum, çok var sevgili olan
Anca 50 60 yaşındaki evli çiftlerde var
@demgüzar
Kanka olan var demek istedin galiba.
O tr kızında var sadece
@AyemTony
Yooo tüm dünya kadınlarında var.
Beniml için 175 okey
@berilmutsuzolanhanii
Kanka olmak için. Ama sevgili olmak için en az 1.80 okey.
Yo sevgili olmak için 175 iyi. Ben 160ım
@berilmutsuzolanhanii
Tabi 1.75 zenginse. O zaman da sevdiğin için değil parası olduğu onla sevgili olursun.
Abi bu ne önyargı ya. Benim hoşlandığım kişi 175 ve asgari civarı maaş alan bir öğretmen
@berilmutsuzolanhanii
Demek ki 1.80 üzeri bulamayınca onu tercih ettin.
Abi senin akıldan problemin falan mı var? Eski sevgilim 187ydi. Sen özgüvensiz olabilirsin ama seni teselli edecek kişi ben değilim bı psikoloğa git
Senin problemin boyun değil kızlarla iletişim kuramıyorsun sohbet edemiyorsun problemin bu eğer 170 altıysan evet boy da büyük problem
@berilmutsuzolanhanii
1.70 im. Ama erkekte problem boy 1.80 altı olmak. Keza bir erkek 1.80 den uzunsa özgüvensiz olsa bile siz kızlar kendiniz yazarsınız. Ama 1.80 den kısa ise ne kadar özgüvenli olursa olsun direkt reddeder hatta bu boyla bu özgüven ne dersiniz. Ayrıca geçmişte gayet özgüvenli iken yazdığım her kızdan direkt red yiyordum.
Özgüvensiz erkeğe 180 olsa da hiç bir kız bakmaz. Ki çoğu erkek 175 civarı ve çoğunun sevgilisi var. Biraz beynini kullan lütfen. Sen şu an da geçmişte de özgüvensizmişsin k yüzden red yemişsin
@berilmutsuzolanhanii
Yooo geçmişte gayet özgüvenli ikende devamlı red yiyordum. Ayrıca erkek 1.80 üzeri ise özgüvensiz olsa bile kızlar öyle birde yazarlar ki hatta erkek rastgele sevgili olmayı teklif etse kabul bile ederler ama erkek 1.80 den kısaysa istediği kadar özgüvenli olsun direkt red yer. Ayrıca yeni kuşak erkekler hep 1.80 üzeri.
Komik duruyor çünkü
Üzdün🥺
@Adinisenkoy43 1.70 normal ne üzülüyorsun
163 üm 😅
@Adinisenkoy43 aynıyız 😬
İyi sendede var mı abla boy takıntısı
@Adinisenkoy43 Abla mı 😅 yok ablası ama absürt durmamalı
Ne diyeyim aramızda 6 yaş var. Mesela senle aynı boyda birini kabul eder miydin 170 olsam zaten iyi
@Adinisenkoy43 Ederim 😅
Ben takıntı yaptım boyumu kız meselesi yüzünden değil ama tipimde yok bunalımdayım
@Adinisenkoy43 daha ergensin bir dur tipin davranışların değişir
Umarım fazla özgüvensizim bu yüzden üniversiteye başlicam bu yıl arkadaş edinsem yeterli
@Adinisenkoy43 Edinirsin merak etme sakin ol biraz herkes sevgili yapmak için kudurmuş ya 😅
Benim var zaten. Mevzu sevgili değil iletişim kurmakta zorlanıyorum o yüzden kızlar umrumda değil zaten. Sadece fazla sessizim
@Adinisenkoy43 ilk ilişkinse normal zamanla onu da aşıyor insan merak etme
Yok sevgiliyle iletişimde değil sorun nasıl sosyalleşeceğimi bilmiyorum, insanlarla tanışacağımı sitede onu arıyorum şu an belki taktik veren olur diye sosyal yeteneğim yok
@Sisifoss_ O yüzden değil güven veremiyoruz size de o yüzden.
@Sisifoss_
Tok açın halinden anlamazmış. 1.80 den kısa bir erkek olup Rex yeseydin bizden beter sevgili yapmak isteycektin muhtemelen. Kız olup bir sürü 1.80 üzeri sevgilin olunca anlamıyorsun bizi.
Bir sürü olduğunu nerden biliyorsun ya 😅bu boy mevzusu kızlarda kilodur canım sizi anlamadığımız için değil takmadığım için sizde takmayın 😬
abla bu kişi 170 zaten takacak bir şeyi yok bide bence çokta aynı şey sanki değil kilo genelde verilebiliyor.
@Adinisenkoy43 siz erkeklerin işi gücü yok saçma sapan işlere takılıyorsunuz 😅 bize göre boy değil sevmeniz değer vermeniz önemli size göre başka şeyler ahh ahh
tartışalım istersen ben bu siteye ilk girdiğimde deney için 1000 kişiye sormuşumdur 160 biriyle sevgili olur muydun diye nazikçe sordum evet diyen insan sayısı bir kaç kişiydi ama bunlardan hiçbiri görünüşe baktığını kabul etmiyordu. haksızsam haksızsın de. sadece kızlardan bahsetmiyorum bu arada boyun çok kısaysa insanlar daha az saygı duyuyor zaten
@Adinisenkoy43 bilemicem baskı altında olan sensin benim şahsi fikrim görünüşe bakarım eğer benim yanımda absürt durmuyorsa sorun yoktur karakter daha fazla önemli benim için tartışmaya meyilli birisi değilim hiç gelemem öyle şeylere 😅 sakin ol
yok sakinim zaten ama kızlar dış görünüşe bakmıyor diyince biri bir şeyler oluyor bana.
@Adinisenkoy43 Tamam ablası ne diyim yani ben bakmam oldu mu 😅
):
@Sisifoss_
Bir sürü olmamışsa bile bir tane olmuştur ve o olan asla 1.80 den kısa değildir. Ayrıca en kilolu kıza bile 1000 tane erkek birden yazar ama 1.80 den kısa erkek her kızdan direkt red yer.
Böyle dert ettiğinizi bilmiyordum 🫡🤷🏻♀️ ne diyim
@Sisifoss_
Erkek olsaydın ve 1.80 den kısa olsaydın sende dert ederdin.
mal oldukları için
Bilmiyorum benim boy takıntım hiç yok.
@SheWolfWoman
Dedi ve 1.70 erkeği kısa diyerek reddetti
🤣🤣🤣🤣
@SheWolfWoman
Yalan mı?
Şu an iftira atıyorsun cevabımı bir daha oku bence.
@SheWolfWoman tabi canım en kısa sevgilin 1.80
🤣🤣🤣🤣🤦
Peki.
Altın oran kanunu geçerli olduğu için.
Koca toplarımı yalasınlar
Benim de sevgilim 1.81 tesadüf mü acaba
Değil tabi ki. Eğer 1.70 olsa direkt reddederdin.
Hmm belki de
Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss tatlısu Feministleri.
Evet doğan çocuklar hobbit mi olsun
Sonuçta erkek çocukları boy genini anne tarafındaki erkeklerden alır. Yani babandan ve erkek kardeşlerinden.
1.50 falansan senin doğuracağın çocuğu 1.81 adam da kurtaramaz gelecek nesli çok düşünüyorsanız siz de üremeyin
@Karakamyon kesinlikle katiliiyorum bunlarin amaci zaten cocuk mocuk degil bunlar bahane cocugum kisa mi kalsin dedikleri bir bahaneden ibaret cok dusunuyorsa evlenmesin
Boyum 1.50 değil bu arada tamamıyla kısmet olarak sevgilimin boyu uzun. Siz sadece takıntı yapıp bize saldırıyorsunuz.
Boyun kac 151 mi? Tam olarak kac
1.65
1.81 yeni nesil için normal bir boy ayrıca kısa erkekler kızlara saldırmakta haklı
165se iyi kisa degilsin zaten 181 erkeklede uyumlusunuz mutluluklar
Teşekkür ederim
Umarım anıt sayaca girersin
Aynısı sanada
Anıt sayaca senin cinsiyet giriyor yalnız 😂
Böyle bir dileğin olduğu için seni erkekten saydığımı kim söyledi
Ne demek rica ederim benim sinir oldugum konu 160in altinda olup erkeklere kisa demeleri 185den asagisina kisa demeleri cahil cahil konusmalari sizinle ilgili derdimiz hic yok boyunuz gayet guzel 150liler kadar da kompleksiniz egonuz da yok
Senin saymana ihtiyacım mı var eksik cinsiyet mensubu
Ya benim sevgilimle çıkma sebebim ne onun boyu ne de başka bir şeyi hatta birçok konuda benden yetersiz sayılır ama onu canı gönülden sevdim. Sadece kısmet yani öyle denk gelmemiz.
@Karakamyon Yürü git hobbit güzel kızlar ancak seninle paran için birlikte olur
Cok sansli ya ☹️ tipi iyi degilse birde bende 183um hic kiz arkadasim olmadi kismetim yok herhalde benim
Ya kısmetten değil senin için özgüven lazım. O yerine gelirse kim bakmış kim bakmamış değeri olmaz senin için.
Oz guvenim yok evet :(
Sen onu geliştirmeye bak
Bize ne aq senin maymun sevgilinden :d ikinizin de b0k pçi olduğuna eminim :d
Zaten siz boy ya da parayla satın alınan varlıklarsınız :d
İşine bak!!
Kısa diye
Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri.
Abi bana niye diyorsun bunu git o dusuncedekilere soyle
@tucee022
Öyle olmayan kız varmıymış.
Var var karakter olmadıktan sonra sadece sırıktan farkı ne ki
@tucee022 ama karaktersiz olsada her kız uzun boylu erkekleri tercih edip kısa boylu ve karakterli erkekleri reddediyorlar.
Ne diyim onlar düşünsün
@tucee022
Sende 1.80 den kısa erkekleri reddediyorsundur
Hayır
@tucee022
Hayır dediğine göre demek ki 1.85 den kısa erkekleri reddediyorsun.
Offff
@tucee022
Yalan mı
Yalan
@tucee022
O zaman demek ki 1.90 dan kısa erkekleri reddediyorsun.
Yok knk 4 metre bilemedin
@tucee022
4 m erkek olsa en az 4 m sınırı koyarsınız
Aferin böyle akıllı ol
yo ben oluyorum
Kanka oluyorum demek istedin herhalde
boyu çok önemli değil benden kısa olan bi sevgilim olmuştu ve çok seviyodum
Demek ki kendisi zengindi. Uzun boylu bulunca terk ettin değil mi?
ya ne kadar sığ bi düşünce demekki hayatın boyunca hiç sevilmemişsin ve kendini böyle avutuyosun yazık
Evet sevilmedim. Sebebinide yıllar sonra anladım. Boyumun kısa olmasıymış.
180 altı erkeği kim ne yapsın ya iýy
Yaşın kaç kız zilli
@Fakuli 27
Sana foto atıyım
Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri.
cekici degiller
Çekicilikten değil koruyamayacağını düşündüğünüzden. Keza lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri.