Kadınlar 1.80 den kısa erkeklerle neden asla sevgili olmuyor?

Kadınlar için tek kriter boydur 1.80 üstü bir erkek vasfısızın teki olsun kadınlara başarılı önemli biri gibi gelir 1.80 üstü adam manyağın teki olsun kadınlara iyi bir insan gibi gelir, ama 1.70 lerde bir erkek dünya iyisi olsun kadınlara kötü kalpli manipülatör gelir, 1.70 bir adam isterse atomu parçalasın kadınlara vasıfsız gelir. Özetle yok başarılı ol yok iyi insan ol yok ağzın laf yapsın bahanedir tek kriter boydur uzun olan bir erkek a*talın teki olsun ruh hastası olsun kadın o erkeği zeki iyi kalpli algılar.

Kadınlar 1.80 den kısa erkeklerle neden asla sevgili olmuyor?
Cevapla