Kadınlar neden 1.80'den kısa erkeklerle sevgili olmazlar?

Boyum 1.70 diye bugüne kadar yazdığım tüm kızlardan red yedim. Hepsininde sevgilileri şuanda 1.80 üzeri. İşin ilginci benim boylarımda ne kadar erkek görüyorsam Hepsi yalnız geziyor. Galiba benim gibi 1.80 den kısa erkeklerin yalnızlığa alışması gerekiyor.

Kadınlar neden 1.80'den kısa erkeklerle sevgili olmazlar?
Cevapla