Yakışıklıyım, statüm yüksek, boyum 176 kilom 74, kız ortamım da yok aşağıda detaylı anlattım. Hayatıma bir kız girmesi çok mu zor?

Yakışıklıyım, statüm yüksek, boyum 176 kilom 74, kızlara açılmıyorum sadece gelen teklifleri değerlendirmek istiyorum. Kızlardan herhangi bir teklif beklemekteyim.(Bana bakan benimle bakışmaya çalışan birçok kız oluyor benden hoşlanıyor olduklarına şüphem yok). Kız ortamım da yok bu arada, arkadaş bile yok kızlardan. Hiç sevgilim olmadı. Kızlara açılmak istemiyorum çünkü işime odaklı yım ve gururlu, biraz da egolu bir yapım var.
Benim hayatıma bir kız girer mi sizce? Çok mu zor?
Yakışıklıyım, statüm yüksek, boyum 176 kilom 74, kız ortamım da yok aşağıda detaylı anlattım. Hayatıma bir kız girmesi çok mu zor?
Cevapla