Kızlar, 180 cm boyum 100 kiloyum. Sevgilim hiç olmadı. Suç bende mi dış görünüşüm ne iyi ne kötü. Ne dersiniz?

180cm boyum 100 kiloyum hic kiz arkadasim sevgilim olmadi dis gorunusum ne iyi ne kotu suc bende mi karakterim biraz fazla kiskanc ve sahiplenen biriyim durust anlayisli guvenilir biriyim nedendir ne dersiniz?

Kızlar, 180 cm boyum 100 kiloyum. Sevgilim hiç olmadı. Suç bende mi dış görünüşüm ne iyi ne kötü. Ne dersiniz?
Cevapla