Ayrılma süreci benim görüşüm o ki 2 hafta kadar sürdü artık bana bişeyleri anlatmadığını derdini paylaşmadığını farkettim benimle paylaşmak istediğin bir şey var mı diye sık sık sordum bir gün ondan whatsappını aldım whatsweb uygulamalarıyla telefondan telefona mümkün
Yani geçen konuştuk whatsappını almıştım dedimki bu mesajlar eksik silmişsin hayır silmedim dedi madem sildim kimi silmişim söyle dedi Bende birisini söyledim konuşmuyoduk zaten ondan sildim dedi Başka birini sordum o onun arkadaşı falan konuşmadık dedi Neden yalan söylüyorsun ki dedim Benim kızacağımımı düşünüyorsun dedim Galiba evet dedi Ben kızmam ama bana yalan söylemen ne kadar doğru dedim falan
Bide başka numaradan denedim ırmağı Ordan onunla baya konuştu yani belkide akrabadır arkadaşımdır diye düşünmüştür diyorum içimden ondan öyle yapmıştır kim olduğunu öğrenmek istemiştir dedim Bu yaptığımın ne kadar yanlış olduğunu biliyorum
Neden benden bişeyler saklamak istiyordu anlamıyordum neyse benimle konuşmak istemedi kaçtı falan biraz 1 - 2 gün sonra aradım ben senin arkadaşlarına karışmicam tabi telefonu çok fazla aradım çok fazla mesaj attım ondan sonra ulaştım o hün anlaştık ve düzelttik
İnstagram şifresini istedim birisi ona yazdı kimlik bilgileri falan panelden almış kıza atıyor normal konuştuk sesli mesaj attım 1 tanede benim kim olduğumu fark etsin diye gece 3buçukta uyandım bi baktım şifre değişmiş bu konuda hiçbir şey söylemedim ama içten içe çok kırıldım.
O günün akşamına ben whatsapp mesajlarını zaten görüyorum buna okul arkadaşının biri bişey ikram olarak vermiş bizim kız gitmiş bunu almış guruba fotoğrafını atıp sağol demiş gurubunda birisi "herkes bunu biliyor apo Irmağı seviyor" "Irmak ta apo'yu seviyor" ırmağa "sana yenge demek istiyoz" gibi bişeyler demişlerdi O mesajlara sadece "susmak istiyorum" dediğini gördüm ondan sonra çıkış yapıldı zaten Benim bunları gördüğümü farkedince erişimi kaldırdı ırmak
Ben onun hayatına fazla dahil oldum arkadaş ortamına fazla karıştım mesajlarını sürekli okudum ve buda ona sıkıcı geldi ve bunu bana söylemediği için fark edemedim ama bidaha yapmamam gerektiğini kesinlikle biliyorum ve yapmicam da.
Ama o saatten sonra benim çok sinirli olduğumu düşündü galiba benim onlarca mesajıma ve aramama cevap vermedi ertesi gün engelledi ve akşamınada arkadaşından onun benden ayrıldığını ve konuşmak istemediğini öğrendim.
Ve şu an onunla aynı hatalar bidaha olmaması garantisi ile yeniden olmak istiyorum ve ne yapmam gerektiğini bilmiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer