Ben ayrıldım ama aşk acısı çekiyorum ne yapmalıyım onu hala özlüyorum ama dönmek de istemiyorum?

Yürütemiyorum diyerek ayrıldım uzak ilişkiydi daha da zorlamak istemedim ama canım acıyor çünkü onu seviyordum buna mecburdum daha da bağlılık olmasını istemedim geri de dönmek istemiyorum vazgeçsem geçemiyorum napıcam ben?
Ben ayrıldım ama aşk acısı çekiyorum ne yapmalıyım onu hala özlüyorum ama dönmek de istemiyorum?
Cevapla