Dünyada Erkekler var diye intihar edecek haldeyim ama hala hayatımın aşkını arıyorum?

Okadar çok kötülük yaptılar ki ve bir de felsefik fikirlerim var onları sevmemeye dair ama hala instada erkek arıyorum ( ciddi birisini) bilmiyorum hormonlarımızın esiri olmak zorundayız. Hayat çok saçma intihar etmek istiyorum ama birisini de aramaktan alıkoyamıyorum kendimi içimdeki kız pes etmiyor neden bilmiyorum. Nefret ediyorum babamdan bile ama hala erkek arıyorum instada falan. Evden çıktıgım yok zaten.

Güncellemeler
1 yıl
Sadece canım sıkılıyor belki de. Ben aslında çoğu zaman sadece duygudaş insanlar arıyorum. Kim bilir belki Buldugum erkekle beraber intihar ederiz.
Dünyada Erkekler var diye intihar edecek haldeyim ama hala hayatımın aşkını arıyorum?
Cevapla