Neden hiçbir erkek peşimden koşmuyor ben sevilmicem hayatımın sonuna kadar?

yanlış anlaşılmayayım böyle erkek manyağı biri değilim tam tersi derslerime odaklıyım. ama bazen insanın hoşlandığı beğendiği kişiler oluyor o kişiler ya sevgili yapıyor bi kere de birine açıldım beni reddetti falan. bu hep böyle devam edicek sanki hiç sevilmicem. neden beni kimse sevmiyor?

Neden hiçbir erkek peşimden koşmuyor ben sevilmicem hayatımın sonuna kadar?
Cevapla