Sevmeye, sevilmeye ve evlenmeye karşı ümidimi yitirdim. Sonsuza kadar yalnız mı kalıcam?

önceden 20li yaşlarıma bel bağlar geleleceğe ümit besleyebilirdim ama 29 yaşına girmemle tüm ümitlerimi yitirdim. hiçbir zaman sevildiğim birini sevip evlenemiycem. ailem olmayacak. yalnız ölücem. hep eksik, sığıntı, tamamlanamamış gibi hissedicem. biriyle karşılaşıp beraber yaşamaya dair bi kaderim olduğuna inanmıyorum artık. olsaydı zaten şimdiye kadar olurdu. böyle yaşamaya nasıl tahammül edicem?

Sevmeye, sevilmeye ve evlenmeye karşı ümidimi yitirdim. Sonsuza kadar yalnız mı kalıcam?
Cevapla