Ben artık sevilmek ve evlilikten ümidimi kestim. Sadece kendimin olduğu bir hayat senaryosunda mutsuz olur muyum?

artık biri tarafından sevilip değer görmek, evlenip hayat arkadaşı olmak gibi beklentilerden ümidimi kestim. mantıken olsaydı bu yaşa kadar olurdu, olmuyorsa olmuyordur. ümit bağlayıp hayal kırıklığına uğramanın ve duygusal olarak boşa yorulmanın anlamı yok bana göre. bu nedenle de tüm hayatımı kendimle başbaşa bir senaryoda kurgulamak istiyorum fakat mutlu olabilmem için nelere ihtiyacım var bu senaryoda?

Ben artık sevilmek ve evlilikten ümidimi kestim. Sadece kendimin olduğu bir hayat senaryosunda mutsuz olur muyum?
Cevapla