18 yaşındayım o 24 yaşında evden işe işten eve gelen biri. benimlede normal konuşuyor absürt konulara girmedi. bu iyi bir şey mi?

18 yaşındayım o 24 yaşında evden işe işten eve gelen biri. benimlede normal konuşuyor absürt konulara girmedi. bu iyi bir şey mi?
Cevapla