Her yerden engelleyen eski sevgilimin iş yerine gidip yüz yüze konuşmak saçma mı?

3 ay önce ayrıldık. Ayrılık sebebimiz Çalıştığım yerden bir kız bana hediye almıştı. Sevgilimle otururken bunun mesajı geldi ben de gösterdim. Sevgilim kızı aradı bir kaç sert laf söylemiş. Sonra olay benle sevgilimin arasında büyüdü ben gururum yüzünden biraz sert davrandım. Olayı bir de ondan dinleyim dedim diğer kızı aradım. Sevgilim aramama tamam demişti ama sonrasında o kızı niye aradın dedi. Kızı engellemiştim sonra kendimi rezil hissettiğim için engelini kaldırdım ama yazışma falan olmadı. Sevgilim bunu öğrendi ihanet ettin, aldatmaya yaklaştın deyip ayrılmak istediğini söyledi. 4 yıllık ilişki bu sebepten dolayı bitti 3 aydır ara ara yazıyordum çabalıyordum o da istemediğini söylüyordu ama bazı söylemleri benden daha çok çaba bekliyor gibiydi. En son olarak 1 hafta önce iletişime geçtik bağırdı çağırdı hatamı söyledi aklımın diğer kıza kaydığını onu savunduğumu vs. söyledi. Başlarda kızı aramasını hata olarak kabul etmişti ama etrafının dolduruşuna gelmiş. Benim hatam yok bütün hata senin o engeli kaldırmayacaktın dedi kendini savundu ve engelledi. (Başkasını bulmamış, önceden kafasında kurmamış ayrılmayı, sadece bu olay oldu aramızda buna göre yorumlayın)

Her yerden engelleyen eski sevgilimin iş yerine gidip yüz yüze konuşmak saçma mı?
Cevapla