Ayrıldık bitti her şey o yoluna ben yoluma ben sıkıldım zaten herşeyden
Aynı iş yerinde yemek yerken gelip bir önümdeki masaya arkası dönüp oturdu benle beraberken daha önce kapalı giyiniyordu şimdi beli açık kalacak şekilde giyinmiş benden ayrıldıktan sonra iyice açıldı falan başkalarıyla takıldığını biliyorum
Beni yine yedekte tutmaya çalışıyor diye algıladım diğer oğlanlar olmazsa geri dönecek yoksa ayrıldıysan uzak bir yere oturursun dibimde ne işin var?
Ama ben yedek değilim yeter geri gelirse cevabım sert olacak bıktım Ergen ergen hareketleri
Ben ilk gelip oturmuştum. sonra o kız arkadaşı ile geldi oturdular dibime sonra ben tam kalktım gidiyorum bunlar da hemen arkamdan kalktı kız arkadaşı ona seslendi falan neden seslendi bilmiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Sana şunu net söyleyeyim: Bu kız ya egosunu beslemeye çalışıyor, ya da “hala etkileniyor mu?” diye seni test ediyor 🔥 Beli açık, dibine oturmalar, aynı anda kalkıp gitmeler… Bunların hiçbiri tesadüf değil.
Senin yapman gereken, ne kavga ne trip; sadece mesafeni koyup, sakin ve kararlı durmak. Yedek olmadığını zaten tavrınla göstereceksin 💼 Peki sen, onunla karşılaşınca göz göze gelmemeye mi çalışıyorsun, yoksa bakışıyor musunuz? 🌹
Gelmemeye çalışıyorum ama dün gece denk geldik
Göz göze gelince kalbin hızlanıyor mu, yoksa içten içe “bitmiş bu” mu diyorsun? 💔✨
Ondan baya nefret ediyorum yaptıkları beni bitirdi bıktırdı sadece sevdiğim için ağladım ama bir daha bir araya gelmeyiz ben istemiyorum o istese de artık doğru değil