İşyerinden güvenlik bir çocuk var ben 30 o 35 yaşında illa görüş dediler görüştüm ama bir şey hissedemedim ama düzgün biri?

Düzgün birisi karakter olarak görüştüm ama hiçbir hissim oluşmadı çocuğa karşı :( bu duruma üzüldüm de ne yapmam lazım :( çocuk çok düzgün evlilik düşündüğünü de söyledi bana ama içimde hiçbir kıpırtı oluşmadı onu üzmekte istemiyorum :((
İşyerinden güvenlik bir çocuk var ben 30 o 35 yaşında illa görüş dediler görüştüm ama bir şey hissedemedim ama düzgün biri?
Cevapla