Hoşlandığım hatta daha önce kendisine bunu belli ettiğim bi erkek var benden on yaş küçük iş ortamında denk geldikçe?

Konuşmalarımız felan oldu arkadaşları bile anladı benim niyetimi :)) geçen sene kahve felan da içtik akabinde görüşecektik yine teklif benden gitmişti ama kısmet olmadı. Sonra hiç karşılaşmaz olduk derken iletişim de koptu ama geçen gün tekrar denk gelince yani beni görünce içi gitti yüzünden anladım bunu. Sizce son bir kez daha yanaşayım mı açık açık onu tanımak istediğimi mü belirteyim yoksa arkadaşça yanaşıp tekrar konuyu görüşme muhabbetinemi getireyim?

Hoşlandığım hatta daha önce kendisine bunu belli ettiğim bi erkek var benden on yaş küçük iş ortamında denk geldikçe?
Cevapla