Eximle aynı üniversitedeyiz ünimiz çok büyük degil ama küçükte degil yani görmek istemem okuyunn tamamını://?

Aramızda sorunlar oldu baya ve okul bitince ayrılmıştık. Ben denk gelmek görmek hiç istemiyorum bunun stresini yaşıyorum kendimi kötü hissederim (ben ona barısmak için yazmıştom kabul etmemişti ) yani aynı bölümde degiliz şükürler olsun ama bu konuda destekk verin ihtiyacım varr ://
Eximle aynı üniversitedeyiz ünimiz çok büyük degil ama küçükte degil yani görmek istemem okuyunn tamamını://?
Cevapla