Eşim iki üniversite bitirmiş ama ben lise mezunuyum sizce büyük bir eksik midir lütfen detayi okur musunuz?

Eşim iki üniversite bitirdi ben ise lise mezunuyum eşim beni annesi ile gördü beğendi 6 ay önce evlendik severek yani ilk başlarda sorun etmiyordum ama eşimin tüm arkadaşlarının eşleri üniversite bitirmiş eşimin arkadaşının karısı yemekte bana aaa sen lise mezunu musun neden okul okumadın dedi oradaki herkesin yüz ifadesi çok kiriciydi üstüne eşim hiç bisey demedi hüngür hüngür ağlıyorum odada gelip özür bile dilemiyor eve geldiğimiz gibi tartıştık odasına çekildi çok ama çok üzgünüm tam bi hayal kırıklığı..

Eşim iki üniversite bitirmiş ama ben lise mezunuyum sizce büyük bir eksik midir lütfen detayi okur musunuz?
Cevapla