- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
1 yılMerhaba,
https://m.youtube.com/watch?v=aIUl59K7egU
Sahiplenici olması hoşuma gider, ben hem korumacı hemde sahiplenici olurum da yani ne bileyim bir kadın tarafından korunmak istemem! 😅
O ne öyle, soğan erkeği miyim! 😅
Erkeğim ben erkek, sert erkek! 😅110 Yorumla- 1 yıl
masallah masallah 😂
- 1 yıl
Teşekkür ediyorum 😅 Küçük bir çocuk bile korur sevdiğini, korumacı olur, korumayanların canı cehenneme
Mesela geçenlerde Camdan megafon ile bağırıyorum
Polis megafonu
İçeridekiler etrafına sarıldı hiçbir yere kaçamazsınız teslim olun 😅
Herkes cama çıktı falan 4 katta oturuyorum
Sonra başladım işte overlok makinesi ayağınıza geldi halı kilim paspas kenarına halıfleks kenarına
Neyse WhatsApp'tan bir mesaj geldi abi Halil İbrahim türküsünü açar mısın açarız kardeşim dedim açarız
Bir tane komşu var çok sinir oluyorum ona çok tartıştığımız oldu küçüklüğümden beri sevmem hatta geçen gün birbirimize girecektik ama benden büyüktü ya ondan bekledim ilk vuran olmayı sevmiyorum
İlk o vursun ki kendimi savunayım
Neyse işte polise şikayet etmiş
Hemen şarkıyı kestim 10 yaşında çocuk abi diyor polise şikayet etti seni kaç evin kapısından çıktım aşağı doğru iniyorum bir mesaj daha abi polisler geldi hızla binanın bodrumuna girdim
Küçücük çocuk diyor ki kardeşlerin var abi diyor rahat ol biz buradayız abi diyor parka geliyorlar abi şurada oturuyoruz bir şey olursa buradayız mutlu ediyorlar beni 😅
Mesela teyzem kız kardeşime kızıyordu yeğenim 5 yaşlarında gittim mutfaktan bıçak aldı teyzemin sırtına batırdı
Sırtında kaldı bıçak yeğenim diyor ki
Ona kızma ona kızma ama ona kızdın ona kızdın
Küçücük çocuklar bile korurken sevdiğini ne diyebilirim ki - 1 yıl
kesinlikle oyle, cocuklar bile yaparken yapmayanlar utansin
- 1 yıl
Gözden kaçmış bu üzgünüm. Şok oldum. Utansınlar lanet olası pislikler
- 1 yıl
sorun yook, tesekkur ederim
- 1 yıl
Sevindim, ricalar ve iyi akşamlar 🌸🌸
- 1 yıl
sana da iyi aksamlar
- 1 yıl
Gamsimida 😅 Teşekkür demek Korece sskdkd
- 1 yıl
guzelmis 😄
- 1 yıl
Hihi 😅Hehehe
En İyi Cevaplar
1 yılKorumacı veya sahiplenici bir tavır, birçok insan için cazip çünkü bu tür davranışlar güven ve destek hissi yaratır. Ancak bu tavırların aşırıya kaçması veya özgürlüğü kısıtlaması durumunda, kişinin kendini boğulmuş veya baskı altında hissetmesi de mümkündür. Bu tür davranışların etkisi kişisel tercihlere ve ilişkideki dengenin nasıl kurulduğuna bağlı olarak değişir. Ben de dozunda korumacı ve sahiplenici tavrı severim.
10 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. Milletimiz de ağır bir denge sorunu olduğu için sahiplenmeyi , korumayı baskilamak, psikolojik şiddet, ergence tavırlar olarak yansitabiliyorlar.
Böylesi bir davranış sahiplenme değildir, eziklik, ego tatmini ve narsistliktir.
Her daim varlığını iyi kötü her anda hissettirmek huzur vermek, güven hissi oluşturmak gerçek sahiplenmektir.
Bu tarz birini her kız istisnasiz ister.17 Yorumla- 1 yıl
tamm da dedigini dusunerek yazdim, tesekkur ederiim
- 1 yıl
kesinlikle ya, hayvan miyiz ki sahiplenecek deniliyor. kastettigimiz o degil iste niye bos bos yoruyorsun ki kafanda o tarafa, ayy fenalar
- 1 yıl
yok ya onlara ahahhahahsha
- 1 yıl
anlastiik 🤝🏻
Hayatıma aldıysam o kişiyi sahiplenirim. Ona ben sahibim başkası değil. Bundan ötürü korurum, sahiplenirim. Başkası benim kadınıma yan gözle baksın o gözünü bir tarafına sokarım şahısın.
11 Yorumla- 1 yıl
masallah diyeliim
Yapay Zeka Cevapladı
Ayy, resim tam efsane, adeta birer Hollywood yıldızı gibi! 😎 Karşı cinsin korumacı/sahiplenici tavırları bazen gerçekten etkileyici olabilir, güven duygusu sağlar. Ama tabii ki aşırıya kaçmadığı sürece hoş. Yani her şeyin fazlası zarar 😂 Senin bu konuda düşüncelerin neler? 🌸
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
43Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.
1 yılBiraz kıskanılmayı severim ben
117 Yorumla- 1 yıl
biraz mi 🙄
- 1 yıl
Fazla mı yoksa 😂
- 1 yıl
mazosist gibi 😂
- 1 yıl
Kısmetimi kapatacaksın 😂
- 1 yıl
aa yoo izin vermem buna, kismetin bi gelse ben tutup sana getiricem 😂
- 1 yıl
Gelmesin boş ver 😂
- 1 yıl
niyee
- 1 yıl
Küstürdüler beni 😂
- 1 yıl
kiiimm
- 1 yıl
Uzun zaman oldu 😇
- 1 yıl
sen de evde kalmis kiz gibisin, evlendiricem seni kusura bakma yani 😂
- 1 yıl
Benzetmeye bak 😂😂
- 1 yıl
ne deseydim yalan mi 😂
- 1 yıl
Çok üstüme geliyorsun 😂
- 1 yıl
kusme kusme ben sana kotu bir sey der miyim hicc 😌
- 1 yıl
Demezsin ona şüphem yok cansın😇
- 1 yıl
sen dee
1 yılElbette hoşuma gider arkamda duran biri
40 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı. Hoşuma gider ama , hani nerede öyle biri
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
u 1 yılEtkiler, korumacı olmasını çok isterim gözünden sakınmasını elimi tutmasını, kalabalık bir konser alanında sıkıca elimi tutacak kadar korumacı olsun.
41 Yorumla- 1 yıl
ben dee
- Aşk İlişkileri konusunda 994 cevap paylaştı.
1 yılSahiplenen erkek böyle olur.
11 Yorumla- 1 yıl
ama cok tatli bu 😂
Kesinlikle etkiler. Kendimi sahiplenmis ve değerli hissettirir bana.
29 Yorumla- 1 yıl
duseriz dimi ya
- 1 yıl
tam da abime benziyodu ya, keske koymasaydim gercekten nazar bi bela 😓
- 1 yıl
kalkmiyo ama kocan senindir merak etme 😌
- 1 yıl
sen iyisin yabancim ama kocan da adam ciktiii
- 1 yıl
😂😂
1 yılBen bana miyavlamasından etkilenirim. Gerisi değişir
15 Yorumla- 1 yıl
senin neyini korusun zaten valla kendini korursun
- 1 yıl
Çok şükür Dağ Aslanıyız
- 1 yıl
masallah masallah
- 1 yıl
Tesekkurlerr
- 1 yıl
ricalarr
1 yılEvet etkilenirim
Hele fizik o resimdeki gibiyse
Aynı olmaz da benzeri mükemmel
11 Yorumla- 1 yıl
bulsak biz de yicez hayatim 🙄
1 yılEtkilemek ne kelime bacım öldürür düşürür çıldırtır... Sjsjdbekdl
11 Yorumla- 1 yıl
ay ay ayyy
Ben kendimi zaten koruyabilirim. Ama düşünülmek beni etkiler
12 Yorumla- 1 yıl
evet dusunulme anlaminda hani zarar gormeni istememesi gibii
1 yılYani değer gördüğünü hissettirir bence insana. Tabi dozunda olduğu surece
11 Yorumla- 1 yıl
kesinlikle oyle
1 yılErkeğe daha çok yakışsa da kadında da bir miktar olmalı çok abartmadan..
10 YorumlaKarşı cinsin korumacı sahiplenici duygusu çok saçma.. bu karşı cinse güvensizlik, kendinede özgüveni eksik demektir.. karşı cins o yaşa sensiz geldi ya neyin kafası bu
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılGerçek anlamda korumacı, sahiplenen tarafta kalabilen ve hislerim olan biri ise evet. Ama herhangi bir hissim yoksa veya özgürlüğüme müdahaleye giriyorsa itici gelir.
10 Yorumla
1 yılBeni düşünerek ve değer vererek yapıyorsa etkiler. Ama kıskançlık vs saçma sapan nedenlerden yapıyorsa da uzaklaştırır.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılSahiplenici Korumacı biriyim… karşı cinsten korumacı değil ama dişil bir sahşplenme olabilir
18 Yorumla- 1 yıl
oyle olur zaten
Cevap sahibi1 yılÖyle mi
- 1 yıl
evet
Cevap sahibi1 yılSöz mü
- 1 yıl
soz verecegim bir sey yok
Cevap sahibi1 yılHava da kalır ozaman
- 1 yıl
kalmaazz
Cevap sahibi1 yılSöz verrrr
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Fazlası beni boğar. Kendimi korurum kafasındayım öyle de yaptım bu güne kadar. Ondan önce nasıl geldiysem öyle de giderim diyorum
10 YorumlaBen kafes dövüşçüsü bir sevgili istiyorum
15 Yorumla- 1 yıl
seninle de dovusurse nolur narcos 🙄
- 1 yıl
hayat sana guzel
- 1 yıl
nazar degmesin diyeliim
1 yılGerçekten sahiplenmek istiyorsa evet ama numaradan falansa uzak dursun
20 YorumlaBu bana ilgisi ve duyguları olduğunu hissettirir ve hoşuma gider. Ama aşırı olursa rahatsız olurum.
20 Yorumla
1 yılÖyle olmasa zaten senin neden sevgilin ki? Sevdiğin insanı sahiplenmez misin?
10 Yorumla
1 yılMal gibi ne yapip edecegime karisarak sahiplenmedigi surece bence etkileyici.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 526 cevap paylaştı. En düştüğüm konulardan biridir.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 465 cevap paylaştı.
1 yılBazen. Aşırı olursa babam gibi hisseder soğurum.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 456 cevap paylaştı. Duygusu olan etmilenir duygusuz insan için bir şey ifade etmez işinin bitmesine bakar
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılben öleyim korumacı sahiplenıcıyım bu huyumu sevmiyorum
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı.
1 yılKorumacı tavır güzel olur ama abartı ya da samimiyetsiz şekilde olmaması gerek.
10 Yorumla
1 yılAbartmadığı sürece etkiler ancak aşırıya kaçarsa sıkar bir süre sonra.
10 YorumlaBırakın reşit olmuş herkes kendini korur...
Herkeste bir güvensizlik var maalesef10 Yorumla
1 yılAnaç mı olacak 😂 bazen hoşuma gşder 😂 ben bebeği olurum 😇 saçımla, yüzümle, elimle, ayağımla oynasın 😇 beni eliyle beslesin filan 😂 😂
04 Yorumla- 1 yıl
muhtemelen anac olur kiz
- 1 yıl
Olur olur severiz bazen. Yukarıda dediklerimi yapsın bana 😂
- 1 yıl
duyurulur ahshahs
- 1 yıl
Bul beni 😂 😂
Gizli Üye(25-29)1 yılEtkiler de b**kunu çıkarmaması lazım seviyeli olursa alışırım uyarım yormam ama bi öyle bi böyle beni darlarsa hadi abicim derim hadiii
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. bir kız beni sahiplenip koruyabiliyorsan bundan nasıl etkilenmiyim hahaha
10 YorumlaTabii ki etkiler.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. Elbette etkiliyordur hanımefendileri ayarı kaçırmamak gerek
10 Yorumla
1 yılKızlara sormak lazım koruma işi erkeklerde 😂
182 Yorumla- 1 yıl
bayiliriz bayiliirrr
- 1 yıl
Bu güzide bilgiyi saklayacağım zamanı gelince kullanırım 😂
- 1 yıl
sen evde kaldin ne zamani gelmesi dede
- 1 yıl
Belli olmaz bakarsın biri şıp diye çıkıverir 😂😂😂
- 1 yıl
tabi tabii
- 1 yıl
Umutsuz vakasın sen ha insanın mutluluğunu kursağından söküp alıyorsun 😂😂
- 1 yıl
sen bana laf soylerken iyiydi aglaa
- 1 yıl
Demek ki öncesinde sen de ağlamışsın iyi bari eşitlendik 😂😂
- 1 yıl
yarabbim su sitedeki giciklari bogazlama firsati istiyorum ya, biri de sen
- 1 yıl
Boyun yeterse dene 😂😂 bacak kadarsın zaten
- 1 yıl
ya goren de 1.95 sanacak sensin bacak kadar
- 1 yıl
191'im ve bence yeterli 😂😂
- 1 yıl
ee benim boyumu bilmeden bana nasil bacak kadar diyosun 🙄
- 1 yıl
Biliyorum canım 110 boyundasın 😂😂
- 1 yıl
uf kiskan, 173 boyum. 18 cm ile neyin havasini yapiyosun 😒
- 1 yıl
18 cm küçük mü 😂😂😂
- 1 yıl
evet kucuk
- 1 yıl
Yerden bitme fazla ileri gitme ula 😂😂😂😂😂😂 yer elması yav
- 1 yıl
abdullah seni gebertmiyim engellerim bak
- 1 yıl
Senin yüzünden adımı gerçekten Abdullah sanacam 😂😂😂
- 1 yıl
ne ki
- 1 yıl
Ufuk
- 1 yıl
alaka seviyesi mukemmelmis ahahshahhshshahs
- 1 yıl
Enteresan 😂😂 ikimizin baş harfleri yan yana gelince Trabzonlu oluyoruz 😂😂😂😂😂
- 1 yıl
ya ikimizin bas harfleri niye yanyana gelsin acaba?
- 1 yıl
Ajan gibi her şeyi sorguluyor ula 😂😂😂😂 alt alta yorumlar olduğu için gözüme takıldı
- 1 yıl
iyi inanmis gibi yapiyim aglama diye 😂
- 1 yıl
Beni ağlamaktan kurtardığın için teşekkür ederim 😂😂😂😂 uyuza bak egoya bak 😂😂😂 birde bana kendini beğenmiş der
- 1 yıl
rica ederim kiiz her zaman, ne egomu gordun ya mutevazilikten kiriliyorum ben bi kere
- 1 yıl
Tabii canım sen hiç egoist olur musun? Son derece mütevazı ve hoşgörülü birisin 😂😂
- 1 yıl
tesekkur ederim abdullah ne kadar kibarsin 😌
- 1 yıl
Öyleyim tabii bu devirde benim gibi centilmen zor bulunur beni alan yaşadı 😂😂
- 1 yıl
kim seni alsin, bu giciklikla ugrasacak kafaya yat kalk sukret
- 1 yıl
Beni alan çok 😂😂😂 ama ben henüz karar veremedim
- 1 yıl
soyle de bi rehabilitasyona gotureyim onlari 😂
- 1 yıl
Kendinde işe yaradı mı 😂😂😂
- 1 yıl
yaramadi ben hala deliyiiimmm
- 1 yıl
Kimin delisi acaba 😂😂
- 1 yıl
bu gidisle kara topragin ahshahshshhahs
- 1 yıl
Merak etme helvan bana emanet 😂😂😂
- 1 yıl
canimsin adam gibi adam, fistikli yap millet dua etsin bari arkamdan 😌
- 1 yıl
Her yıl ölüm yılını kutlayıp helva dağıtacağım merak etme huzur içinde uyu 😂😂😂
- 1 yıl
abdullah catli gibi an beni 😭
- 1 yıl
Süleyman Çakır gibi anacığım cüce rahat ol 😂😂
- 1 yıl
yalniz cuce demezsek?
- 1 yıl
Tamam bücür demem bir daha üzülme sen 😂😂
- 1 yıl
uf sus be sensin bucur
- 1 yıl
Aşağıda havalar nasıl canım güzel mi 😂😂😂
- 1 yıl
iyi ki boyun uzun su tr standartlari icinde, kafan bulutlara degiyo havandan
- 1 yıl
Havadan olmasa da değiyor zaten 😂😂😂
- 1 yıl
Sen lambayı açarken bile sopa ya da sandalye kullanıyorsundur ya da zıplayarak dokunmaya çalışıyorsundur 😂😂😂😂😂😂
- 1 yıl
uyuz olduysan ilac verelim, kasinma
- 1 yıl
Tamam kızma ya omzuma çıkabilirsin yardımcı olmak güzel bir kulun davranışıdır hem cenneti garantilemis olurum 😂😂😂😂
- 1 yıl
niye seninle temas ediyomusum ne munasebet?
- 1 yıl
Biz omzuna çıkmanı ve 100 kilo taşımayı kabul ediyoruz da sen niye teması kabul etmiyorsun acaba 😂😂😂
- 1 yıl
e o senin problemin, ayrica 60 kiloyum abartma 😒
- 1 yıl
Duy da inanma 😂😂😂 60 kilo mu 😂😂😂
- 1 yıl
evet gayet de
- 1 yıl
O zaman çıkabilirsin
- 1 yıl
cikmak istedigimi kim soyledi
- 1 yıl
Ben söylüyorum
- 1 yıl
seni kim dinlicek
- 1 yıl
Beni duy ve bana itaat et 😂😂😂
- 1 yıl
engellicem seni valla
- 1 yıl
Yapma yanarsın 😂😂😂
- 1 yıl
aglarsiin
- 1 yıl
Ağlama staylım değil 😂😂😂
- 1 yıl
o zaman keeesssss
- 1 yıl
Sustursana 😂😂😂
- 1 yıl
agzina elimin tersiyle bi tane yapistirarak hayat boyu susturabilirim 😄
- 1 yıl
Zıplamayı unutma 😂😂😂
- 1 yıl
🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
- 1 yıl
Tamam hadi seni havaya kaldırayım vur bir tane 😂😂
- 1 yıl
bayilicam simdi bak git basimdaann
- 1 yıl
Sıkma canını refakatçi olarak kalırım relax 😂😂😂
- 1 yıl
hic adam yoktu sen kalican zaten
- 1 yıl
Ayıp 😂😂 ben senin için küçücük koltukta boyun fıtığı olmayı göze alıp uyumayı kabulleniyorum ama senin yaptığına bak
- 1 yıl
git baskasinin refakatcisi ol amca, benim annem babam kalir
- 1 yıl
Kıydın ponçik kaybimi 😂😂
- 1 yıl
kocaman adamsin bebek gibi konusmak yakisiyo mu amca
- 1 yıl
Timam konuşmam bir daha güle güle 🤧
- 1 yıl
e hadi
Beni bir kız koruyamaz
12 Yorumla- 1 yıl
zaten kimse kimseyi koruyamaz herkes kendini koruyabilir? davranissal olarak var ya hani, dusunmesi zarar gelmesin istemesi. onu diyorum
1 yılKadınların çok çok anaç olması beni uzaklaştırıyor açıkcası.
10 Yorumla
1 yılKesinlikle anne gibi davranan bir kıza ömür verilir
10 Yorumla
1 yılAyarindaysa tadından yenmez
20 Yorumlasahiplenilmek herkese iyi gelir
10 Yorumla
1 yılÇok değil. İlgi falan da ortalama olacak.
10 Yorumla
1 yılEvet çok güzel hissettiriyor
10 Yorumla
1 yılEvet benim hoşuma gider
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.
1 yılEvet fazlasıyla etkilerrr
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 656 cevap paylaştı.
s 1 yılBöyle erkekten 10 çocuk bile yapılır
10 Yorumla Gerek yok ben kendimi korurum savunurum
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılKızlar düşer de erkekler için bilemem
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı.
1 yılAbartı ve gereksiz yere değilse
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 704 cevap paylaştı. Abartı olmadığı sürece
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı. Abartmadığı sürece etkiler
10 YorumlaTek bir kişi etkiliyor.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 675 cevap paylaştı. Etkiler her halde. Görsel çok güzel.
10 YorumlaSevdiğimiz koruruz ama öyle biride yok
10 YorumlaEvet etkiler
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
1 yılOnu beğenmediysem etkilemez.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılEvet o güçlü imajı görmeyi seviyorum
30 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. ben ve kim
11 Yorumla- 1 yıl
bilemicez
Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Çıtırından evet
114 Yorumla- 1 yıl
senin citir sevdan mi vardi bi de
- 1 yıl
uf turkceyi katletme emre ya ahshhahshsha
- 1 yıl
iciniz rahatlasin diye ziril ziril aglicam gozyaslarimi size yollicam var ya, ne zalim ciktiniz be
- 1 yıl
gozyasi mi icicen, banane ben nasil anlarsam oyle ahshhahshsha
- 1 yıl
bak yine bana laf soyluyo, umarim sevdigin kisilere takiliyosundur yoksa bogazlananlardan biri de sen olucan 😌
- 1 yıl
e iyi tamam omrunun kalan yillarini yasicaksin demek ki 😌
- 1 yıl
bi sey mi dediik, sen de yani 😒
- Aşk İlişkileri konusunda 319 cevap paylaştı.
1 yılTabiki etkiler
10 Yorumla
1 yılTâbikideee
10 Yorumla- Devamını Gör (36)
Detaylı bilgi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 