Konuştuğum gerçekten çok efendi bir çocuk vardı hiç bana kötü bir yaklaşımı olmadı bende ona dedim ki pasta yaptım ikinci buluşma?

İçin. Sessiz bi yerde yiyelim dedim cafe olmasın dedim. O da istersen bize gel dedi.

İkinci buluşma da eve çağırmak? Bitirmeli miyim çocuk normalde başını dersten kaldırmayan dr bir de nasıl bunu diyebilir bana.

Konuştuğum gerçekten çok efendi bir çocuk vardı hiç bana kötü bir yaklaşımı olmadı bende ona dedim ki pasta yaptım ikinci buluşma?
Cevapla