konustugum cocukla konusu açıldı ve ellerimden kek yemek istedigini soyledi 🥺
sırf onun icin yapmali miyim?
sırf onun icin yapmali miyim?
Merhaba, konuşmaya başladığım çocuk tabiri tam olarak neyi ifade ediyor bilemiyorum, flört mü, sevgili mi, yeni bir arkadaş mı,,,?
Diğer yandan sadece kek bu, sohbet sırasında geçmiştir belkide iyi güzel yaparım gibisinden cümleler ve ona bağlı gelişmiş olabilir,, kek yapmak bir anlam ifade etmez yani, yapabilirsin.
Merhabalar… İlişkiniz ne kadar yeni, ne kadar samimi bilemem. Sizden kek yapmanızı istediyse muhtemelen sizin becerikli olduğunuzu, yemek konusunda bilgili olduğunuzu düşünmüş olabilir. Hoşlandığınız birine kek yapmak kötü bir şey değil, sizinde ilginiz varsa yapın yesin. Erkeğin kalbine giden yol midesinden geçer diye boşuna dememişler. Tercih sizin yapmasanızda bişey kaybetmezsiniz yapsanız da..
Yaparsan senin avantajına, jestler aranızı yapar, ya da ihtimali vardır benden söylemesi. Benim için herhangi bir şey yapan kadına çok teşekkür ederdim doğrusu.
Cevap
36Cevap
eşimle sevgili olduğumuz zamanlar aklıma geldi :) ıslak kek yapmıştı :D o zamanlar konuşuyorduk işte elim marifetlidir derdi, bende derdim ki çok seçiciyimdir yemek konusunda her yemeği yemem diye mesela kek asla kuru kek yemem sevmem çünkü çok böyle çay meşrubat içmediğim için kekte kuru olunca boğazıma takılıyor :) ıslak kek yapmıştı
Yok aman sakın yapma ha bol bol trip at falan ne gerek var ki git kendi yanına yakışmayan şapalak bir model bul onun peşinden git hatta kocaya kaç ne gerek var keke böreğe😅
ne dion yürüyen duyar
HAHAHahahahahah öyleler ama napalım kızım yani ne diyelim nereye baksak etrafta kızlar var sümük atılmaz adamlara kaçan
Neyse sen bence o keki yap bak bu adam ciddi senin elinden bir şey istemesi güzel bir şey allah tamamını erdirsin
Yok ya ne yürümesi koşuyorum
https://voca.ro/13npr2mOqR3o
Hahaha trol gibi soru
buna da trol demessin be
dedim :D
senin demen normaldir
yapma gitsin postaneden alsin adı herif milletin kızını yooruyir😊
cok güzel yaparim dedim..
iyi yapmışsın kiz
eğer istediği sadece kekse yapabilirsin ama gel bende yap ya da ben sana geleyim diyorsa araç kek amaç belli uzak durmalisin
Yapıstır gitsin yanına kahvede hazırla banada bir tabak ayırırsın yapmısken :)
sana bir fırsat eğerki sende hoşlnıyorsana z buçuk güzel bir ortam olur
Bence evet ama ondan da bir şey istemeyi unutma. Örneğin çayı da o demlesin veya limonata yapıp getirsin. Kolayı da sen al diyebilirsin ama emek vereceği bir şey olursa daha iyi. Böylece paylaşımlarınız artacaktır.
Kızlar sakın konuştuğunuz kişiye ıslak kek yapmayınnn. Bi büyüsü mü var bilmiyorum ama hangi kıza sorsam (ben de dahil) yaptığında o konusma bir yerde bitiyor. Bunu bilin ona göre yapın 😂😂
Şimdiki ergenleri görünce çok şaşırıyorum bunlar bizim dönemin numaralarıydı biraz yaratıcı ol 😭🤣🤣🤣
bana degil ona soyle
Zaten lafım ona sana değil
her dediği hemen olmamalı erkeğin zaten yeri gelince yaparsın keki v. s
Ne güzel yap işte elinin lezzetini merak ediyor demrkki
Sende ondan kek yapmasını iste
guzel tatli yaparim dedim oradan cikti konusu
Yapmalısın o zaman
Karantinadaki kızdan kek mi istedi şimdi de 😂
hele bi cikayim kekler ona feda olsun ☺️
babam keser onu kek niyetine 😆
Yap nolck. 5 dk lik bsi
bana da yap
çikolatalı ıslak kekli :)
@Decepticonn benimki de islak kek istiyormus..
ağızının tadını biliyor demek ki
hmm yerim hiç affetmem :)
bende çok güzel yerim
oh valla olur benimkini de alayim dördümüz senin elinden yiyelim ☺️🖤
Ayrı yerim paylaşmayı sevmem :)
@Decepticonn napim
Senle yemem
@Decepticonn yeme o zaman?
yemiyorum
yeme zaten
zorlama lütfen istemiyorum
hahahahahha isteme napiyim
çok rica ediyorum artık ısrar etme lütfen
@Decepticonn ısrar?
çok romantik aslında.
Mercimeği fırına vermek için kek yapmalısın.
Yapma pastane misin sen gitsin pastane den alsın
Yap tabi banada bir tepsi yap
Çocuğun canı çekmiş ölürmüsün yani
Hayır
Önce bana sarma yap
Ondan hoşlanıyorsan yapabilirsin.
Evine gelip gidiyosa yap çocuğu aç bırakma
Evet yapmalısın ve keki ona 50 liraya satabilirsin
Hayır yüz vermeye gelmez :D
seviyosan git kek yap bence :D
Demekki güzel kek yapıyorsun ben de istiyorum
Yap bence
Yap bir şey olmaz
Bana yapıldı, Gerçekten aşırı iyi hissettiriyor.
Bence yapmalısın
Sen ciddimisin?
Yapma sakın
Yap bişi olmaz
Senin kekini yiyecek
Bence yap
YapMalısın
Yap kiz
Yapmalısın cocuk kek e hasret kalmış 😂
Evet
Cok guzel birsey
ama sen ondan hoslandin mi
kek yapmlısın
hoşlanıyorsan yap..
Vay be soyle hayatımız olmadı yap yesin bacım
Yap gitsij
Yapılmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?