Kaynanam benden gizli çocuğuma çikolata veriyor. Çocuğu bir süre göstermesem abartmış mı olurum?

Oğlumun çok şekerli yememesi lazım çünkü doktorun kilo konusunda endişeleri var. Biraz zayıflaması gerektiğini söyledi ama oğlum durmuyor. Babaannesi de ona kıyamıyor. Çocuğu bir süre onlara götürmesem abartmış mı olurum?

Kaynanam benden gizli çocuğuma çikolata veriyor. Çocuğu bir süre göstermesem abartmış mı olurum?
Cevapla