Oğlumun çok şekerli yememesi lazım çünkü doktorun kilo konusunda endişeleri var. Biraz zayıflaması gerektiğini söyledi ama oğlum durmuyor. Babaannesi de ona kıyamıyor. Çocuğu bir süre onlara götürmesem abartmış mı olurum?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Çocuğunuzun sağlığı için endişelenmek anlaşılabilir bir durumdur. Ebeveyn olarak, çocuğunuzun doktorunun önerilerini dikkate almanız önemlidir. Kilosuyla ilgili endişeleri varsa, onun için en iyisi sağlıklı bir beslenme düzeni ve aktif bir yaşam tarzı teşvik etmektir.
Babaanne ve kaynananızın iyi niyetli ama dikkatli olmayan davranışlarına karşı çıkmak zor gelebilir, ancak çocuğunuzun sağlığına odaklanmak ve doktorunuzun tavsiyelerine uygun şekilde hareket etmek önemlidir.
Bir süre için çocuğunuzu babaanne ve kaynananıza götürmemek abartı bir reaksiyon olmaz. Onlara, çocuğunuzun kilo durumu ve doktorun önerileri hakkında açıkça konuşmanızda fayda var. Onların da çocuğunuzun sağlığını düşündüğünü anlamaları ve onun için en iyisini istediklerini bilmeleri önemlidir.
Ayrıca, çocuğunuzun kilo vermesini sağlamak için ona örnek olacak şekilde evde sağlıklı besinler tüketmek ve fiziksel aktivitelerle ilgili ailece katılım göstermek de önemlidir. Beraber spor yapmak, yürüyüşe çıkmak gibi etkinlikler aile bağlarını güçlendirecek ve çocuğunuzun sağlıklı alışkanlıklar edinmesine yardımcı olacaktır.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 917 cevap paylaştı.
u +1 yılKaynananız sizden gizli çocuğunuza çikolata veriyorsa, bu konuda onunla konuşmanız önemlidir. Çocuğunuzun beslenmesine dikkat ettiğinizi ve ona çok fazla şeker vermesini istemediğinizi açıklayın. Kaynananız çocuğunuzun sağlığını önemsiyorsa, sizinle işbirliği yapmaya istekli olacaktır. Çocuğunuzu bir süreliğine kaynananızın yanında bırakmak istemiyorsanız, buna da hakkınız var. Çocuğunuzun güvenliğinden ve sağlığından siz sorumlusunuz ve kaynananızın davranışları sizi rahatsız ediyorsa, onunla bir süreliğine görüşmeyi kesebilirsiniz.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılİlk aşama kayınvaliden ile görüş
İkinci aşama anlamıyorsa laftan kocanla görüş kocan annesiyle görüşsün
Son aşama olarak çovugu daha az götür örnegin her hafta gidiyorsa
1 ayda 2 kez gibi
2 haftada bir gidiyorsa 1 ayda 1 gibi
Hiç görüştürmemek ayıp olur seninde ileride çocugunun çoğu olsa göstermese hoş olmaz dimi
Ayrıca obez bile olsa 1 ayda 1 kez çikolata yemeyle çocuk ölmez merak etmeyin yani sağlıklı beslenmesi için sık yememesi gerek bu yüzden en son çare daha az götürmek olmalı
Hiç götürmemek saçma olur
00 Yorumla
bence abartılı olur. çünkü onların gözünde o biricik çocuğunun biricik çocuğu. kendi çocuğuna kıyamazken hiç kıyamayacağı torunu. onlar çocuğu mutlu etmek yüzünü güldürmek için yapıyorlar. kötü bi niyet yok. bence böyle bi cezayı haketmezler diye düşünüyorum. sizde haklısınız ama onlarda sevgilerinden yapıyorlar.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
63
Cevap
46Cevap
Her ailede farklı kurallar ve sınırlar vardır. Çocuğunuza ne tür yiyecekler verilip verilmemesi konusunda sizin kararınız önemlidir. Ancak, aile bireyleri arasında iletişim ve anlayış önemli olduğu için, kaynanınızın aldığı kararlara karşı nazik ve açık bir şekilde konuşmanızı öneririm.
Öncelikle, kaynananızla hoş ve sağduyulu bir şekilde konuşmanın önemli olduğunu unutmayın. Duygularınızı ifade ederken, karşılıklı anlayışa ve işbirliğine odaklanmanız önemlidir. Çocuğunuzun sağlıklı beslenme alışkanlıklarına dikkat etmek istediğinizi, bu nedenle çikolata veya şekerlemelerin sınırlı bir şekilde verilmesini istediğinizi açıklayabilirsiniz.
Ayrıca, çocuğunuzun sağlığını önemseyen bir yaklaşımın yanı sıra, kaynananızın neden çikolata verdiğini anlamak için de dinlemek önemlidir. Belki de çocuğunuzla bağ kurmak veya ona özel bir şeyler yapmak istiyor olabilir. Kendi düşüncelerinizi ve beklentilerinizi paylaşmanın yanı sıra, kaynananızın da düşüncelerini dinlemek ve anlamak önemlidir. Birlikte çalışmak ve ortak bir çözüm bulmak için açık bir iletişim kurmanız bu durumun çözümünü kolaylaştırabilir.
Son olarak, çocuğunuzla aranızdaki ilişkiyi de gözetmek önemlidir. Eğer çocuğunuz kaynananızı göstermede ısrar ederse, öğütlerinizi ya da kurallarınızı önemsemediği hissine kapılabilir. Çocuğunuza nasıl bir davranış sergilemesini istediğinizi açıklayarak, kaynananızla olan ilişkisini nasıl etkileyebileceğini de anlamalarına yardımcı olabilirsiniz.
Unutmayın, her aile farklıdır ve her biri kendi dinamikleriyle uğraşır. İyi bir iletişim ve anlayışla, kaynananızla ortak bir noktada buluşabilir ve çocuğunuzun sağlıklı beslenme alışkanlıklarını destekleyebilirsiniz.21 YorumlaTamam yaptığı hoş değil onun yerine kuruyemiş kuru üzüm kuru dut yoğurt elma vs verebilir.
Ama çocuğunu babaannesinden esirgemek hiç yakışık almaz.
Tatlı dille söyle anne bak severek geliyoruz evine hem seni görmeye hemde torununla vakit geçir diye bu getirdiğim kuru yemişlerden verirsen daha çok sevinirim hem banada yardım etmiş olursun doktorun dediğini yerine getirmekle🥰 teşekkür et sarıl bak nasıl yapıyor dediğini🌹
anneler kıymetlidir kırmayalım onları10 Yorumla
+1 yılSaçmalama bence versin ne var güzelce söylersin vermez, şahsen benim eşim anneme böyle yapacak kapının önüne koyarım böyle bir saçmalık olur mu? Zaten kızlar kendi ailesine geldiği zaman melek erkek annesine geldiğinde düşman, sanki kendiniz zamanı gelince kayınvalide olmayacaksınız
113 Yorumla- +1 yıl
Hayır ben olanı diyorum ama bu nedir güzelce söyler vermez ne bu yani bu başka bir şey çocuk adı altında erkek annelerine düşmanlık
- +1 yıl
Kusura bakmayın ama söyleme şekli vardır güzelce söyledikten sonra anlamıyorsa Ben de anneme söylerim uygun bir şekilde ama daha ilk seferde bir çikolata verdi diye yok göstermemek yok uzak tutmak bu başka bir boyuta geliyor kimse kusura bakmasın bunun altında bir düşmanlık yatıyor anlatabildim mi meseleyi çaktırmayın mesele çocuk ya da başka bir şey değil Bizim ülkemizde oğlan annelerine karşı tam bir düşmanlık var sanki kendileri kayınvalide olmayacak Ben onu anlatmaya çalışıyorum ayrıca istediğim yorumu da yaparım sizi ilgilendirmez salça olmak zorunda değilsiniz
- +1 yıl
Teşekkür ederim ama kimseye açıklamak zorunda değildim hiçbir şey ben fikrimi yazdım soru sahibi beğenmiyorsa yorumu kaldırır o kadar iyi günler dilerim
- +1 yıl
Onu sert yapmak ile eleştirirken
Kapının önüne koyarım diye sert yorum yapan kim
Senin kapına muhtaç olan kim?
Velayette anneye veriliyor
+ Nafaka veriyorsun
Eminmisin? - +1 yıl
Sizin gibi bekarların boşanmayı çocuk oyuncağı zannnetmeniz komik geldi
- +1 yıl
Küçük çocukların velayeti anneye veriliyor
Ve nafakasıda var bunun
Boşanmak kolay değil laf kabadayılıgı yapmanızdan belli oluyor
- +1 yıl
Anneye saygı önemli olmakla beraber annenize saygılı bir kadınla evlenebilir siniz kapıya koyarım bilmeme ne gibi önü arkası düsünülmeuen velayet nafaka düsünülmeden boşanmak çocuk oyuncağıymıs
Gibi lanse edilmiş ve kaba olmakla eleştirdiği iz kişiye kaba yorum atmanız
Sebeiyle yorumuzu beğenmedim - +1 yıl
@Herhangibirinsanım değerli eleştirinizi aldım kabul ettim ben de bir şey demiyorum zaten hani katılmak zorunda sevmek zorunda da değilsiniz Ama belki de ben aile içinde yaşadığım birtakım olayların etkisiyle bu yorumu yapmış olabilirim o yüzden sizden özür diliyorum
- +1 yıl
Yok ya sizde haklısınız bende biraz abarttım bende sizden özür diliyorum iyi günler 💙🤗
- +1 yıl
Estağfurullah sorun değil canınız sağolsun 🙃🙃
+1 yılBence buna takılmamalısın büyükler gerçekten biliyor bende kızıyordum ama çocuklar bir süre öyle oluyor sonra kendi hiperaktifliği ile veriyor kilo sonrada kilo aldırmaya ugraşıyorsun bırak versin inan ben kaynanasını sevmeyen bir anne olarak söylüyorum güven bana 😅
10 Yorumla
+1 yılBence şöyle söyle
Anne sen bizi seviyorsun değil mi?
Peki ya torununu?
Onun saglıgı için lütfen ona çikolata verme Biliyorum üzülüyorsun bende annesiyim bende üzülüyorum ama saglıgı için doktora uymak zorundayızİyileşmesi için ona çikolata seker verme diye etkili bir konuşma yap
Dıygusal konuşmalar her zaman sert çıkışlardan sert kararlardan daha etkilidir
20 YorumlaBu sebepten ötürü göstermemek olmaz.
Durumu eşinle paylaş o da annesine anlatsın. Eğer halen daha devam edecekse bu sefer sen al karşına konuş. Ve durumun ne kadar ciddi olduğunu belirt. Buna rağmen seni tersleyecek olursa tut kolundan doktora götür. Doktor ona usulüne göre anlatır.
Öteki türlüsü arada bazı tatsız olayları ortaya çıkarır. Bu yüzden mutlaka konuşarak çözmeye çalışın. Aşırı kilo o yaşlarda ciddi sıkıntılar çıkarabilir.00 Yorumla
+1 yılKayınvaliden ile konuşmak yerine neden çocuğu götürmeme göstermeme yolunu buluyorsun dersin ki çocuğa şekerli yiyecekler abur cubur gibi şeyler yasak verildiği takdirde gelişimini olumsuz etkiliyor bunların verilmemesi gerekiyor dersen karşındaki ve insan olduğu için anlayacaktır ve torununa zarar verecek bir şey yapmayacaktır
00 Yorumla
+1 yıleğer sizin evde olan kurallara başka evlerde ve büyüklerin evinde de uymazsa çocuğunuz sizden uzaklaşır kuralların olmadığı yerlere gidip oralarda mutlu olmaya çalışır babaannesi ile bu konu da konuşmanız çocuğunuzun gelişimi ve psikolojisi açsından da faydalı olur bence
00 Yorumla
u +1 yılOlmazsin.. madem laftan anlamıyor çocuğa ceza veremiyorsun büyüğüne ceza ver... sen annesin onun sağlığını düşünmek zorundasin... gerekirse babasindan bile koruyacaksin.. götürme laf dinlesinler onlar da..
33 Yorumla- +1 yıl
Yazik olan o kadına... kadinin isine karışıyorlar... kadin da bu yola başvuruyor... bir çocuk büyütün ne zahmetletle ne eziyetlerle sonra gel bana yazik de olur mu?
- +1 yıl
Sağlığı icin gerekirse babasından da koruyacaksin dedim okuduğunu iyi anlayın lütfen ... erkek değilim snneyim... söz konusu cocugun Sağlığı ise erkek gibide dövüşürüm hic sorun değil
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇocuğunuzun kilo problemi olmasa bile" şeker kanser hücrelerini besleyen bir gıdadır" elinden geldiğince kısmaya ve yedirmemeye çalışmak daha iyi ki onda şeker bile kullanılmıyor tadlandirici kullaniliyor o dahada riskli bı gıda kaynananiza gostermemek değilde uygun bı dille uyarmak onu bu tehlikenin bilincini aşılamak daha iyi bence
00 Yorumla
+1 yılsen direkt çocuğu yurt dışına kaçır. tabiki abartmış olursun bacım. oturup izah edin tabiki halden anlarlar. sonuçta doktor çocuğun sağlığı için demiş. yoksa çocuğa kötülük olsun diye babaannesi verirmi bir şey.
00 Yorumla
+1 yılBu bir çözüm olmayacak.. tekrar gün veya aylar sonrası yine bı sebepten bir araya gelmek durumunda kalırsınız.. sana önerim; çikolata yedirmemen kısmında tıppi açıklama. varsa eğer Dr. Zorunlu şartları gibi reçeteler vs. Kesin dil konuşmasi.. örneğin:" çikolata yerse ateşi 40 Lara anlık nuksedicek" gibi, vijdani rahatsız edersen bu konuda kesin sonuç alırsın.. sevgiler 🍀
10 Yorumla
+1 yılÇocuk da sağlık problemi varsa veya sağlığını bozacak kadar yediriyorsa bunu açık açık söylemelisin yedirmemelisin ama sağlık problemi yoksa göstermemek biraz sert bir tedbir olur
10 YorumlaÇocukla babaannesini ayırma ne nedenle olursa olsun suçlu sen olursun. onun yerine bir dahaki doktor randevusuna babaaneyi de götür bizzat kilo ile ilgili problemi doktordan duysun. Eğer hâlâ devam ederse eşinle konuş ve ne yapacağınıza birlikte karar verin.
00 Yorumla
+1 yılHayır abartı olmaz
Her ailenin kuralları farklıdır. Bizim ülkede büyükler bunu kabullenemiyor. Eğer anlamıyorlarsa çocukta sağlık problemi olduğunu çocuğun sağlığı için uzak durmakta fayda var.00 Yorumlaabartmış olursun tabii ki de.
Benim de başıma geldi. Ve beyaz yalanlara sığındım.
Doktor dedi ki... diye başlayan beyaz yalanlar :)
00 Yorumla
+1 yılhiiiiiç de olmazsın ablacım. Sen doktorunu dinle kaynananı şeapma hatta onu da tembihle yani istemiyorum verme diye ağlarsa da ağlasın. Kaynanan bilmiyor herhalde çocuğun durumunu. istersen bir süre ne sen onlara git ne de o size gelsin. gelirse de söyle yani çekinme olmadı eşinle konuş bu durumu
00 YorumlaBenim düşüncem babannesine güzel Bi şekilde anlatman gerekiyor doktor böyle dedi diye kadın vermez yani sadece cocugun gönlünü yapmış oluyor cikolata verince ama kadın bilmiyorsa neden versin veriyorsa çok az verebilir yani onun torunu tabi götüreceksin yani ama sen güzel Bi şekilde söylemen gerekir.. Linç yermiyim burada ama düşüncem bu yani
00 Yorumla
+1 yılMerhaba yapman gereken şey kayınvalidene durumu anlat doktoron yasakladigini ve alerjisi oldugunu soyledigini bunu ona anlat dinlemezse götürmemelisin onlara
00 Yorumla
+1 yılBabaannesi, babaannelik duygusuyla torun sevgisini yaşıyor ve aralarında bu şekilde bağlar ve bağlı olarak anılar yaşıyorlar ise, idare etmek makbuldür.
🌹00 YorumlaGöstermemek değil de sert bir şekilde uyarı yapman lazm eve çikolata girmemesi lazm en son çare mecburen bu olmalı gbi cocugn saglog söz konusu ama yaşlılar umursamio
02 YorumlaKayınvalidenle konuş eğer hala aynısını yapıyorsa doktora beraber gidin ve doktor tarafından duysun bir de belki işe yarar
10 Yorumlaayıp olur götür ve dikkat et az ver onada az vermesini söyle doktorun ciddi endişelerini anlat sonuçta torununun hastalanmasını istemeyecektir.
10 Yorumla
+1 yılSaçmalık uygun bir dille konuş yaptığın hata torunu o seviyor hem senden çıkanı seviyor yaptığın şımarıklık
00 Yorumla
+1 yılBence anneni bu konuda kırmadan durumun ciddiyetini anlayacak şekilde uyar ama çocuğu göstermemek doğru değil
00 Yorumla
+1 yılverse ne olacak 😀 kocanı kim büyüttü? o kadın değil mi? ee ne bu havalar yani kocan sağlıklı değil mi bak sağlıklı ki çocuk bile yapmış
00 Yorumla
+1 yılNeden çikolata yerine sağlıklı şeyler vermesini önermiyorsun meyve yoğurt bal gibi mesela hem beslenir hemde sağlıklı tokta tutar
00 YorumlaAbartı olmaz da sen bir şekilde kaynanana söyleyebilirsin doktor şöyle dedi böyle dedi yani abartı bir şekilde söylersen anlar bence
00 Yorumla
+1 yılKaynananız ile konuşun hata yaptığını anlamasını sağlayın zor olabilir çocuğunuz onlarında geleceği !!
00 Yorumla
+1 yılAcaba çocuk o hale gelene kadar nerdeydiniz. Muhtemel babanesine bırakmışsındır baksın diye keşke kendin ilgilenseydin.
00 Yorumla
+1 yılBu cok agir bi bedel eger kayinvalidenin cocuguna cikolata vermesinden rahatsiz oluyorsan bunu ona güzelliklede anlatabilirsin
00 YorumlaKaynananla birlikte doktora git doktor anlatsın hatta biraz korkutsun kaynanani yoksa sen ne dersen de o bildiğini okuyacak.
00 Yorumla
+1 yılYok daha neler hhhh iyice değişik bir yere döndü bu dünya kaynanı annen yerine koy. Ve güzel bir üslupla durumu anlat çocuğun sağlığı için de.
02 Yorumla- +1 yıl
Yani böyle davranmamak lazım gerçekten dediğin gibi empati kurmak lazım. Çözüm yolları varken niye araları bozulsun dimi yani bunu düşünmek lazım
+1 yılÇocuğun Kötü duruma gelse sen ağlarsın O sadece tasa çeker kaygılanır Bence uzaklaştırman faydalı ama bunu hissettirmeden yap
00 YorumlaAbartma o kadar da değil. Kadın kıyamadığından veriyor sonuçta. Çok yemesin ama arada bi yesin azıcık.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDurumu anlatın babaannesi bu durumu anlayışla karşılayacaktır. Eğer torununu göstermezseniz, çocuğunuzun babası eve geldiğinde (oğluna) karın torunumu bana göstermiyor diye şikayet eder.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇocuk hakkındaki en iyi karari annesi babasi verir zararli olucagini bildigi halde veriyorsa cokta iyi bir sey yapmıyor kiyamamazlik degil bu baya düşüncesizlik biraz burnu sürtsün anne baba kararını cignemek hos değil yaptığı çocuğa laf dinletemezsiniz sonra hep babaannesine koşar bi sey isterken
10 Yorumla
+1 yılOlmazsın, çocuk senin çocuğun. Sağlığını kaybettiğinde seni suçlayacaklar, onu değil.
10 YorumlaAbartmış olursun, tatlı dille kaynanana izah edebilirsin durumu
00 Yorumla
+1 yılTatlı bir dille konuşursun kayınvalidenle. Göstermemek gibi bir durum saygısızlık olur
00 Yorumla
+1 yılSağlığı için yapmak zorundasın veya konuşabilirsiniz.
00 YorumlaAslında abartı olmaz çok yanlış bişey yapıyor ama işte bunu anlayamazlar
00 YorumlaKaynanana söylersen bence anlar. Doktorla konuşurken kaynanana dinlet anlıyıcakdır
00 Yorumla
+1 yılGöstermemek saygısızlık kenafirlik olur uyarabilirsiniz tekrarlarsa göstermezsiniz
00 YorumlaTorunlar çok tatlıymış. Büyükler onlara her şey yedirmek isterler. Kırmadan kaynananı söyle
00 Yorumla
+1 yılHayır abartmis olmazsin. Kilo ciddi bir durum
00 Yorumla
+1 yılEşinizle birlikte onu güzellikle uyarıp bir daha yapmamasını rica edebilirsiniz
00 Yorumla
+1 yılSağlık konusu oldugu icin bence sorun olmaz ya da hep yanındayken görüş.
00 Yorumla
+1 yılÇocuk ilerde şeker hastalığı olabilir hanımefendi dikkat edin
00 YorumlaHerkes kaynanayla konuş demiş de konuşması gereken sen değil eşin bunun önüne geçmesi gereken de eşin.
Bu sorunu sadece sen mi dert ediyorsun eşin dert etmiyor mu yani?00 YorumlaOnu uyardiysan ve herseyi duzgunce anlatiysan ve hayla devam ediyorsa gösterme kotu oluyorsanda ol cocugunun sağlığı herseyden onemli ama kocanada bu durumu anlatmayi unutma neden gostermedigini bazilari bilerek yapiyor diyip kavga çıkarıyorlar
00 Yorumla
+1 yılAaa ama sen nediyosun sen direkt boşan daha kısa yoldan irtibatı keser ilisigi bitirirsin😂şaka bir yana muhim bir mesele kayinvalideyle ciddi ciddi konuş. onun da yardımcı olması gerekirken sağlığını tetikleyeck seyler yapmasın.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSonuçta babaannesi göstermemek aşırı bir tepki olur. Eşinle ve kayınvalideni karşına alıp net bir şekilde konuş.
00 YorumlaÇocu göstermeyince bırak cakmi gizlice çikolata vermeyi hem bırakın artık şu boş işleri ya sen kendini onun yerine koy senin gelinin sana torununu göstermese ne düşünür sün
10 Yorumla
+1 yılYa bence kötülüğünden değil ama kaynanalar konuş sorunu anlat bir daha yapmaması gerektiğini söyle tekralarsa dediğin gibi yap ama iyi niyetli olduğunu düşünüyorum kaynananjn
10 YorumlaGötürmemek yerine doktora birlikte gidin o da öğrensin
00 YorumlaÇikolatadan uzaklaştırırsanız çocukta birikir birikir çikolatayı gördüğü yerde hepsini yer o yüzden annenize az vermesini söyleyin ve doktorun size dediklerini de. Ve annenizde az yesin iyi günler.
00 Yorumla
+1 yılabartmış olursun sonuçta onun torunu, ama güzellikle uyarırsan durumun ciddi olduğunu söylersen zaten oda bidaha çikolota vermez torununun sağlığı için.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılHer şeyi çok bilenler ama aslında b*k bilenler tam da yerinde sormuşsun. Nasıl biliyorsan öyle yap.
00 Yorumla
+1 yılBunu buraya yazıp bunun için fikir almak çok saçma değilmi biraz kendiniz olun asla başkasının aklıyla hareket etmemeyi öğrenin senin kaynanala arandaki sorun kimi ilgilendirir
00 Yorumla- Devamını Gör (49)
Devamını Gör(94)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Kaynanam benden gizli çocuğuma çikolata veriyor. Çocuğu bir süre göstermesem abartmış mı olurum?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer